Pompka ręczna do pompowania powietrza

Data: 2017-06-08 19:01:26
Autor: Pszemol
Pompka ręczna do pompowania powietrza
Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
Właśnie rozpieprzyłem trzecią pompkę.
Miałem kiedyś nożną taką made in ZSRR wytrzymała chyba 100 lat.
Ale pożyczyłem parę lat temu.
I właśnie rozpieprzyłem z nerwów o ściane trzecia taką kupioną w markecie.
Szukam czegoś ręcznego żeby syn (jeszcze rośnie) też dał radę.
coś w ten deseń tylko żeby nie była ze szkła:

http://allegro.pl/pompka-reczna-slupkowa-z-manomentrem-yato-7352-i6829469262.html

Nie wolałbyś kupić elektrycznej, automatycznie wyłączającej się po
osiągnięciu ustawionego ciśnienia?

Wetknąłbyś do gniazda zapalniczki i bez wysiłku skorygował ciśnienie...

Data: 2017-06-09 00:43:26
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-08 o 21:01, Pszemol pisze:

[...]

Znajdź taką która dotrwa do 4 atmosfer.

Wetknąłbyś do gniazda zapalniczki i bez wysiłku skorygował ciśnienie...

I po pół godzinie poszedł kupić normalną nożną po drodze wywalając
elektryczną. Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze
i materacy czy piłek.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-08 15:51:57
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 00:43:35 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
> I po pół godzinie poszedł kupić normalną nożną po drodze wywalając
elektryczną. Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze

Mam taka elektryczna. Katowana dosyć mocno bo swego czasu miałem krzywe felgi i z grubsza co tydzien - dwa musialem dopompowywac jedno lub dwa koła z 1 do 2,3 atmosfery.

do tego bez problemu pompuje rowerowe koła. Do tych 4 atmosfer bez problemu dobija.

Data: 2017-06-08 16:06:09
Autor: WS
On Friday, June 9, 2017 at 12:43:35 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

Te gówienka nadają się do pompowania kół w rowerze
i materacy czy piłek.

Wbrew pozorom latwiej napompowac kolo osobowki, niz rowerowe. A kola szosowek to juz level nieosiaglany dla ~90% kompresorkow z alledrogo :(

Data: 2017-06-09 15:19:44
Autor: Pszemol
WS <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote:
[...]

Dokładnie tak - kolarzówki wymagają ogromnych ciśnień w kołach, często 3x
większych niż ciśnienie w oponie samochodowej.

Jednak ilość powietrza w kole samochodowym jest dużo większa niż w
rowerowym, więc pompka musiałaby wytrzymać długi czas pracy bez zagrzania
sie zbytniego.

Data: 2017-06-10 00:34:16
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 8 Jun 2017 16:06:09 -0700 (PDT), WS napisał(a):

[...]

Ja mam chińską pompkę rowerową i na jej opakowaniu pisało 1000bar.
Zastanawiam się czy nie powinienem robić jej corocznych przeglądów w UDT ;)

Pompka ręczna do pompowania powietrza