Pomyłka w numerze konta

Data: 2009-06-08 08:19:24
Autor: SDD
Pomyłka w numerze konta

Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.0000075e.4a2c3110newsgate.onet.pl...
Co się stanie, jeśli pomylę jedną czy dwie cyfry, podając np. w banku nr konta
(w innym banku), na które mają mi zwrócic lokatę? Zawsze mnie to niepokoi.

Nie ma mozliwosci, bys pomylil, sie w jednej cyfrze i rachunek byl poprawny.
Poszukaj w Google i poczytaj cos niecos o cyfrach kontrolnych.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-08 16:58:08
Autor: zgred
Pomyłka w numerze konta
SDD pisze:
Nie ma mozliwosci, bys pomylil, sie w jednej cyfrze i rachunek byl poprawny.
Poszukaj w Google i poczytaj cos niecos o cyfrach kontrolnych.

Wiadomo.
Ale, jak rozumiem, inicjator wątku chce wiedzieć jak potem ma odebrać swoją kasiorę z lokaty. I tu jest dopiero zagwozdka. ;)

--
Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Data: 2009-06-08 17:48:45
Autor: glaukonWYTNIJTO
Pomyłka w numerze konta
SDD pisze:
> [...]

Ale, jak rozumiem, inicjator wątku chce wiedzieć jak potem ma odebrać swoją kasiorę z lokaty. I tu jest dopiero zagwozdka. ;)

No nie, już wcześniej przypuszczałem, że na te cyfry to lepiej uważac. Ale jak
widzę nie jest tak źle. Bardzo dziękuję za wyjaśnienia, już wiem, czemu te
numery takie długie :)

--

Pomyłka w numerze konta