Pompka z LIDLa- reaktywacja

Data: 2010-12-01 11:22:38
Autor: Rooobert K...
Pompka z LIDLa- reaktywacja
Podepne sie pod temat.

Pierwsza pompke z Lidla, ktora miala cylinder z plastiku oddalem po 5 pompowaniach roweru mtb - zaczela przepuszczac na tloku - bez problemu dostalem pieniadze.
 W tym roku nabylem kolejna pompke z lidla tym razem z cylindrem metalowym i ta pompka pomuje szose do 10 atm (a max tej pompki to 8 atm). Ostatnio zaczyna mi sie blokowac jakis zaworek, gdyz jak pompuje to cisnienie z opony samo podnosi mi tlok w pompce i  praktycznie trudno jest pompowac, szczegolnie szose. Ktos zna remedium ?

Data: 2010-12-01 12:52:39
Autor: Jarek
Pompka z LIDLa- reaktywacja
Tam jest gumowa kulka - przynajmniej ja tak mam w jednej z pompek - skuteczny sposób wymyć stare smary i złożyć na jakiś silikonowy - ale delikatnie smarując.

Pompka z LIDLa- reaktywacja