Pompka elektryczna

Data: 2010-05-22 08:28:46
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna
Witam
Przymierzam się do zakupu pompki elektrycznej.
Wymiękam pompując ręczną a miałem już 2 niby coraz lepsze, efektywniejsze itp itd.
Najczęściej (z początkiem sezonu letniego) kulam rower na stację paliw i tam pompuje koła. Ale trzeba flaka na tę stację dokulać...
Słyszałem też o pompkach CO2. Niewiele jednak wiem na ten temat.
Nie musi być to jakiś kosmicznie drogi high end. Wystarczy mi coś prostego z allegro i za ludzkie pieniądze.
Co polecacie?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-22 08:47:20
Autor: MichałG
Pompka elektryczna
Negatyw pisze:
[...]

Od kilku lat w bagażniku wożę takie cóś zanabyte w makro za podobną kwote:
http://www.allegro.pl/item1049843383_ag222_mini_kompresor_sprezarka_pompka_samochodowa.html

Oczywiście, zaraz Ci napiszą, że to nie ma prawa działać - ale działa i pompuje tylną opone treka do 8 bar(wiecej nie probowałem).....
Trwa to też akceptowalny czas ok 1 min na koło od ok. 4 do 8bar.
Gorzej jak ktoś nie ma samochodu w zasiegu.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-05-22 11:33:05
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht7ulq$voo$1@news.onet.pl...

Gorzej jak ktoś nie ma samochodu w zasiegu.

Ano właśnie...
Może i coś takiego jest w kpl z zasilaczem do gniazdka w domu?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-22 11:43:06
Autor: MichałG
Pompka elektryczna
Negatyw pisze:

[...]

Obawiem sie, że wtedy lepiej (cenowo) wyskoczyć do rowerowego po solidną nożna pomkę z manometrem. Polecam.

M.

Data: 2010-05-22 14:25:21
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht88vb$sc7$1@news.onet.pl...

nożna pomkę z manometrem.

To samo zalecił mi jeden ze sklepów w Poznaniu.
Jaki model nożnej pompki polecasz? Nie zależy mi na przepłacaniu za logo. Ma po prostu dobrze działać.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-22 15:30:26
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht88vb$sc7$1@news.onet.pl...

nożna pomkę z manometrem. Polecam.

Ta da radę, czy można znaleźć coś tańszego, ale działającego poprawnie:
http://colex-rowery.pl/do/item/pomaccbase/Pompka-podlogowa-Bas

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-22 21:26:45
Autor: MadMan
Pompka elektryczna
Dnia Sat, 22 May 2010 15:30:26 +0200, Negatyw napisał(a):

Ta da radę, czy można znaleźć coś tańszego, ale działającego poprawnie:
http://colex-rowery.pl/do/item/pomaccbase/Pompka-podlogowa-Bas

Mam od jakichś 2 miesięcy. Działa, pompuje do ponad 8 atmosfer, niestety
pod koniec jest już ciężko (tym bardziej że to full plastik). Do domu styka. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-22 21:38:13
Autor: Krzysztof Olszak
Pompka elektryczna
MadMan pisze:

[...]

Ja dochodze na niej do 10 atm. oczywiscie, ze pod koniec jest ciezej, ale tez nie jest to jakis gigantyczny wysilek dla przecietnego osobnika.

Krzysztof

Data: 2010-05-22 22:02:48
Autor: MadMan
Pompka elektryczna
Dnia Sat, 22 May 2010 21:38:13 +0200, Krzysztof Olszak napisał(a):

Mam od jakichś 2 miesięcy. Działa, pompuje do ponad 8 atmosfer, niestety
pod koniec jest już ciężko (tym bardziej że to full plastik). Do domu styka.

Ja dochodze na niej do 10 atm.

Nie mam po prostu takich opon. Moje są do 8.
oczywiscie, ze pod koniec jest ciezej, ale tez nie jest to jakis gigantyczny wysilek dla przecietnego osobnika.

Jak dla mnie jest - musiałem czasami "stawać" na pompkę, opierać się
całym ciężarem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-22 12:35:06
Autor: Leszek Karlik
Pompka elektryczna
On Sat, 22 May 2010 11:33:05 +0200, Negatyw <negatyw001@wytnijto.o2.pl>  wrote:

[...]
Ano właśnie...
Może i coś takiego jest w kpl z zasilaczem do gniazdka w domu?

http://allegro.pl/item1034943781_adapter_reduktor_przejsciowka_220v_12v.html

Możesz poszukać, czy ktoś na allegro nie ma w ofercie zarówno pompki jak
i adaptera ;-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-05-22 12:53:08
Autor: MichałG
Pompka elektryczna
Leszek Karlik pisze:
[...]

600mA to IMHO stanowczo za mało....  ale może, trzeba by zmierzyć.

pozdrawiam
Mich

Data: 2010-05-22 16:57:45
Autor: charwel (Oo)==:::
Pompka elektryczna
W dniu 2010-05-22 16:49, Rafał VFR pisze:
....np firmy START
(http://www.allegro.pl/item1048912962_pompka_nozna_start.html)
Używam taką z powodzeniem od wielu lat. Do górala wystarczy (ciśnienie) a i
nogą łatwiej deptać (jak dla mnie)

Również ją mam i polecam. Mam ją 3 lata i już nie jedną oponę samochodową i rowerową napompowałem.
Pompuje się szybko i przyjemnie.

charwel

Data: 2010-05-22 08:28:19
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Pompka elektryczna
On 22 Maj, 16:57, "charwel (Oo)==:::" <char...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> nogą łatwiej deptać (jak dla mnie)

Również ją mam i polecam. Mam ją 3 lata i już nie jedną oponę
A moje tego typu wystarczaly na kilka miesiecy i w tloku robila sie
dziura:/ ze 7 poleglo.
teraz mam reczna (taką stojącą) i jest o wiele wygodniejsza, mniej
męcząca, szybsza i fajniejsza!, trzyma drugi rok i kosztowala tyle
samo.
Kompresor jest ok, ale wydaje mi sie ze pompuje wolniej niz ja:)

Data: 2010-05-22 17:45:08
Autor: keramp z Pyrlandii
Pompka elektryczna
Użytkownik "Michał 'miok' Rzeźnik" <michal.r90@gmail.com> napisał w wiadomości news:7aeaf355-b1ef-405e-9386-adf756ba2978o39g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Podzielam opinie że lepsiejszy "Start"  Poprzednia wersja tej pompki była lepsza, była w większości metalowa . Jednak serwis jest bezproblemowy, jeno wysyłka i odbiór. U mnie załatwił to gość ze sklepu, nawet paragonu nie chciał oglądać. W mej pękł plastik na końcu osadzenia popychacza tłoka. W mej okolicy cena w okolicach 50zł a w innych widziałem i za 80.
Zdrówka

Data: 2010-05-22 11:42:02
Autor: RadoslawF
Pompka elektryczna
Dnia 2010-05-22 08:47, Użytkownik MichałG napisał:

[...]

Albo masz niesamowitego fuksa albo manometr pokazuje mocno nieprecyzyjnie.
Też mam takie brzęczadełko, nabija tak do 2,5 bara a potem
można pojechać do CPNu i tam dobić do 4.
Ważna jest waga rowerzysty,dla dziecka lub drobnej kobiety
i te dwa bary starczą, dla mężczyzny to już minimum cztery
a dla grubasów minimum sześć. Grubas to taki okaz którego wagę
podaje się trzema cyframi przed przecinkiem.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-05-22 11:47:37
Autor: MichałG
Pompka elektryczna
RadoslawF pisze:
[...]

A nie mówiłem wyżej? :0 ;) ;)

Manometr sprawdzony na solidnym profi-kompresorze w firmie...... bo samochodowy probnik mam do 4 bar.

Grubas to taki okaz którego wagę
> podaje się trzema cyframi przed przecinkiem.  :-)

wypraszam sobie.... mam nieduża nadwagę! ;) ;) ;)

Pozdrawiam
M.

Data: 2010-05-22 12:39:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pompka elektryczna
RadoslawF bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Ważna jest waga rowerzysty,dla dziecka lub drobnej kobiety
i te dwa bary starczą, dla mężczyzny to już minimum cztery
a dla grubasów minimum sześć.

Powiedz to wszystkim jeżdżącym na balonach (generalizacja - piękna rzecz).

Data: 2010-05-22 12:37:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pompka elektryczna
Negatyw bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Co polecacie?

http://www.cyklotur.com/narzedzia_smary_pompki_podlogowe,0.html
Szeroki wybór.

Data: 2010-05-22 15:20:58
Autor: ToMasz
Pompka elektryczna
Negatyw pisze:
[...]

zwykły kompresor z lodówki możesz przerobić na najlepsza pompkę na
świecie. Mój sw.p ojciec zmajstrował taką ( na wózku) w latach 70siątych
 i działała przez 20 lat. Jak kupisz kompresor ze złomu z 15letniej
lodówki, to pociagnie rok, dwa intensywnego używania (darmowa pompka pod
sklepem).
Tyle ze zaraz sie znajdzie ktoś kto powie ze takie powoitrze jest
"morowe" i do górala za 1500zł sie nie nadaje.

ToMasz

Data: 2010-05-22 15:29:26
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht8lnq$mvt$1@inews.gazeta.pl...

zwykły kompresor z lodówki możesz przerobić

Nie na moje nerwy. Wolę gotowiznę.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-22 19:11:01
Autor: ToMasz
Pompka elektryczna
Negatyw pisze:

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

zwykły kompresor z lodówki możesz przerobić

Nie na moje nerwy. Wolę gotowiznę.

Pozdrawiam

:) to wymaga 3 cięć rurek i zmontowania wężyka. W zamian dostajesz św.
spokój.

ToMasz

Data: 2010-05-22 23:54:33
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht9375$7ol$1@inews.gazeta.pl...

:) to wymaga 3 cięć rurek i zmontowania wężyka.

O 4 czynności za dużo... :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-22 15:51:22
Autor: Jacek_P
Pompka elektryczna
Negatyw napisal:
Nie musi być to jakiś kosmicznie drogi high end. Wystarczy mi coś prostego z allegro i za ludzkie pieniądze.
Co polecacie?

Zwykłą nożną samochodową za 35 zł. Tylko naszą, a nie chińską.
Chińska tandeta z Makro za 9 zł wytrzymała dwa nadepnięcia i
się rozsypała. Nasza od 5 lat służy do roweru i dwóch samochodów.
Działa bez zarzutu. Nie pamiętam nazwy producenta, jakiś rzemieślnik
spod Warszawy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-05-22 22:23:39
Autor: szaman
Pompka elektryczna
On 05/22/2010 08:28 AM, Negatyw wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Kup jakiegokolwiek stacjonara ręcznego, stojącego. Byle nienajtańszego. Nabijesz i 9 ata, imho najlpeszy wybór.

sz

Data: 2010-05-22 23:58:07
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "szaman" <piekar22@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht9egc$kfc$1@news.onet.pl...

Kup jakiegokolwiek stacjonara ręcznego, stojącego. Byle nienajtańszego.

Też chyba się zdecyduje na podłogówkę.
Jak się domyślam - nie powinien być to plastik, bo pod koniec się ciężko pompuje. Do siłaczy nie należę...
Choć ten pomysł też wydaje się ciekawy:
http://www.allegro.pl/item1048912962_pompka_nozna_start.html
Ale z tego co widzę w wątku - podzielone zdania co do jakości.

Jakieś konkretne modele może ktoś poleci? Dostanę coś sensownego do 100zł?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-23 00:24:27
Autor: MadMan
Pompka elektryczna
Dnia Sat, 22 May 2010 23:58:07 +0200, Negatyw napisał(a):

Choć ten pomysł też wydaje się ciekawy:
http://www.allegro.pl/item1048912962_pompka_nozna_start.html
Ale z tego co widzę w wątku - podzielone zdania co do jakości.

Nie kupiłbym czegoś takiego. Mam podobną, stabilność tej konstrukcji
pozostawia bardzo wiele do życzenia. Do tego szeroki tłok - owszem,
szybko napompujesz do niskiego ciśnienia, ale do wysokiego już może być
problem. Polecam tego Accenta najtańszego, tudzież jakąś inną pompkę podłogową.
Miałem firmy Kellys i padła po chyba 2 latach, więc i tak nie jest źle
(padła pewnie od warunków przechowywania i nieumiejętnego serwisu gdy
zaczęła szwankować). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-08 20:09:18
Autor: arturbac
Pompka elektryczna
W dniu 2010-05-22 23:58, Negatyw pisze:
Choć ten pomysł też wydaje się ciekawy:
http://www.allegro.pl/item1048912962_pompka_nozna_start.html
Ale z tego co widzę w wątku - podzielone zdania co do jakości.

Uzywam od lat tej i nabijam do 6bar bo takiem mam opony, maks to ok 7bar
do 8 noga sie nie da nabic raczej.

Data: 2010-06-08 18:54:31
Autor: 666
Pompka elektryczna