Pomrocznosc jasna P. Senyszyn :)

Data: 2009-04-28 10:18:13
Autor: Red Apple
Pomrocznosc jasna P. Senyszyn :)
Pani Senyszyn mowi o Prezydencie:

"Upośledzone postrzeganie i wyrażanie rzeczywistości, dziwaczne urojenia, zaburzenia mowy i myślenia"

Niech ona siebie nagra i poslucha bo sama pierdloli jakby miala sespol Downa i zrozumiec ja mozna dopiero po kilku flaskzach...
Ot sie babsko wykokosilo :)

Tu wiecej:
http://wiadomosci.onet.pl/1960204,11,item.html

Data: 2009-04-28 08:27:29
Autor: Jan Krystyna Brzechwa
Red Apple <skaramanga007@gazeta.pl> napisał(a):
Niech ona siebie nagra i poslucha bo sama pierdloli jakby miala sespol
Downa
i zrozumiec ja mozna dopiero po kilku flaskzach...
Ot sie babsko wykokosilo :)

We troję pij± (ona, Kwa¶niewski i Kaczyński) to potem bełkocz±. Co się dziwić...

JKB

Data: 2009-04-28 10:39:43
Autor: Red Apple

"Jan Krystyna Brzechwa" <year1984@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gt6elh$r5b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta? Od kaweckiego sie dowiedziales tych rewelacji? :)

Data: 2009-04-28 09:16:50
Autor: Jan Krystyna Brzechwa
> [...]
> dziwić...

Ta? Od kaweckiego sie dowiedziales tych rewelacji? :)

Nie, z Kancelarii Prezydenta RP.  http://wiadomosci.onet.pl/1960337,11,item.html

JKB

Data: 2009-04-28 20:16:57
Autor: Red Apple

"Jan Krystyna Brzechwa" <year1984@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gt6hi2$api$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> dziwić...

Ta? Od kaweckiego sie dowiedziales tych rewelacji? :)

jakos nie widze tam tej trajkotki z SLD

Data: 2009-04-28 12:07:51
Autor: wekon
[...]

Oj Brzechwa, znowu bajki piszesz.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4038 (20090427) __________

Data: 2009-04-28 16:38:04
Autor: Dirko
Pomrocznosc jasna P. Senyszyn :)
W wiadomości news:gt6e4a$oq1$1inews.gazeta.pl  Red Apple
[...]

    A może nie dorastasz intelektualnie do zrozumienia wypowiedzi pani
profesor?

Data: 2009-04-28 17:05:12
Autor: antyanatinae
Pomrocznosc jasna P. Senyszyn :)
Użytkownik "Dirko" <ikceldeis@gmail.com> napisał

   A może nie dorastasz intelektualnie do zrozumienia wypowiedzi pani
profesor?

Nie , może, tylko na pewno.

P,

--
Palikot: Kaczyńscy to kurduple i tchórze!

Data: 2009-04-28 17:06:56
Autor: Piotr
Dnia Tue, 28 Apr 2009 16:38:04 +0200, Dirko napisał(a):

 A może nie dorastasz intelektualnie do zrozumienia wypowiedzi pani
profesor?

Z cał± pewno¶ci± do ętelektu i wyborów życiowych "pani" "profesor"
trudno jest dorosn±ć. Tylko wybitne jednostki tak rosły, w PZPR. A
wraz z nimi rósł cały kraj. Tak urósł, że zdechł od nadmiaru dobra.
Ta stara prukwa, może sobie stać w muzeum reliktow komuny, w rogu, a
nie nauczać o demokracji czy oceniać ludzi, którym nawet nie jest
godna piwka otwierać. Bezczelne komunizdy, na gwnie tak wyrosły.
Piotr

Data: 2009-04-29 08:40:44
Autor: Vic
Piotr wrote:
Z cał± pewno¶ci± do ętelektu i wyborów życiowych "pani" "profesor"
trudno jest dorosn±ć. Tylko wybitne jednostki tak rosły, w PZPR.

Tak, kolejne wybitne jednostki, ktore tak rosly to prof. Kaczynski, prof. Bender, prof. Nowak...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

[...]

[...]