Pompka z Reala [Re: Lidl 06.05.2010]

Data: 2010-04-29 21:20:43
Autor: Ryszard Mikke
Pompka z Reala [Re: Lidl 06.05.2010]
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
Jeden produkt "czysto" rowerowy - torba na kierę:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_9857.htm

Podłączę się.
Wprawdzie nie w Lidlu, tylko w Realu i nie torba, tylko pompka,
ale donosze, że znów sprzedają pompki stacjonarne Profex, alu,
z manometrem. Od roku takową posiadam, i nadal ze śpiewem na ustach
pompuję do 5 atmosfer, więc polecam.

Nie wiem, czy pompuje Prestę.

rmikke

Data: 2010-04-30 16:25:26
Autor: AL
Ryszard Mikke pisze:
[...]

dzieki za info.
Wlasnie zona dostala nowa pozycje na liscie zakupow :) - dzwonila, ze dostala (byly dwie ostatnie) i jest na opakowaniu, ze obsluguje interesujacy mnie typ Sclaverand (czyli jak doczytalem jest to Presta) a takze Dunlop (zwykle) i Schrader (samochodowe).
Wieczorem wyprobuje co to warta jest pompka za 20pln.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-30 15:52:17
Autor: Ryszard Mikke
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> [...]
Wieczorem wyprobuje co to warta jest pompka za 20pln.

Khem...
A sprawdziła żona, czy zacisk nie jest ułamany? Bo wczoraj na półce przy
głównym wejsciu została taka i druga bez końcówek dodatkowych (mniejszy
problem, ale zawsze). Więcej egzemplarzy było na drugiej półce, pod ścianą...

(tu miało być, a odpisałem pod innym Twoim postem...)

rmikke

Data: 2010-04-30 21:43:07
Autor: AL
Ryszard Mikke pisze:
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:
[...]

khem :)
zona - jak to kobita wziela pompke i ucieszona przyjechala do domu.
Proba pompowania nie wyszla, bo przy pompce nie bylo tych koncowek :)
Musialem pojechac i wymienili - faktycznie duzo pompek mialo te koncowki ulamane.
Wrocilem do domu - napompowalem kola - dziala.
(szkoda tylko, ze ta pompka wymaga nakrecenia wpierw na wentyl (presta) tej koncowki posredniczacej - wolalbym aby bylo z tym mniej roboty.
Ale trudno - wazne, ze dobrze i szybko napompowalo kolo i nie musze sie juz babrac z ta mala pomka, ktora woze przy rowerze.

--
pozdr
Adam (AL)

Pompka z Reala [Re: Lidl 06.05.2010]