Pompka ręczna do pompowania powietrza

Data: 2017-06-08 17:56:06
Autor: ToMasz
Pompka ręczna do pompowania powietrza
W dniu 08.06.2017 o 16:18, Bolko pisze:
Właśnie rozpieprzyłem trzecią pompkę.
Miałem kiedyś nożną taką made in ZSRR wytrzymała chyba 100 lat.
Ale pożyczyłem parę lat temu.
I właśnie rozpieprzyłem z nerwów o ściane trzecia taką kupioną w markecie.
Szukam czegoś ręcznego żeby syn (jeszcze rośnie) też dał radę.
coś w ten deseń tylko żeby nie była ze szkła:

http://allegro.pl/pompka-reczna-slupkowa-z-manomentrem-yato-7352-i6829469262.html

idź do rowerowego. nie żartuje. za 60zł dostaniesz aluminiową z fikuśnym manometrem. trwałą. beto, nexelo, sks...
ToMasz

Data: 2017-06-08 12:32:40
Autor: Bolko
Pompka ręczna do pompowania powietrza

idź do rowerowego. nie żartuje. za 60zł dostaniesz aluminiową z fikuśnym manometrem. trwałą. beto, nexelo, sks...

Zależy mi żeby była do wszystkiego: piłka rower samochód.
Rozumiem żeby wybrać z podwójną głowicą?

Data: 2017-06-08 19:47:37
Autor: m4rkiz
On 2017-06-08 17:56, ToMasz wrote:
idź do rowerowego. nie żartuje. za 60zł dostaniesz aluminiową z fikuśnym
manometrem. trwałą. beto, nexelo, sks...

potwierdzam

Pompka ręczna do pompowania powietrza