Pomyłka firmy kurierskiej

Data: 2009-09-03 22:25:53
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Pomyłka firmy kurierskiej
Dnia Thu, 03 Sep 2009 09:08:34 +0200, evolution napisał(a):

Odebrał sąsiad bo kurier naciskał że 5x jeździć nie będzie.

Kurier powinien zostawić informację że odbiór w magazynie 50 km stąd, takie
zawiadomienia potocznie zwane "awizo".

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

Data: 2009-09-03 22:41:56
Autor: Liwiusz
Pomyłka firmy kurierskiej
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

  Może mu płacą za doręczenie?

--
Liwiusz

Data: 2009-09-04 16:58:09
Autor: Tristan
Pomyłka firmy kurierskiej
W odpowiedzi na pismo z czwartek 03 wrzesień 2009 22:41 (autor Liwiusz publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7p9n4$bo7$2@news.onet.pl>):

  Może mu płacą za doręczenie?

Ano. I to w dodatku mało. Jak kurier nie wiezie pół auta paczek do jednego
odbiorcy, to zawsze jest niemiły, nieszczęśliwy i każe mi latać za nim.
Dlatego co Poczta Polska to Poczta Polska. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-05 23:07:10
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Pomyłka firmy kurierskiej
Dnia Fri, 04 Sep 2009 16:58:09 +0200, Tristan napisał(a):

Dlatego co Poczta Polska to Poczta Polska.

zakład pracy chronionej co prawda, ale chociaż do urzędu pocztowego nie
jest tak daleko...

Kuriery są dobre dla firm w miastach i większych miasteczkach.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index2.php

Data: 2009-09-03 22:56:15
Autor: Animka
Pomyłka firmy kurierskiej
[...]

Ni nie wiem. Do mnie zawsze jakiś kurier najpierw na komórkę dzwoni i się umawia. Jeden to nawet 2 razy przyjeżdżał, bo nie zadzwonił, a mnie w domu nie było.

--
animka

Data: 2009-09-05 23:05:34
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Pomyłka firmy kurierskiej
Dnia Thu, 03 Sep 2009 22:56:15 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Zazwyczaj tak robią szczególnie, gdy z terminala do adresata jest dość duża
odległość. Niestety sieć terminali i rozdzielni operatorów alternatywnych
nie jest rozbudowana jak Poczty Polskiej i mają z tym problem, stąd
przykładowo warunkiem przyjęcia przesyłki jest podanie numeru kontaktowego
adresata i nawet chyba, jak kontakt z adresatem jest niemozliwy, to kurier
nie podejmuje próby doręczenia. Ktoś mimówił, że zawiadomienie o przesyłce wysyłają pocztą polską jako
"widokówkę" i zaproszenie domagazynu odległego o 70 km.