Pompka elektryczna

Data: 2010-05-22 15:20:58
Autor: ToMasz
Pompka elektryczna
Negatyw pisze:
Witam
Przymierzam się do zakupu pompki elektrycznej.
Nie musi być to jakiś kosmicznie drogi high end. Wystarczy mi coś
prostego z allegro i za ludzkie pieniądze.
Co polecacie?

zwykły kompresor z lodówki możesz przerobić na najlepsza pompkę na
świecie. Mój sw.p ojciec zmajstrował taką ( na wózku) w latach 70siątych
 i działała przez 20 lat. Jak kupisz kompresor ze złomu z 15letniej
lodówki, to pociagnie rok, dwa intensywnego używania (darmowa pompka pod
sklepem).
Tyle ze zaraz sie znajdzie ktoś kto powie ze takie powoitrze jest
"morowe" i do górala za 1500zł sie nie nadaje.

ToMasz

Data: 2010-05-22 15:29:26
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht8lnq$mvt$1@inews.gazeta.pl...

zwykły kompresor z lodówki możesz przerobić

Nie na moje nerwy. Wolę gotowiznę.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-05-22 19:11:01
Autor: ToMasz
Pompka elektryczna
Negatyw pisze:

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

zwykły kompresor z lodówki możesz przerobić

Nie na moje nerwy. Wolę gotowiznę.

Pozdrawiam

:) to wymaga 3 cięć rurek i zmontowania wężyka. W zamian dostajesz św.
spokój.

ToMasz

Data: 2010-05-22 23:54:33
Autor: Negatyw
Pompka elektryczna

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht9375$7ol$1@inews.gazeta.pl...

:) to wymaga 3 cięć rurek i zmontowania wężyka.

O 4 czynności za dużo... :)

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Pompka elektryczna