Pompka z Lidla

Data: 2013-03-14 13:53:50
Autor: Jacek
Pompka z Lidla
Widziałem w Lidlu pompki z manometrem (zakres 9 bar) za 24 zł.
Czy warto takie coś kupić, czy lepiej poszukać innej marki?
Jacek

Data: 2013-03-14 05:58:03
Autor: rmikke
Pompka z Lidla
W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:53:50 UTC+1 u¿ytkownik Jacek napisa³:
Widzia³em w Lidlu pompki z manometrem (zakres 9 bar) za 24 z³.

Czy warto takie co¶ kupiæ, czy lepiej poszukaæ innej marki?

Jacek

Jak stacjonarne, to warto. W jednej trochê manometr oszukuje
(pokazuje 5atm, kiedy jest 4 z ma³ym hakiem), ale ogólnie pompka
jest w stanie 6atm nabiæ szybko i bez oporów.

Data: 2013-03-14 17:06:34
Autor: Titus Atomicus
Pompka z Lidla
In article <9f83a2f8-9739-4fd8-b08c-38865fef3dc6@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

(pokazuje 5atm, kiedy jest 4 z ma³ym hakiem), ale ogólnie pompka
jest w stanie 6atm nabiæ szybko i bez oporów.

Rzecz w tym, ze zdaje sie sprzedaja tam rozne pompki i powtarzalnosci nie ma.
Ja ze dwa lata temu kupilem w Lidlu pompke metkowana jako Crivit-sports/
Wygladala solidnie, ale wytrzymala moze z 5 pompowan.
Ulegla uszkodzeniu koncowka, ktora dokupilem w Decathlonie za kolejne 25 zl.
--
TA

Data: 2013-03-14 18:46:11
Autor: Paveu
Pompka z Lidla
W dniu 2013-03-14 17:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world:

[...]

Takoż kupiłęm taką pompkę. Głowica (zakłądana na wentyl, znaczy się) wytrzymała ok. pół roku, po czym się rozleciała tak, że nie można jej zamknąć na wentylu. W "sklepiku za rogiem" za 12 zł kupiłem nową głowicę, nawet z wężykiem (niepotrzebnym, bo lidlowy ok), wymieniłem i pompka śmiga jak nowa.

P.

PS. "Głowice do pompki beto" widziałem w necie za 6-7 zł.

Data: 2013-03-15 19:46:37
Autor: Titus Atomicus
Pompka z Lidla
In article <kht2d0$jk3$1@news.task.gda.pl>, Paveu <pamis007@gmail.com> wrote:

> [...]

Takoż kupiłęm taką pompkę. Głowica (zakłądana na wentyl, znaczy się) wytrzymała ok. pół roku, po czym się rozleciała tak, że nie można jej zamknąć na wentylu. W "sklepiku za rogiem" za 12 zł kupiłem nową głowicę, nawet z wężykiem (niepotrzebnym, bo lidlowy ok), wymieniłem i pompka śmiga jak nowa.

No wlasnie wszyscy mi tu mowili o koncowkach/glowicach za 12 zl, a jak chcialem kupic w tamte wakacje to podaz (miasto Warszawa) byla ograniczona, i uniwersalne (do wszystkich zaworow) byly tylko Topeaka i Decathlonowe. W cenie 25 zl.

PS. "Głowice do pompki beto" widziałem w necie za 6-7 zł.
Mhm.
Plus wysylka 7-10zl.
--
TA

Data: 2013-03-14 17:39:08
Autor: johnkelly
Pompka z Lidla
W dniu 2013-03-14 13:53, Jacek pisze:
Widziałem w Lidlu pompki z manometrem (zakres 9 bar) za 24 zł.
Czy warto takie coś kupić, czy lepiej poszukać innej marki?
Jacek

Ja bym poszukał innej marki ze względu na idiotyczną kampanię poprawy bezpieczeństwa rowerzystów.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2013-03-15 10:04:03
Autor: Alfer_z_pracy
Pompka z Lidla
johnkelly napisał:
Ja bym poszukał innej marki ze względu na idiotyczną kampanię poprawy bezpieczeństwa rowerzystów.

A żeby nie ginęły zwierzęta, nie będziesz jadł mięsa? :-) Ty plus może jeszcze garstka zapaleńców, którzy śledzą rowerowe zawiłości prawne, się tym przejmą. Mi to gdzieś soę obiło o oczy i spłynęło jak po kaczce. Lidl to nie marka z misją bazująca na niszowej klienteli tylko popularny, tani supermarkeciak. Zajrzyj jutro lub pojutrze i zobacz ile zostało z tych sprzętów :-) Podejrzewam że nawet jakby prezes Lidla został sfotografowany w białym kampturze ociekającym krwią z wiszącego na krzyżu kota, sprzedawalność promocyjnych produktów by nie zmalała. A Ty się rzucasz o jakąś "kampanię", na którą mało kto zwrócił uwagę. Owszem, zgadzam się że walnęli babola, ale to są naprawdę nieznaczące szczegóły, tym bardziej że chcieli dobrze tylko po prostu się na tym nie znają.

Pzdr
A.

Data: 2013-03-18 08:44:15
Autor: piecia aka dracorp
Pompka z Lidla
Dnia Thu, 14 Mar 2013 13:53:50 +0100, Jacek napisał(a):

Widziałem w Lidlu pompki z manometrem (zakres 9 bar) za 24 zł.
Czy warto takie coś kupić, czy lepiej poszukać innej marki? Jacek

KupiÅ‚em na próbÄ™ maÅ‚Ä… pompkÄ™ z manometrem. Moja pompuje do 2atm, potem powietrze ucieka tyÅ‚em. Poszukam paragonu i oddam jÄ… do sklepu. Po za tym wydaje mi siÄ™, że nawet jakby byÅ‚a szczelna to napompowanie do 8atm byÅ‚oby mekkÄ….  --
piecia aka dracorp

Data: 2013-03-19 00:37:13
Autor: szufela
Pompka z Lidla
Kupiłem na próbę małą pompkę z manometrem. Moja pompuje do 2atm, potem
powietrze ucieka tyłem. Poszukam paragonu i oddam ją do sklepu.

Mowilem , nie kupowac. Taki sprzet jak juz trafisz na sprawny to sie moze wydawac dobry tylko wtedy gdy uzyjesz go raz na rok ;)
Obecnie nawet lidlowskie kostki do kibla rozpuszczaja sie w dwa dni, a kiedys wytrzymywaly tydzien :)

sz.

Pompka z Lidla