Pomylka , to nie hiltlerek !

Data: 2010-09-25 19:09:41
Autor: cyc
Pomylka , to nie hiltlerek !
Ktos tu na grupie okreslil prezesa jako hitlerka .
Musze sie w sposob zdecydowany sprzeciwic temu okresleniu .
Po prostu jest to okreslenie nieprawdziwe  . Jak wiadomo Hitler rowniez nie byl wysokiego wzrostu ale tu urywa sie cale podobienstwo obu " mezow stanu " ..
Tytulowy bohater postu w przeciwienstwie do nasladowcy potrafil sluchac i choc rowniez byl dyktatorem to jednak bral pod uwage opinie i oceny otoczenia , nasz furer nie . Wlasnie lecial na TV History film o nim , znaczy o protoplascie . Ciekawy i duzo mowiacy rowniez o naszej polskiej wspolczesnosci film ale przedewszystkim o mozliwej nieodleglej przyszlosci , choc odnosil sie do calkiem innej epoki . Wiele elementow filmu bylo jakby wyrwane z ostatnich wydarzen jakie rozgrywaly sie na naszym politycznym rynku , ktore mialy nieco lagodniejsza jednak  wymowe  . Byla tam  rowniez dyktatura mniejszosci , pogrozki furera , stawianie nieracjonalnych zarzutow , rowniez pochodnie , rowniez plaszcze , tyle ze nie czerwone z krzyzem lecz brunatne z hakenkrojcem i odwolujace sie do Boga hasla . Byly wrzaski , krzyki i antysemickie ekscesy , jakie rowniez dzisiaj w wykonaniu  pisowcow obserwujemy . Byli i " oni " , ci winni wszystkiemu a takze " hanba " , " zdrada " , " spiesk " i Bog wie co jeszcze .  Nie wiem dlaczego ale wydawalo mi sie , ze obserwuje nakrecony pare dni temu film z Krakowskiego Przedmiescia a nie relacje sprzed niemal 100 lat .
Czyzbysmy  zaczeli nasladowac to , czego nasladowac nie powinnismy ? ...........a zdrugiej strony zaczerlo wydawac mi sie , ze prezes jakby w ostatnich paru dniach nieco zlagodnial a szalenczy blysk w oczach przygasl . Nawet pomnika juz nie chce , znaczy zgadza sie laskawie na tablice .
Moze jednak skorzystal z licznych rad jakie spoleczenstwo , znaczy Polacy , dawali i zaprosil do "wspolpracy " psychiatre , ktory mu pomaga ? .
Na trwala zmiane nie licze bo , przechodzil juz szereg metamorfoz w tym ta slynna z kokietowania gierkowsczyzny i " braci Rosjan " ale niechby choc pare tygodni niech bedzie spokoj , moze uda sie i PiS-owcy wykorzystujac ten czas pozbeda sie marudy .

cyc

Data: 2010-09-25 20:18:51
Autor: awe
Pomylka , to nie hiltlerek !
Nawet nie czytam, ale widac wyraznie ze PO sie zwija. Te 100 mld deficytu ich dobije. Nikt tego nie sfinansuje bez refor. Stanie w miejscu to tragedia. Mozesz sie kurwo nawet wykrzywiac i kwasic. To juz koniec PO
awe

Data: 2010-09-25 21:07:01
Autor: rAzor
Pomylka , to nie hiltlerek !
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Ktos tu na grupie okreslil prezesa jako hitlerka .

A taak - to był niejaki Jacek "Kurwa" Kawecki.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-27 23:40:05
Autor: awe
Pomylka , to nie hiltlerek !

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzhevskij@kobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:i7lh8i$ltf$1news.onet.pl...
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Ktos tu na grupie okreslil prezesa jako hitlerka .

A taak - to był niejaki Jacek "Kurwa" Kawecki.
--
 i zapomniales dodac ze w jego herbie jest zlamany kutas
awe

Data: 2010-10-20 20:22:27
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - razor - Pomylka , to nie hiltlerek !

Data: 2010-09-28 01:08:59
Autor: MH
Pomylka , to nie hiltlerek !
[...]

Bez obaw !!  Jest w owym postępowaniu prezesa wiele podobieństw , wręcz nawet
można zaryzykować twierdzenie , iż postępuje dokładnie w identyczny sposób.. Nie
te czasy , inna świadomość , ten scenariusz się nie powtórzy..  Jakkolwiek
zarówno mój jak i na całym świecie rosnący negatywny stosunek do
statusu/postępowania żydów ,nie wynikający bynajmniej z zazdrości do ich stanu
majątkowego , lecz ich obecnego traktowania prawowitych mieszkańców terenów
przez nich OKUPOWANYCH!! na Bliskim Wschodzie..  Dużo by na ten temat pisać ,
ale jest to temat na zupełnie odrębną dyskusję...

[...]

Bez obaw !!  Prezes , to nie my. Aczkolwiek , jego przegrana była niestety ,
fakt faktem minimalna..  Sądzę , że gdyby tak z miesiąc wcześniej był na
prochach , mógłby wygrać. Hehe , podobno teraz nasi geniusze chcą prochy
zalegalizować...  "Pół żartem , pół serio" , można powiedzieć , że dają
prezesowi "fory". Z drugiej zaś strony , dokąd ten eurokołchoz zmierza ??
I niestety , dotyczy to całego eurokołchozu..  Zaś trochę opuściłem głowny temat
wątka , ale jest to zasada naczyń połączonych...

Nawet pomnika juz nie chce , znaczy zgadza sie laskawie na tablice .

Wow !! , o tym nie wiedziałem !! Nie do wiary !!  Daj linka !!

Moze jednak skorzystal z licznych rad jakie spoleczenstwo , znaczy Polacy , dawali i zaprosil do "wspolpracy " psychiatre , ktory mu pomaga ? .

Macierewicz ??

Na trwala zmiane nie licze

Idę o zakład , że jest to już trwała zmiana !!!

[...]

I właśnie dlatego mogę z Tobą ten zakład wygrać.

MH

Data: 2010-09-28 11:27:06
Autor: cyc
Pomylka , to nie hiltlerek !

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000007c6.4ca1240bnewsgate.onet.pl...

[...]

Sadze , ze juz "doczytales" lub " doslyszales " , ze uzyje tego ulubionego ostatnio przez urnalistow lamanca slowotworczego , o zdarzeniu wiec nie bede szukal publikowanego potwierdzenia . W kazdym razie sprawa jest juz glosna.
Co do drugiej sprawy az nie chce mi sie wierzyc w to , ze sadzisz aby Kaczynski mogl sie zmienic !.
Moim zdaniem to jest po prostu niemozliwe !. To juz czlowek stary z nawykami , ktore ksztaltowalty sie cale zycie , ba w duchu arogancji i pychy by l wychowywany co potwierdzaja jego slowa ze " ni byl wychowywany na podworkach " .
Taki czlowiek moze zmienic sie na tydzien , dwa , gora miesiac ale nawet jakby nie wiem jak mocne mial postanowienie poprawy , po jakims czasie musi wrocic do starych nawykow , tymbardiej , ze tacy ludzie jak on maja uszy i umysl zamkniete dla innych , oni nie slysza co sie do nich mowi .
Liczenie wiec na trwala zmiane Kaczynskiego byloby naiwnoscia .

cyc

Pomylka , to nie hiltlerek !