Pompka ręczna do pompowania powietrza

Data: 2017-06-08 07:18:13
Autor: Bolko
Pompka ręczna do pompowania powietrza
Właśnie rozpieprzyłem trzecią pompkę.
Miałem kiedyś nożną taką made in ZSRR wytrzymała chyba 100 lat.
Ale pożyczyłem parę lat temu.
I właśnie rozpieprzyłem z nerwów o ściane trzecia taką kupioną w markecie.
Szukam czegoś ręcznego żeby syn (jeszcze rośnie) też dał radę.
coś w ten deseń tylko żeby nie była ze szkła:

http://allegro.pl/pompka-reczna-slupkowa-z-manomentrem-yato-7352-i6829469262.html

Data: 2017-06-08 14:36:38
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 16:18:15 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
[...]

Nie, nie, nie.
Kup elektryczną.
Ja kupilem taka:
http://allegro.pl/metalowy-kompresor-samochodowy-12v-pompka-gratisy-i5924832806.html
Za namowa jakiegos testu w internecie. Przebadali kilka i taki byl najlepszy.
Wybrałem go na podstawie porównania zdjęć.

Działa juz 3 lata. Pompował i samochód i rowery.

Nic innego nie warto kupować. Te ręczne rowerowe to dziadostwo szczególnie te teleskopowe.
Te nożne sa robione z stali chinskiej o konsystencji brystolu.

Data: 2017-06-09 00:01:58
Autor: Bolko
W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 23:36:40 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
> [...]
> Szukam czegoś ręcznego żeby syn (jeszcze rośnie) też dał radę.
> coś w ten deseń tylko żeby nie była ze szkła:

A jak goście przyjadą i będę materac chciał napompować?
A na poważnie mam problem ze zbiornikiem od hydrofora w piwnicy.
Muszę dopompować powietrze czasami do zbiornika.
I dlatego chcę ręczną bo jest bardziej mobilna.

Data: 2017-06-09 11:05:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości
> [...]

Nie, nie, nie.

A jak goście przyjadą i będę materac chciał napompować?

Niezbyt sie nadaje. Opona wymaga 2.5 bar, materac 0.02bar.

do materaca potrzebna pompka z duzym tlokiem, o duzej wydajnosci, bo inaczej prosciej nadmuchac ustami.
Albo mieszkowa.

Elektryczne do materaca to turbinki o duzej wydajnosci - taka elektryczna od opon bedzie mielila dlugo.

A na poważnie mam problem ze zbiornikiem od hydrofora w piwnicy.
Muszę dopompować powietrze czasami do zbiornika.
I dlatego chcę ręczną bo jest bardziej mobilna.

A o noznej nie myslales ?
W supermarketach  g* kompletne - ale pare opon napompuje, za 15zl nie ma sie co szczypac ...

Manometry w tych wszystkich (tanich?) pompkach to tez jakas porazka - chwala sie 15 bar, to manometr do 15 bar, a do opony trzeba precyzyjnie w zakresie
2-3 widziec.

J.

Data: 2017-06-09 02:23:27
Autor: WS
On Friday, June 9, 2017 at 11:05:50 AM UTC+2, J.F. wrote:

Elektryczne do materaca to turbinki o duzej wydajnosci - taka elektryczna od opon bedzie mielila dlugo.

Mala szansa, bo zazwyczaj maja czas ciaglej pracy 3-5 minut ;)

Data: 2017-06-09 13:17:32
Autor: J.F.
Użytkownik "WS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c13f2fc7-e873-4bb5-816b-7cf61b8c10e6@googlegroups.com...
[...]

W instrukcji.
Dluzej wytrzymuja, bo w 5 minut to kola nie napompuja.

Przy materacu obciazenie mniejsze, to jeszcze wiecej wytrzymuja.

J.

Data: 2017-06-09 15:19:45
Autor: Pszemol
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale panowie - chodzi tu o nagrzewanie się gazu przy sprężaniu i ogrzewaniu
calej pompki. Po tych 3 minutach wystarczy pompkę ostudzić i będzie działać
znowu.
Nie ma problemu.

Data: 2017-06-09 18:41:05
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oheeah$fpm$3@dont-email.me...
[...]

Jest. Bo czas pompowania opony wydluza sie do godziny :-)

Za to przy materacu sprezania nie ma, to nie powinno sie grzac ... a jednak sie grzeje :-)

J.

Data: 2017-06-09 11:48:07
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:593acfa2$0$658$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dopompowania. Nikt takimi pompkami nie pompuje od zera.
To nie czasy w których łatało się dętki w Syrence czy Warszawie.

Za to przy materacu sprezania nie ma, to nie powinno sie grzac ... a jednak sie grzeje :-)

Jak to nie ma sprężania?

Data: 2017-06-09 13:54:48
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 18:48:08 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Jest. Bo czas pompowania opony wydluza sie do godziny :-)

Dopompowania. Nikt takimi pompkami nie pompuje od zera.
To nie czasy w których łatało się dętki w Syrence czy Warszawie.

Ja pompowałem. No nie od zera bo jednak 0.4 atm tam było ale do 2..8 nabijałem.
Ale ja sie nie znam i bajki pisze.

> Za to przy materacu sprezania nie ma, to nie powinno sie grzac ... a > jednak sie grzeje :-)

Jak to nie ma sprężania?

Nie ma. W materacu nadcisnienie jest niewielkie.

Zobacz ten patent:
https://www.youtube.com/watch?v=XMxQdcfFaP0

BURN THE WITCH!!!!!!

;)

To tak aby podtrzymac watek przy zyciu :)

Data: 2017-06-09 19:06:09
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohej9g$20o$1@dont-email.me...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Za to przy materacu sprezania nie ma, to nie powinno sie grzac ... a jednak sie grzeje :-)

Jak to nie ma sprężania?

No nie ma, bo 90% roboty to napelnic sflaczaly materac powietrzem, co nie wymaga cisnienia.
Tyle, co na pokrycie oporow przeplywu ... a dziura waska :-)

J.

Data: 2017-06-09 14:32:46
Autor: WS
On Friday, June 9, 2017 at 9:02:01 AM UTC+2, Bolko wrote:

A na poważnie mam problem ze zbiornikiem od hydrofora w piwnicy.
Muszę dopompować powietrze czasami do zbiornika.
I dlatego chcę ręczną bo jest bardziej mobilna.

To moze zamiast pompki poszukaj zbiornika do hydroforu ;) albo sprawdz, dlaczego musisz dopompowywac. U mnie ~12 lat trzyma cisnienie w zborniku z przepona (fakt-sporadycznie uzywany tylko do podlewania i myjki, od czasu jak podlaczyli mnie do wodociagu - ~8 lat)

A pompki do "wszystkiego" to raczej nie znajdziesz. Dobrze, ze do listy zyczen nie dopisales jeszcze amortyzatorow rowerowych ;)

No, moze jakis kompresor ze zbiornikim i dlugim przewodem, ale to z 500PLN
od takich zabawkowych http://allegro.pl/stanley-kompresor-sprezarka-airboss-10bar-zestaw-i6321102920.html po bardziej profi do malowania/piaskowania itp.

WS

Data: 2017-06-09 08:40:57
Autor: p0li
T->Dnia 08.06.2017 23:36:38 niejaki sczygiel@gmail.com napisał:
[...]

potwierdzam

też mam taką i ogarnia spokojnie kółeczka typu 275/60R15
ręczną/nożną mógłbyś do 3,5 atm tydzień takie kółko pompować --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-06-09 10:47:46
Autor: Hinek
W dniu 08.06.2017 o 23:36, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Jest to typowe chińskie jednorazowe gówno. Te piękne radiatorki na niej
są zrobione z szarego plastiku imitującego aluminium :)
Manometr  2 bary ma na samym początku skali bo ma zakres do 8 dokładność pomiaru ciśnienia jest zerowa. W pompce którą miałem przy drugim użyciu urwał się tłoczek.

--

Hinek

Data: 2017-06-09 04:51:24
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 10:47:48 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:
> [...]
Manometr  2 bary ma na samym początku skali bo ma zakres do 8 dokładność pomiaru ciśnienia jest zerowa. W pompce którą miałem przy drugim użyciu urwał się tłoczek.

Powiedz mi więcej o czymś co mam w ręku a ty nawet na oczy nie widziałeś :)

Jednorazowe pewnie jest bo częsci nie kupie ale to co mam byc metalowe takie jest i pompuje raźnie co mu podepne.

Kupiłeś chłam i odreagowujesz. Ja kupilem dobre i sobie chwale.

Pozdrawiam.

Data: 2017-06-09 06:12:18
Autor: Zenek Kapelinder
Pompka ręczna do pompowania powietrza
Raznie co w warunkach domowych podpiac pompuje kompresor z silnikiem o mocy 1kW. Przy zrobionym w stosunku do pompek na 12V z kosmiczna dokladnoscia kompresor od lodowki musi troche popracowac zanim cisnienie w oponie drgnie. Sa oczywiscie elektryczne kompresorki do samochodow wykonanez klasa. Kosztuja tyle co najtansze jezdzace samochody. To z allegro za dwie dychy dobre jest do chwilowego wywolywania umiarkowanego halasu, mialem taka pompke to wiem. Kupilem ja dla silniczka i przekladni i wyprobowalem czy pompuje.

Data: 2017-06-10 02:40:09
Autor: Jawi
Pompka ręczna do pompowania powietrza
chwilowego wywolywania umiarkowanego halasu
"chwilowego" - zgoda, zwykle długo nie działają. Te chińskie i marketowe za 20pln.
"wywolywania umiarkowanego halasu" - o ile z hałasem się zgodzę, to z umiarkowanym nie bardzo. Może ja tak trafiłem, ale bębenki pękały w odległości 3-5m

Data: 2017-06-09 15:46:44
Autor: Hinek
W dniu 09.06.2017 o 13:51, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

To się popatrz dokładniej. Ten pseudo aluminiowy użebrowany radiator jest skręcony do kupy wkrętami do drewna. Żenada. Weż sobie śrubokręt,
wykręć jeden wkręt i zobacz.
Zresztą jest mi to obojętne.
Czytających informuję że właśnie taki kompresorek miałem i rozleciał się
przy drugim użyciu.

--

Hinek

Data: 2017-06-09 08:46:06
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 15:46:46 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:
> [...]

wykręć jeden wkręt i zobacz.
Zresztą jest mi to obojętne.
Czytających informuję że właśnie taki kompresorek miałem i rozleciał się

No to informuje czytających że mój sie nie rozleciał jeszcze a uzyłem go dobre 50-70 razy.

A cylinderek jest metalowy.

Data: 2017-06-09 20:48:42
Autor: Hinek
Pompka ręczna do pompowania powietrza

A cylinderek jest metalowy.

Nie pisałem, że cylinderek jest z plastiku. Ty nie rozumiesz o
czym piszę. W tej pompce cylinderek jest stalowy, tłoczek na
sztywno połączony z korbowodem jest z aluminium, pierścień
na tłoczku jest z jakiegoś teflonu a korba na osi silniczka
jest gównolitu. Zanim wyrzuciłem - rozebrałem to na kawałki.
Nie zdziwiło mnie to, że korba się urwała, ale rozwaliły mnie
atrapy użebrowania chłodzącego  wykonane z plastiku w
kolorze aluminium.
Gratuluję ci zakupu tego wspaniałego kompresora z jakże
bogatym wyposażeniem. Jestem pewny, że będzie ci wiernie
służył jeszcze przez wiele, wiele lat.

--
Hinek

Data: 2017-06-09 14:00:26
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 20:48:48 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:

> [...]
Gratuluję ci zakupu tego wspaniałego kompresora z jakże
bogatym wyposażeniem. Jestem pewny, że będzie ci wiernie

hodzi ci o te wieżyczke do której mocowany jest cylinder?
http://allegro.pl/metalowy-kompresor-samochodowy-12v-pompka-gratisy-i5924832806.html

W sumie tam sie akurat nic nie grzeje więc mi tam obojetne czy to udale amelinium czy nie.

Wazne ze cylinderek jest metalowy. No, fajnie jakby tłoczek tez byl. Ale jak mi działa to nie drążyłem.

Ale zsolidaryzuje sie z Tobą na innej warstwie:
Mialem myjke wysokocisnieniowa. Black und decker. Metalowa pompa. Wypas za 600pln.
Pozyla dwa sezony. Pompa mimo ze metalowa popekala.
Uważam że robią gówno i kolejnej nie kupie.

:)

Peace!

Data: 2017-06-10 00:24:39
Autor: J.F.
Pompka ręczna do pompowania powietrza
Dnia Fri, 9 Jun 2017 14:00:26 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
napisał(a):
[...]

Jak to sie nie grzeje ?
Cylinderek sie grzeje, tloczek sie grzeje, powinno byc chlodzenie.

J.

Data: 2017-06-09 15:56:39
Autor: sczygiel
napisał(a):
> http://allegro.pl/metalowy-kompresor-samochodowy-12v-pompka-gratisy-i5924832806.html

Jak to sie nie grzeje ?
Cylinderek sie grzeje, tloczek sie grzeje, powinno byc chlodzenie.

Tam, w sensie ta wieżyczka. Cylinderek sie grzeje, amelinowy :)

Data: 2017-06-08 17:56:06
Autor: ToMasz
W dniu 08.06.2017 o 16:18, Bolko pisze:
[...]

idź do rowerowego. nie żartuje. za 60zł dostaniesz aluminiową z fikuśnym manometrem. trwałą. beto, nexelo, sks...
ToMasz

Data: 2017-06-08 12:32:40
Autor: Bolko
Pompka ręczna do pompowania powietrza

idź do rowerowego. nie żartuje. za 60zł dostaniesz aluminiową z fikuśnym manometrem. trwałą. beto, nexelo, sks...

Zależy mi żeby była do wszystkiego: piłka rower samochód.
Rozumiem żeby wybrać z podwójną głowicą?

Data: 2017-06-08 19:01:26
Autor: Pszemol
Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
[...]

Nie wolałbyś kupić elektrycznej, automatycznie wyłączającej się po
osiągnięciu ustawionego ciśnienia?

Wetknąłbyś do gniazda zapalniczki i bez wysiłku skorygował ciśnienie...

Data: 2017-06-09 00:43:26
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-08 o 21:01, Pszemol pisze:

[...]

Znajdź taką która dotrwa do 4 atmosfer.

Wetknąłbyś do gniazda zapalniczki i bez wysiłku skorygował ciśnienie...

I po pół godzinie poszedł kupić normalną nożną po drodze wywalając
elektryczną. Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze
i materacy czy piłek.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-08 15:51:57
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 00:43:35 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
> I po pół godzinie poszedł kupić normalną nożną po drodze wywalając
elektryczną. Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze

Mam taka elektryczna. Katowana dosyć mocno bo swego czasu miałem krzywe felgi i z grubsza co tydzien - dwa musialem dopompowywac jedno lub dwa koła z 1 do 2,3 atmosfery.

do tego bez problemu pompuje rowerowe koła. Do tych 4 atmosfer bez problemu dobija.

Data: 2017-06-08 16:06:09
Autor: WS
On Friday, June 9, 2017 at 12:43:35 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze
i materacy czy piłek.

Wbrew pozorom latwiej napompowac kolo osobowki, niz rowerowe. A kola szosowek to juz level nieosiaglany dla ~90% kompresorkow z alledrogo :(

Data: 2017-06-09 15:19:44
Autor: Pszemol
WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:
[...]

Dokładnie tak - kolarzówki wymagają ogromnych ciśnień w kołach, często 3x
większych niż ciśnienie w oponie samochodowej.

Jednak ilość powietrza w kole samochodowym jest dużo większa niż w
rowerowym, więc pompka musiałaby wytrzymać długi czas pracy bez zagrzania
sie zbytniego.

Data: 2017-06-10 00:34:16
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 8 Jun 2017 16:06:09 -0700 (PDT), WS napisał(a):

[...]

Ja mam chińską pompkę rowerową i na jej opakowaniu pisało 1000bar.
Zastanawiam się czy nie powinienem robić jej corocznych przeglądów w UDT ;)

Data: 2017-06-08 20:16:03
Autor: Jacek
[...]
Jak syn waży ponad 50 kg, to spokojnie kup nożną.
Tylko nie marketową, tylko polską, starej marki Start.
Dasz za nią ok 55 zł.
https://tinyurl.com/y7kpvdxv
Moja służyła wiele lat i niedawno zmieniłem ją na taką samą, tylko nową (starą uszkodziłem przy demontażu cylindra, bo mi się zachciało go przesmarować).
Pompka daje radę nawet do 8 at, co się przydaje przy rowerach szosowych, ale do tego potrzebny jest osobnik w okolicach 100 kg.
Starsze modele miały manometr do 8 at, nowsze tylko do 6.
Jacek

Data: 2017-06-08 19:32:59
Autor: Pszemol
Jacek <krystian.mazurek@alektum.com> wrote:
[...]

Duża, niewygodna, nieporęczna, droga...

Tu masz prosty kompresorek na 12V z wtyczką do gniazda zapalniczki za 13zł:

Zobacz ofertę: KOMPRESOR SAMOCHODOWY POMKA 12V 300 PSI
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6742813028

Data: 2017-06-08 22:22:52
Autor: m4rkiz
On 2017-06-08 21:32, Pszemol wrote:
Zobacz ofertę: KOMPRESOR SAMOCHODOWY POMKA 12V 300 PSI
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6742813028

jednorazowe gowno ktore zepsuje sie po 3 minutach

jezeli juz to tylko oem z samochodu, im starszy i bardziej japonski\niemiecki tym lepszy

moge polecic z toyoty, mam go z 10 lat i nic nie wskazuje zeby mial odmowic posluszenstwa

cos takiego
http://allegro.pl/kompresor-zestaw-naprawczy-toyota-i6809746574.html

ten pewnie nie gorszy
http://allegro.pl/audi-vw-skoda-seat-kompresor-pompka-kola-i6846616351.html#imglayer

Data: 2017-06-09 15:09:58
Autor: Pszemol
On 2017-06-08 21:32, Pszemol wrote:
Zobacz ofertę: KOMPRESOR SAMOCHODOWY POMKA 12V 300 PSI
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6742813028

jednorazowe gowno ktore zepsuje sie po 3 minutach

Bez przesady - kupiłem podobny i używam od 4 lat.

Nawiasem mówiąc on nie służy do pompowania koła pustego, bo rzeczywiście
się zbyt mocno zgrzeje długą pracą.

Ale dopompować koło któremu brakuje trochę ciśnienia jest w sam raz.

[...]

Ja tam wolę nie przepłacać - wszystko się może zepsuć. Jak mi się taki za
13zł zepsuje to parę razy go wymienię zanim zapłacę 55zl za dużą pompkę
ręczną.

Data: 2017-06-09 18:47:54
Autor: J.F.
On 2017-06-08 21:32, Pszemol wrote:
Zobacz ofertę: KOMPRESOR SAMOCHODOWY POMKA 12V 300 PSI
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6742813028

jednorazowe gowno ktore zepsuje sie po 3 minutach
Bez przesady - kupiłem podobny i używam od 4 lat.

Za ta cene ? Niemozliwe, to nie moze byc dobre :-)

Chyba, ze uzywane raz na rok, w celu dopompowania.

[...]

Gorzej, jak zepsuje sie zanim jedno kolo napompuje po duzym ubytku :-)

J.

Data: 2017-06-09 11:50:57
Autor: Pszemol
On 2017-06-08 21:32, Pszemol wrote:
[...]

Tak jak pisałem obok - wulkanizatorem nie jestem...
Ty też nie. Więc niepotrzebna Ci pompka której będziesz
używał codziennie, parę razy dziennie do pompowania
koła od zera, prawda?

[...]

No mówię że mam już 4 lata. Tańszą nawet, bez ciśnieniomierza.
Chyba $7 kosztowała w Walmarcie - działa, metalowa obudowa.
Na Polskie warunki to jakby była w Tesco za 10zł.

Data: 2017-06-09 19:03:41
Autor: J.F.
[...]

Czemu nie ? Gwozdzia zlapie. A w bagazniku flak.
Albo mi sie nie bedzie chcialo zmieniac, bo powoli schodzi, wystarczy dopompowac co 50 km.

Albo auto dluzej postoi i tez flak

[...]

Ale nie pompowales duzego ubytku.
Ja mam swoja kto wie czy nie dluzej ... i nie mialem potrzeby uzyc na wlasnym kole.
Bo dopompowac to wole na stacji benzynowej :-)

Chyba $7 kosztowała w Walmarcie - działa, metalowa obudowa.
Na Polskie warunki to jakby była w Tesco za 10zł.

Ale na chinskie warunki to jednak 20zl, wiec moze byc dwa razy lepsza :-)

J.

Data: 2017-06-10 02:34:44
Autor: Jawi
W dniu 2017-06-09 o 19:03, J.F. pisze:
Czemu nie ? Gwozdzia zlapie. A w bagazniku flak.
Albo mi sie nie bedzie chcialo zmieniac, bo powoli schodzi, wystarczy
dopompowac co 50 km.
Jak całkiem flak, to nie napompujesz nigdy, bo jak do felgi dobrze nie będzie dociskać to powietrze nie będzie zwiewać bokami i opony nie dociśnie by uszczelnić.

Data: 2017-06-10 09:00:47
Autor: J.F.
Dnia Sat, 10 Jun 2017 02:34:44 +0200, Jawi napisał(a):
[...]

Pompowalem. Moze jakies lepsze felgi mam.

Aczkolwiek ... podjezdzam raz na stacje pod kompresor, a ten zepsuty.
Stoi ktos z wyraznym ubytkiem, ale jeszcze nie flakiem i pyta gdzie
nastepny dobry.

Wiec wyciagam z bagaznika swoja elektryczke, taka za 49zl, z
recenzjami, podlaczam ... po 15 minutach sie poddalem - nic nie
napompowala. Na moj gust to mial dziure, a moze szczeline, i jakies wzmocnione
opony, ktore calkiem bez powietrza moga jechac.

A - to byly Pirelli SottoZero, wtedy mi sie kojarzyly z P-Zero, ale
chyba nieslusznie - to zimowe, producent nic nie pisze o powyzszonej
sztywnosci.

J.

Data: 2017-06-15 19:12:33
Autor: re
Pompka ręczna do pompowania powietrza

Użytkownik "Pszemol"

[...]

-- -
A ja mam kompresor, który używałem także do malowania i dalej chciałbym mieć taką możliwość, ale zasilacza brak.

Data: 2017-06-10 02:33:05
Autor: Jawi
W dniu 2017-06-09 o 18:47, J.F. pisze:
Za ta cene ? Niemozliwe, to nie moze byc dobre :-)

Chyba, ze uzywane raz na rok, w celu dopompowania.
Miałem, "używałem" - Pszemol tylko przypomniał mi moje nerwy! :)
Nie sądziłem, że ktoś w życiu może polecić to coś, bo to pompka na pewno nie jest. Dopompowywałem prawie całe koło, aż dymiła pipa jedna.
Po pompowaniu czekasz, aż ostygnie, w porównaniu z czasem pompowania to trwa króciutko :)

Data: 2017-06-09 11:11:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohc8pb$ubo$1@dont-email.me...
Duża, niewygodna, nieporęczna, droga...
Tu masz prosty kompresorek na 12V z wtyczką do gniazda zapalniczki za 13zł:
Zobacz ofertę: KOMPRESOR SAMOCHODOWY POMKA 12V 300 PSI
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6742813028

I myslisz, ze predzej napompuje opone, czy predzej sie rozpadnie ?
Przy tej cenie mam uzasadnione watpliwosci

Bo zaloze sie, ze predzej napompuje opone ja, reczna/nozna pompka, niz ten kompresorek :-)

J.

Data: 2017-06-09 15:19:44
Autor: Pszemol
[...]

Kupiłem to aby dopompowywac kola z ktorych uszło trochę - nie jestem
wulkanizatorem, nie interesuje mnie pompowanie opon od zera więc nie
potrzebuję dużego profesjonalnego kompresora.

Data: 2017-06-09 18:44:56
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oheeag$fpm$2@dont-email.me...
[...]

Do lekkiego dopompowania kola, tak powiedzmy od 2.2. do 2.5,  to i reczna/nozna bardzo dobra jest.

A jak zauwazysz ze uszlo, to czesto juz sporo trzeba dopompowac.

J.

Data: 2017-06-09 11:46:57
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:593ad089$0$5154$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale właśnie ja nie chce droższej i większej nożnej skoro mam tańszą
mniejszą i wygodniejszą elektryczną do tego samego celu...

Data: 2017-06-11 15:42:28
Autor: J.F.
Dnia Fri, 9 Jun 2017 11:46:57 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Nozna jest tansza, mniejsza, o porownywalnej wygodzie, ale
najwazniejsze - psuje sie stopniowo. Napompujesz kolo na tyle, zeby dojechac do sklepu/stacji z pompkami
:-)

A nie tak jak w elektrycznej - zadymi i stanie na dobre :-)

J.

Data: 2017-06-11 13:19:57
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1hh53fny36p4x$.vzqitbgmqr03$.dlg40tude.net...
[...]

Ty takiej pompki używać chcesz aby się ratować z flaka na autostradzie? :-)
Do tego masz koło zapasowe. Ja pompki potrzebuję aby robić z autem
rutynową obsługę - np. dopompować po zimie bez jechania na stację
beznynową i szukanie monet/żetonów na kompresor na stacji...

A nie tak jak w elektrycznej - zadymi i stanie na dobre :-)

Jak ją zamęczysz trzymając dłużej niż 10minut pod obciązeniem to zadymi.

Data: 2017-06-11 21:31:01
Autor: J.F.
Dnia Sun, 11 Jun 2017 13:19:57 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Dojazdowke, 80km/h :-)
A kiedy sprawdzales cisnienie w zapasie ?

Ja pompki potrzebuję aby robić z autem
rutynową obsługę - np. dopompować po zimie bez jechania na stację

Nadal - pare ruchow noga, nie trzeba rozwijac kabla, zwijac,
przekladac na rozne strony, odpalac silnika - bo zasilania w gniazdku
brak. No i czekac i czekac.

beznynową i szukanie monet/żetonów na kompresor na stacji...
Imperialistyczny wyzysk - u mnie kompresory sa bezplatne :-)

I maja dobre manometry, co tez ulatwia.

A nie tak jak w elektrycznej - zadymi i stanie na dobre :-)
Jak ją zamęczysz trzymając dłużej niż 10minut pod obciązeniem to zadymi.

No to przy okazji flaka zameczysz :-)

J.

Data: 2017-06-15 18:57:37
Autor: re
[...]

Dobra pompka powinna wyłączyć się i tyle

Data: 2017-06-15 17:06:14
Autor: Pszemol
Pompka ręczna do pompowania powietrza
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

A nie tak jak w elektrycznej - zadymi i stanie na dobre :-)

Jak ją zamęczysz trzymając dłużej niż 10minut pod obciązeniem to zadymi.
-- -
Dobra pompka powinna wyłączyć się i tyle

Jak chcesz taką droższą, co się wyłączy to sobie taką kup.

Pomyśl, że w pewnych sytuacja awaryjnych pompka za 13zł i jej zdrowie jest
mniej ważne niż dojechanie do celu bez lawety... Laweta to minimalny koszt
rzędu 150-200zł.

Ja wolę taką, co mi się nie wyłącza sama i jest na tyle tania że jak będę
ją chciał świadomie poświęcić i użyć do pompowania koła aż pompka wyzionie
ducha to będę mógł to zrobić :-) Stać mnie na 13zl aby kupić w razie
potrzeby nową :-)

Data: 2017-06-16 23:10:34
Autor: re
[...]

Nie chcę droższej, chcę taką co się wyłączy :-) Każde urządzenie domowe wyłącza się po przegrzaniu to czemu pompka samochodowa ma nie wyłączać się ?

[...]
O k..., i jak niby niesprawna pompa, która się nie wyłączyła, może Ci w tym pomóc ?

[...]
A mnie stać na lepszą, co się wyłączy. Jakbym ją chciał poświęcić to bym do kościoła zaniósł. :-)

Data: 2017-06-16 21:26:21
Autor: Pszemol
Pompka ręczna do pompowania powietrza
re <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Nie zrozumiałes, ale nie chce mi sie tłumaczyć... przeczytaj jeszcze raz co
napisałem.

Data: 2017-06-10 02:35:16
Autor: Jawi
W dniu 2017-06-09 o 11:11, J.F. pisze:
Bo zaloze sie, ze predzej napompuje opone ja, reczna/nozna pompka, niz
ten kompresorek
Potwierdzam z własnego doświadczenia.

Data: 2017-06-10 02:29:34
Autor: Jawi
W dniu 2017-06-08 o 21:32, Pszemol pisze:
> [...]

Tu masz prosty kompresorek na 12V z wtyczką do gniazda zapalniczki za 13zł:

Zobacz ofertę: KOMPRESOR SAMOCHODOWY POMKA 12V 300 PSI
Ha ha ha. ale poleciłeś chińskie gówno. Ja użyłem tego badziewia elektrycznego może z dwa razy.
Wolneee, grzeje się jak jasna cholera, jak włączona to aż lata po asfalcie, hałas jest taki, że wieczorem na parkingu jak zdarzyło mi się użyć to tylko patrzyłem kto mi z okna telewizor spuści na głowę :)

Nie ma najmniejszego porównania do tej polskiej nożnej.

Data: 2017-06-08 20:12:11
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 08.06.2017 Jacek <krystian.mazurek@alektum.com> napisał/a:

Tylko nie marketową, tylko polską, starej marki Start.

Też mam i polecam. Porządny sprzęt.

Pompka ręczna do pompowania powietrza