Pomrocznosc jasna P. Senyszyn :)

Data: 2009-04-28 17:31:27
Autor: CYC
Pomrocznosc jasna P. Senyszyn :)

Użytkownik "Red Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt6e4a$oq1$1inews.gazeta.pl...
Pani Senyszyn mowi o Prezydencie:

"Upośledzone postrzeganie i wyrażanie rzeczywistości, dziwaczne urojenia, zaburzenia mowy i myślenia"

Niech ona siebie nagra i poslucha bo sama pierdloli jakby miala sespol Downa i zrozumiec ja mozna dopiero po kilku flaskzach...
Ot sie babsko wykokosilo :)

Tu wiecej:

Alez to naprawde trafne uwagi !!.

cyc

[...]