Pomyłka firmy kurierskiej

Data: 2009-09-03 12:13:12
Autor: Tristan
Pomyłka firmy kurierskiej
W odpowiedzi na pismo z czwartek 03 wrzesień 2009 09:08 (autor evolution publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7o05p$61c$1@news.onet.pl>):

 Imie i nazwisko inne ale adres dobry.

A nie jest to imię i nazwisko kogoś z sąsiadów? Bo aż dziwne, że sklep
pomylił ulice. Może się w numerze tylko walnęli? --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-03 11:02:49
Autor: evolution
Pomyłka firmy kurierskiej
Tristan pisze:
[...]

Adres jest moj
Imie i Nazwisko inne

To nikt z sąsiadów to raczej nie jest bo znam wszystkich.

Data: 2009-09-03 13:04:48
Autor: BETON
Pomyłka firmy kurierskiej
Ja miałem  podobną sytuacje,
Zamówiłem swego czasu, monitor lcd 19.
ALe przysłali mi inny model wiec odesłałem, po tygodniu przyszedł kurier i zostawił dwie paczki - ten kóry wcześniej odesłałem niby, i nowy właściwy. W ten sposób dostałem  dwa monitory po 2 tys każdy. Swój zaczałem uzywąc, drugiego odłożyłem  i czekałem  miesiac aż sie po niego ktoś zgłosi w wyniku pomyłki. Do dziś nikt nie przyszeł a mineło juz ze 2 lata...
Wiec też proponuje zaczekaj :)

Data: 2009-09-03 11:31:38
Autor: evolution
Pomyłka firmy kurierskiej
BETON pisze:
[...]

Chyba ktoś czeka na tą przesyłkę wiec zgłoszą sie wcześniej :)

Pomyłka firmy kurierskiej