Pom¶cijcie gen.Błasika

Data: 2011-04-11 04:31:33
Autor: zbig
Pom¶cijcie gen.Błasika
Je¶li rzeczywi¶cie taki apel wystosował Kaczyński do wojska, to mam
pytanie. Czy jest to tylko wezwanie do wojskowego przewrotu czy też
może do ataku na Rosję.
Ten facet, jak widać nie cofnie się przed niczym aby  uzyskać władzę.
Moim zdaniem reakcja musi być natychmiastowa, być może nawet PiS jako
ugrupowanie antydemokratyczne, wzywaj±ce do wojny domowej powinno być
zdelegalizowane a ich przywódcy powinni zostać oskarżeni o zdradę
stanu. Nie nalezy się patyczkować, bo jak się wydaje ci szaleńcy s±
zdolni do wszystkiego.

Data: 2011-04-11 07:44:55
Autor: robertbig
Pom¶cijcie gen.Błasika
On 11 Kwi, 13:31, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ależ tak.
Konusowi marzy sie przewrót . I niemal jawnie do niego wzywa.
Pod Pałcem  były też transparenty zrobione z polskiej flagi ( !!! ) -
Polsko powstań !

Data: 2011-04-11 08:13:10
Autor: Aron
Pom¶cijcie gen.Błasika
PiS spokojnie wygra wybory tylko pytanie czy bedzie mial wiekszosc do
przelamania veta hrabiego

aron

Data: 2011-04-12 00:47:39
Autor: Marek Czaplicki
Pomścijcie gen.Błasika
robertbig pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 12 kwiecień 2011 00:14:

On 11 Kwi, 13:31, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Jeśli rzeczywiście taki apel wystosował Kaczyński do wojska, to mam
pytanie. Czy jest to tylko wezwanie do wojskowego przewrotu czy teĹĽ
moĹĽe do ataku na RosjÄ™.
Ten facet, jak widać nie cofnie siÄ™ przed niczym aby  uzyskać wĹ‚adzÄ™.
Moim zdaniem reakcja musi być natychmiastowa, być może nawet PiS jako
ugrupowanie antydemokratyczne, wzywające do wojny domowej powinno być
zdelegalizowane a ich przywódcy powinni zostać oskarżeni o zdradę
stanu. Nie nalezy się patyczkować, bo jak się wydaje ci szaleńcy są
zdolni do wszystkiego.

AleĹĽ tak.
Konusowi marzy sie przewrĂłt . I niemal jawnie do niego wzywa.
Pod PaĹ‚cem  byĹ‚y teĹĽ transparenty zrobione z polskiej flagi ( !!! ) -
Polsko powstań !

od polityków w Polsce wymaga się wielu rzeczy. mają też dostarczać rozrywki, a nic tak nie podnosi oglądalności jak mały "zamaszek stanu". :)

Data: 2011-04-11 13:33:55
Autor: raff
Pom¶cijcie gen.Błasika

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:92d3bd94-2f46-406b-a031-d0bcaf19b141a12g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

O tak, tak, brawo. Nie "patyczkujcie sie".

Zrobcie pare procesow politycznych, z wyrywaniem paznokci. Macie w tym wprawe.

R.

Data: 2011-04-11 04:58:18
Autor: zbig
Pom¶cijcie gen.Błasika
On 11 Kwi, 13:33, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
 tak, brawo. Nie "patyczkujcie sie".

Zrobcie pare procesow politycznych, z wyrywaniem paznokci. Macie w tym wprawe.
"
Jeste¶ ¶lepy jak kret. Pamiętaj, jak uczy historia,  hitlerek po
doj¶ciu do władzy zrobiłby "porz±dek również we własnych szeregach

Data: 2011-04-11 21:32:10
Autor: raff
Pom¶cijcie gen.Błasika

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:f749f317-a953-4dbf-8998-046230e8e49fk22g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Tak, tak. Mnie tam wasze fobie, tluczone wam do pustych mozgownic przez Michnika, Paradowska i im podobnych, zwisaja.

R.

Data: 2011-04-11 17:34:49
Autor: zbig
Pom¶cijcie gen.Błasika
On 11 Kwi, 21:32, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Tak, tak. Mnie tam wasze fobie, tluczone wam do pustych mozgownic przez Michnika, Paradowska i im podobnych, zwisaja.
Brawo , maj±c takich analityków dojdziecie zapewne daleko.
Otóż wiedz gł±bie, ze Paradowskiej nie znoszę, a do Michnika mam
szacunek za jego walkę z komuna ale obecnie nie zgadzam się z nim
fundamentalnie w większo¶ci spraw. I teraz wsadĽ sobie do dupy tę
błyskotliw± analizę.

Data: 2011-04-12 11:34:07
Autor: raff
Pom¶cijcie gen.Błasika

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:d6c83163-0113-45a4-acb2-bbc1feb21ccbm13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

A mnie twoje "tego nie znosze, tego nie lubie" zwisa.

Widac skad masz to co masz w mozgownicy.

R.

Data: 2011-04-11 13:49:38
Autor: WW
Tak rodzi się faszyzm !.
W dniu 2011-04-11 13:33, raff pisze:

Zrobcie pare procesow politycznych, z wyrywaniem paznokci. Macie w tym wprawe.

R.

Na pocz±tku marsze NSDAP z pochodniami też nie niepokoiły.

Przemówienia jakiego¶ małego facecika, ale z w±sikiem, także.

Pamiętasz może, czym się skończyło ?

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-04-11 13:51:33
Autor: raff
Tak rodzi się faszyzm !.

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:inupt1$ur3$3node2.news.atman.pl...
[...]

Oho, nastepny pokazuje ciagotki antydemokratyczne.

R.

Data: 2011-04-11 19:16:53
Autor:
Tak rodzi się faszyzm !.
On Mon, 11 Apr 2011 13:49:38 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Na pocz±tku marsze NSDAP z pochodniami też nie niepokoiły.

Przemówienia jakiego¶ małego facecika, ale z w±sikiem, także.

  biedni, mali, zalosni ludzie.

 http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Data: 2011-04-11 14:34:25
Autor: jadrys
Pomścijcie gen.Błasika
W dniu 2011-04-11 13:31, zbig pisze:
[...]

No cóż, wielka musi być frustracja wykiwanego przez kolesi. poświęcił dla układu nawet swoje premierostwo a oni tak mu odpłacili.

Data: 2011-04-11 15:36:46
Autor: the_foe
Pom¶cijcie gen.Błasika
W dniu 2011-04-11 13:31, zbig pisze:
Ten facet, jak widać nie cofnie się przed niczym aby  uzyskać władzę.

raczej odwrotnie. Po wyborach prezydenckim pomysalem sobie, ze PIS wygra wybory parlamentarne. Pzreciez sztab kaczynskiego odrobil jakies 20 % poparcia. To byl nielada wyczyn i prawidlowa droga. Obecnie jestem spokojny: 3. raz juz nikogo nie da sie nabrac. Kaczynski z kazdym dniem sie pograza. W listopadzie dostana max tyle co w 2007 roku.

--
the_foe

Pom¶cijcie gen.Błasika