[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)

Data: 2009-04-24 12:24:19
Autor: Ryszard Mikke
[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)
Właśnie odwiedziłem real przy Jubilerskiej i nabyłem tam, uwaga:

POMPKĘ STACJONARNĄ, ALUMINIOWĄ, Z MANOMETREM, ZA 14.99

(przy czym cena na półce wynosiła 19.99, ale przy kasie wyszło taniej).

Jest też kilka pompek SKS (długie plastikowe i mini aluminiowe).

rmikke

Data: 2009-04-24 17:11:51
Autor: Titus Atomicus
[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)
In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Jest też kilka pompek SKS (długie plastikowe i mini aluminiowe).
 A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?
TA

Data: 2009-04-24 20:55:26
Autor: Ryszard Mikke
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Jest też kilka pompek SKS (długie plastikowe i mini aluminiowe).
 A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?

Nie wiem, a po czym to się poznaje?

rmikke

Data: 2009-04-24 21:58:24
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
>  A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?

Nie wiem, a po czym to się poznaje?

Znaczy, czy mają zaworki nie wiem, ale może coś skojarzę.
Wyglądały normalnie... A cen sobie nie przypomnę.

rmikke

Data: 2009-04-25 00:27:18
Autor: Titus Atomicus
[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)
In article <gst8vu$a06$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
>  A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?

Nie wiem, a po czym to się poznaje?

Eeee, chodzi mi o taki wichajster za pomoca ktorego mozna zatrzasnac pompke na zaworze detki.

TA

Data: 2009-04-24 20:16:17
Autor: Michal

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

Właśnie odwiedziłem real przy Jubilerskiej i nabyłem tam, uwaga:

POMPKĘ STACJONARNĄ, ALUMINIOWĄ, Z MANOMETREM, ZA 14.99

Bylem, kupilem, sztuk 2 :)

Pompka cala z metalu za wyjatkiem raczki (ale ta tez wyglada solidnie).
Troche srednio sie nia popmpuje detke z zaworem presta (w zasadzie to ona chyba go nie obsluguje), bo ta wypustka w koncowce nie potrafi wcisnac zaworka, ale od biedy mozna podlozyc kawalek plastiku, gumki  i tez daje rade.

Mysle, ze cena/jakosc wychodzi bardzo dobrze.

--
Michal

Data: 2009-04-24 20:50:17
Autor: fabian
Michal wrote:

[...]

Z tego co się orientuję to pompka nie musi wciskać zaworka, wystarczy że powstanie różnica ciśnień i wepchnie zaworek, wyrówna ciśnienie i zamknie.

Mysle, ze cena/jakosc wychodzi bardzo dobrze.

Da się 8 atm. napompować?

Fabian.

Data: 2009-04-24 20:59:24
Autor: Ryszard Mikke
fabian <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisał(a):
Michal wrote:

> [...]

Z tego co się orientuję to pompka nie musi wciskać zaworka, wystarczy że powstanie różnica ciśnień i wepchnie zaworek, wyrówna ciśnienie i zamknie.

Nie wiem, jak z prestą, a schradera bardzo ciężko w ten sposób napompować.
Co ja się namęczyłem z jedną pompką, zanim się zorientowałem, że się ten cycek
do wciskania zaworka zużył...

rmikke

Data: 2009-04-25 00:27:29
Autor: Coaster
[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)
Ryszard Mikke wrote:
[...]
Nie wiem, jak z prestą [...]

W prescie odkrecasz i zakrecasz zaworek 'palcyma'.

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-04-25 09:53:59
Autor: fabian
Ryszard Mikke wrote:
Nie wiem, jak z prestą, a schradera bardzo ciężko w ten sposób napompować.
Co ja się namęczyłem z jedną pompką, zanim się zorientowałem, że się ten cycek
do wciskania zaworka zużył...

W preście "cycek" (chyba bardziej sutek ;) jest zabezpieczony przed wciśnięciem i trzeba go odbezpieczyć, po tym wciska się dużo łatwiej niż ten od schradera, więc pod wpływem różnicy ciśnień bez większego problemu wciska się.

Fabian.

Data: 2009-04-24 21:38:10
Autor: Michal

Użytkownik "fabian" <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisal:

Z tego co się orientuję to pompka nie musi wciskać zaworka, wystarczy że powstanie różnica ciśnień i wepchnie zaworek, wyrówna ciśnienie i zamknie.

Coz, nacisnalem do 4,5 atm i zaworek nie puszczal, w oponie mialem okolo 2,5.

Da się 8 atm. napompować?

Ciezko powiedziec, nie mam na czym sprobowac. Do 5,5 na pewno.

--
Michal

Data: 2009-04-24 20:56:53
Autor: Ryszard Mikke
Michal <michal@nospam.me.interia.pl> napisał(a):

> [...]

Mysle, ze cena/jakosc wychodzi bardzo dobrze.

Na załączonym kartoniku presta jest odhaczona...

rmikke

--

[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)