Pompowanie kół dwutlenkiem węgla

Data: 2016-12-01 07:42:24
Autor: Zenek Kapelinder
Pompowanie kół dwutlenkiem węgla
Pompuje przede wszystkim azotem i jest dobrze. Zastanawiales sie nad tym ze zeby napompowac co2 azotem, helem itd to najpierw musisz zrobic w oponie proznie bo jak nie zrobisz prozni to i tak bedziesz mial prede wszystkim powietrzem napompowane. W roznych uszczelniaczach w plynie do opon gazem pewno jest propan albo butan i dziala.

Data: 2016-12-01 13:10:34
Autor: Kris
W dniu czwartek, 1 grudnia 2016 16:42:27 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Pompuje przede wszystkim azotem i jest dobrze.

 Ja w sumie też w aucie koła przeważnie azotem mam a napompowane i wad nie widzę.
Są jakieś wady tego?

Data: 2016-12-01 21:45:24
Autor: masti
Kris wrote:

[...]

ja mam też przeważnie bo w 78% azotem. I jest OK

Data: 2016-12-01 22:50:13
Autor: sirapacz
Pompowanie kół dwutlenkiem węgla

ja mam też przeważnie bo w 78% azotem. I jest OK

Dodanie do mieszaniny 21% tlenu spowoduje, że będziesz mógł oddychać z opony pod wodą jak wpadnie ci samochód do jeziora. we filmie jakimś widziałem;)

Data: 2016-12-01 23:12:24
Autor: re
Pompowanie kół dwutlenkiem węgla

Użytkownik "sirapacz"

[...]

-- -
Bond, James Bond

Data: 2016-12-01 23:14:44
Autor: masti
sirapacz wrote:

ja mam też przeważnie bo w 78% azotem. I jest OK

Dodanie do mieszaniny 21% tlenu spowoduje, że będziesz mógł oddychać z opony pod wodą jak wpadnie ci samochód do jeziora. we filmie jakimś widziałem;)

O! i to jest argument przeciwko CO2 i Helowi :)

Data: 2016-12-02 09:02:49
Autor: sirapacz
Pompowanie kół dwutlenkiem węgla

O! i to jest argument przeciwko CO2 i Helowi :)

ależ skąd! odrobina CO2 i helu będzie bardzo wskazana dla smaku - nie chcialbys chyba czuc w ustach jedynie oparów gumy i kauczuku:)

Data: 2016-12-02 10:53:29
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:af60e216-2fca-48fd-a772-930795129d3f@googlegroups.com...
[...]

A sa zalety ?
Wiec po co przeplacac :-)

J.

Data: 2016-12-02 23:41:35
Autor: Kris
W dniu piątek, 2 grudnia 2016 10:53:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

>Ja w sumie też w aucie koła przeważnie azotem mam a napompowane i wad >nie widzę.
>Są jakieś wady tego?

A sa zalety ?
Wiec po co przeplacac :-)

Ale ja n?e płace za to. Chyba na każdej stacji paliw u nas da się koła azotem napompować. 100% azotu tam nie będzie ale blisko 80%

Data: 2016-12-03 14:08:07
Autor: z
W dniu 2016-12-03 o 08:41, Kris pisze:
Ale ja n?e płace za to. Chyba na każdej stacji paliw u nas da się koła azotem napompować.
100% azotu tam nie będzie ale blisko 80%

Sorry ale przypomniała mi się blondynka i zimowe powietrze :-)

Data: 2016-12-01 17:57:48
Autor: z
[...]

Cholera. A ja myślałem że w XXI wieku ludzie którzy cokolwiek liznęli fizyki nie zadają już takich pytań :-)

Startujecie w F1 może? :-)

Pompowanie kół dwutlenkiem węgla