Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jaki¶ model trwały, ale z dobrym man ometrem?

Data: 2011-03-07 19:25:24
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jaki¶ model trwały, ale z dobrym man ometrem?
Dnia 07-03-2011 o 14:43:00 Jan <kotletty@polbox.com> napisał(a):

Pytanie do znawców pompek - jak w tytule.
Kiedy¶ nie musiałem sprawdzać ci¶nienia przez rok-dwa
i trzymało. Może jeĽdziłem wolniej, może to tamte
opony wysokoprofilowe mniej puszczały.

Kup sobie na aledrogo uzywany jaki¶ markowy kompresor dodawany do  samochodów.
Obecnie mam 2 - jeden to Renault - drugi Citroena. Oba chodz± na zwykłym  gniazdku zapalniczki i bez problemu pompuj± opony do 3,5 - 4 barów  (sprawdzane wielokrotnie na przyczepie).

Teraz jest nowy trend w przypadku nowych samochodów - zamiast koła  zapasowego lub dojazdowego - daj± kompresor i płyn do naprawy opon - z  nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.

Pzdr
TG

Data: 2011-03-07 19:48:01
Autor: huri_khan
Dnia Mon, 07 Mar 2011 19:25:24 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Teraz jest nowy trend w przypadku nowych samochodów - zamiast koła  zapasowego lub dojazdowego - daj± kompresor i płyn do naprawy opon - z  nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.

A próbowałe¶ wyważyć naprawion± oponę która została wcze¶niej zalan± od
¶rodka płynem naprawczym ?

To już lepszym rozi±zaniem jest dojazdówka. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-03-07 19:54:20
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Dnia 07-03-2011 o 19:48:01 huri_khan <spam@spam.pl> napisał(a):

[...]

Nigdy tego płynu nie stosowałem, mówię tylko jak jest. Kupowałem  niedawno  samochód i w mojej wersji koło zapasowe ani nawet dojazdówka nie była  dostępna.

Pzdr
TG

Data: 2011-03-07 21:51:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - c zy jest jakiś model trwały, ale z dobrym mano metrem?
W dniu 2011-03-07 19:48, huri_khan pisze:
Dnia Mon, 07 Mar 2011 19:25:24 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

Teraz jest nowy trend w przypadku nowych samochodów - zamiast koła
zapasowego lub dojazdowego - dają kompresor i płyn do naprawy opon - z
nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.

A próbowałeś wyważyć naprawioną oponę która została wcześniej zalaną od
środka płynem naprawczym ?

To juĹĽ lepszym roziÄ…zaniem jest dojazdĂłwka.

Ale wiesz, że ten płyn jest do _awaryjnego_ użycia? Masz na tym dojechać do wulkanizatora, który naprawi uszkodzenie.
Nawiasem mówiąc - wulkanizatorzy klną bardziej niż niejeden szewc, jeśli mają naprawiać oponę ubabraną tym świństwem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-07 22:07:41
Autor: Artur Maśląg
Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - c zy jest jakiś model trwały, ale z dobrym mano metrem?
W dniu 2011-03-07 19:48, huri_khan pisze:
(...)
To juĹĽ lepszym roziÄ…zaniem jest dojazdĂłwka.

To zaleĹĽy :)

Ale wiesz, że ten płyn jest do _awaryjnego_ użycia? Masz na tym dojechać
do wulkanizatora, ktĂłry naprawi uszkodzenie.

To fakt.

Nawiasem mówiąc - wulkanizatorzy klną bardziej niż niejeden szewc, jeśli
mają naprawiać oponę ubabraną tym świństwem.

Nie zauważyłem, ale p.m.s jest pełen podobnych opowieści...

Data: 2011-03-07 22:21:56
Autor: J_K_K
Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jaki¶ model trwały, ale z dobrym manometrem?
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vrzj4m1cg01fvfl-089.harvard.local...
Kup sobie na aledrogo uzywany jaki¶ markowy kompresor dodawany do
samochodów.
z nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.

Zapewne znikaj± ze sprowadzanych samochodów
w ten sam sposób co lewarki, alufelgi, itp.

Pzdr

JKK

Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jaki¶ model trwały, ale z dobrym man ometrem?