Data: 2009-06-05 14:19:15 | |
Autor: Krzysztof Jodłowski | |
Pomyłka czy próba oszustwa? | |
Zdenerwowany klient składa dyspozycje zwrotu pieniędzy w swoim banku Bez problemu powinien uzyskać zwrot wpłaty po reklamacji przelewu jeśli w banku nie zgadza się numer konta i podana nazwa odbiorcy. Zazwyczaj u nas przy pomyłkach (czasem się zdarzają) trwało to ok. 7-14 dni. Gorzej będzie jeśli na koncie odbiorcy nie będzie już środków do zabrania, bo widząc duży przypływ gotówki zapobiegliwie ją wypłacił. -- Krzysztof |
|
Data: 2009-06-05 14:40:55 | |
Autor: zly | |
Pomyłka czy próba oszustwa? | |
Dnia Fri, 05 Jun 2009 14:19:15 +0200, Krzysztof Jodłowski napisał(a):
Gorzej będzie jeśli na koncie odbiorcy nie będzie już środków do zabrania, bo widząc duży przypływ gotówki zapobiegliwie ją wypłacił. wiedzial, ze to nie jego, wiec nie mial prawa dysponowac. Jest zdaje sie na to jakis przepis -- marcin |
|
Data: 2009-06-05 14:51:27 | |
Autor: Krzysztof Jodłowski | |
Pomyłka czy próba oszustwa? | |
wiedzial, ze to nie jego, wiec nie mial prawa dysponowac. Pewnie tak, ale jak już zadysponował, to chyba dopiero sądownie (i dalej komorniczo) można z niego ściągnąć jak sam nie zapłaci. A to trwa niestety. -- Krzysztof |
|
Data: 2009-06-05 16:34:44 | |
Autor: gasper | |
Pomyłka czy próba oszustwa? | |
Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <bluelaser@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0b2gd$vkk$1news.onet.pl...
Zdenerwowany klient składa dyspozycje zwrotu pieniędzy w swoim banku dobre !!! ale tam nie ma pomyłki ! przelew poszedł na prawidłowe konto ! zostaje tylko sąd inaczej każdy polak płacący przelewem wpisywałby inne dane odbiorcy i po paru dniach reklamował |