[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)

Data: 2009-04-24 17:11:51
Autor: Titus Atomicus
[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)
In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Jest też kilka pompek SKS (długie plastikowe i mini aluminiowe).
 A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?
TA

Data: 2009-04-24 20:55:26
Autor: Ryszard Mikke
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Jest też kilka pompek SKS (długie plastikowe i mini aluminiowe).
 A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?

Nie wiem, a po czym to się poznaje?

rmikke

Data: 2009-04-24 21:58:24
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
>  A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?

Nie wiem, a po czym to się poznaje?

Znaczy, czy mają zaworki nie wiem, ale może coś skojarzę.
Wyglądały normalnie... A cen sobie nie przypomnę.

rmikke

Data: 2009-04-25 00:27:18
Autor: Titus Atomicus
[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)
In article <gst8vu$a06$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <gssb1j$itn$1@inews.gazeta.pl>,
>  A czy maja te zaworki blokujace, i w jakiej sa cenie?

Nie wiem, a po czym to się poznaje?

Eeee, chodzi mi o taki wichajster za pomoca ktorego mozna zatrzasnac pompke na zaworze detki.

TA

[waw][spam?]Pompka z Lid... yyy.. z reala :)