[piątek] Pompowanie kół gazem

Data: 2010-04-23 22:42:08
Autor: Uncle Pete
[piątek] Pompowanie kół gazem
Borys Pogoreło wrote:
Nowa usługa w "Opony Express":

http://img402.imageshack.us/img402/8165/pkgh.jpg

Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami? Widziałem wczoraj w DC.

Piotr

Data: 2010-04-23 20:42:36
Autor: to
Uncle Pete wrote:

A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
Widziałem wczoraj w DC.

Sam Szatan!

--
cokolwiek

Data: 2010-04-23 22:44:21
Autor: bratPit
[...]

propan-butan? ;-)
brat

Data: 2010-04-23 22:50:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Uncle Pete pisze:
Borys Pogoreło wrote:
[...]

Pudzianowe wyziewy. Ale to tylko dla elity. Bo z miejsca masz +20% mocy i +50% trwałości zawieszenia. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-23 22:54:24
Autor: bratPit
[piątek] Pompowanie kół gazem

A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
nakrętki na wentylach,

a tak jeszcze tytułem Ps-a:
to po jaki ch.. koła pompowane azotem mają zielone nakrętki na wentylach, żeby czasem powietrzem nie dopompować? ;-)
brat

Data: 2010-04-23 22:58:15
Autor: Uncle Pete
[piątek] Pompowanie kół gazem
a tak jeszcze tytułem Ps-a:
to po jaki ch.. koła pompowane azotem mają zielone nakrętki na wentylach, żeby czasem powietrzem nie dopompować? ;-)

Lans dla właściciela samochodu (coś jak niebieskie diody i nakładki na wydech), dla oglądających - informacja, że jest łosiem ;))

Piotr

Data: 2010-04-23 23:03:21
Autor: bratPit
[...]

cholera, nie wiem gdzie ja dostanę kapturki wentyli w kolorze składającym się w 78% z zielonego z 22% domieszką czarnego? :/
widział ktoś?
brat

Data: 2010-04-23 23:07:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bratPit pisze:

[...]

A chcesz farbki? I pędzel? To se zrobisz na zielono. I siebie przy okazji też i będziesz Kermitem. ;)

Data: 2010-04-23 23:14:00
Autor: bratPit
[...]

Ty się śmiej, mieszanie kolorów to nie taka prosta sprawa... chociaż przy użyciu jakiejś wagi aptecznej... Ty masz jednak łeb ;-)
brat

Data: 2010-04-23 23:17:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bratPit pisze:
[...]

Wielkie mi mecyje - wziąć czarne wentylki i je chlapnąć po części zielonym (albo odwrotnie, czarnej farby pójdzie mniej). :)
Ino z trzy setki czegoś smakowitego na początek, żeby mniej ręcami trzęsło. :)

Data: 2010-04-24 11:10:26
Autor: P_ablo
Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4bd20622$1news.home.net.pl...

A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami? Widziałem wczoraj w DC.

Jakis czas temu gumiarz zalozyl mi takie do dostawczaka.
Na pytanie co oznacza kolor czerowny (bo zielony wiem - oznacza frajera) nie potrafil odpowiedziec... stwierdzil tylko, ze teraz tylko takie ma :)

--
Picasso

Data: 2010-04-25 13:53:49
Autor: Vax
W dniu 2010-04-25 12:44, Andrzej Lawa pisze:

A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
Widziałem wczoraj w DC.

Wodór? ;->

Dupa nie wodór. Bez przerwy mi kradną, to pomalowałem,
żeby wiedzieć, który to ;p

v.

[piątek] Pompowanie kół gazem