Pomy?ki PiS-u

Data: 2011-02-10 22:04:08
Autor: wasabi
Pomy?ki PiS-u
Rządzili 2 lata i:

Kaczmarek - pomyłka
Kornatowski - pomyłka
Marcinkiewicz - pomyłka
Leper - pomyłka
Giertych - pomyłka
Lipiec - pomyłka

i dalej prowadzący kampanie prezydencką w 2010 roku tez się zaliczają
do "pomyłek".

To takie najbardziej głośne pomyłki, i mam pytanie jak partia gdzie
jest tyle "pomyłek", czyli wg. niej złych ludzi może skutecznie wpływać na politykę ?

Przecież zaraz się może okazać że kolejna "pomyłka" o której jeszcze nie wiedzą coś powiedziała a teraz to jest nieważne.

Jak takim dać rządzić, jak coś im nie wyjdzie też powiedzą  "pomyłka" ?

Data: 2011-02-10 15:43:42
Autor: Hans Kloss
Pomy?ki PiS-u
On 10 Lut, 23:04, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

Jak takim da rzadzi c, jak co im nie wyjdzie te powiedz  "pomylka" ?

To jeszcze nic, najgorszą ich pomyłka był wybór kandydata na
koalicjanta (na szczęście niedoszłego) do współrządzenia krajem..
Patrząc na to co wyprawia ów koalicjant od lat czterech opatrzności
Boskiej należy dziękować że w 2005 skończyło sie na koalicji z
Lepperem i Giertychem. Albowiem obaj ci panowie w porównaniu z
tuskodonkiem komoruskim i resztą paltfonskiej hołoty to dżentelmeni
oraz odpowiedzialni politycy.. w porównaniu powtarzam. Uniknął więc
(właściwie przypadkiem) pan Kaczyński już nie pomyłki ale wręcz
kompromitacji w postaci wspólnych rządów z platfonsami, która to
kompromitacja zdmuchnęłaby go ze sceny politycznej definitywnie i
nieodwołalnie.
W tym roku jego ugrupowanie dostanie kolejną szanse- czy ją
wykorzystają  to już tylko od nich samych zależy. Niestety po
katastrofie smoleńskiej PiS-em kieruje drugi i trzeci garnitur
polityków tej partii, co może nie wystarczyć do przekonującego
zwycięstwa wyborczego.
J-23
PS. Na pocieszenie zmartwionym PiS-owcom pozostała świadomość ze ich
platfonscy "konkurenci" to JEDNA WIELKA POMYŁKA

Data: 2011-02-11 09:08:18
Autor: u2
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-11 00:43, Hans Kloss pisze:
Na pocieszenie zmartwionym PiS-owcom pozostała świadomość ze ich
platfonscy "konkurenci" to JEDNA WIELKA POMYŁKA

Otóż to, na nieszczęście dla polskich obywateli.

Data: 2011-02-11 09:11:57
Autor: jadrys
Pomy?ki PiS-u
[...]

Odpowiedzialni, w odróżnieniu od Kaczyńskiego. Z tym osobnikiem pies z kulawą nogą nie wejdzie już w koalicję. Jest to wyjątkowy gnój bez żadnych zasad moralnych.

Data: 2011-02-11 09:40:19
Autor: u2
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-11 09:11, jadrys pisze:
Odpowiedzialni, w odróżnieniu od Kaczyńskiego. Z tym osobnikiem pies z
kulawą nogą nie wejdzie już w koalicję. Jest to wyjątkowy gnój bez
żadnych zasad moralnych.

Zabawne, że o zasadach moralnych pouczają Kaczyńskiego zwykli bandyci.

Data: 2011-02-11 15:27:03
Autor: jadrys
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-11 09:40, u2 pisze:
[...]

Choć byłem za tym żeby to on wygrał wybory to jednak wstydziłbym się tego że taki człowiek reprezentuje mnie jako Prezydent.

Data: 2011-02-11 14:42:48
Autor: obserwator
Pomy?ki PiS-u
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

> Zabawne, że o zasadach moralnych pouczają Kaczyńskiego zwykli bandyci.

Choć byłem za tym żeby to on wygrał wybory to jednak wstydziłbym się tego że taki człowiek reprezentuje mnie jako Prezydent.

ty masz prezydenta czy cholera wie kogo w Kroatii, a nie w Polsce.

Data: 2011-02-11 15:51:32
Autor: u2
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-11 15:27, jadrys pisze:
[...]

Teraz masz godnego siebie Bronka - gafę.

Data: 2011-02-11 19:28:50
Autor: jadrys
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-11 15:51, u2 pisze:
[...]

Ale ja nie byłem jego zwolennikiem. A poza tym żeby nasi Prezydenci popełniali tylko takie gafy to Polska nie byłaby dzisiaj popychadłem USA, i 'Brukselki".

Data: 2011-02-11 21:50:39
Autor: u2
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-11 19:28, jadrys pisze:
Teraz masz godnego siebie Bronka - gafę.

Ale ja nie byłem jego zwolennikiem. A poza tym żeby nasi Prezydenci
popełniali tylko takie gafy to Polska nie byłaby dzisiaj popychadłem
USA, i 'Brukselki".

Tu nie chodzi tylko o gafy, tylko o kierunek polityki bratania się
ruskimi i szwabami za wszelką cenę. Po trupach Polaków.

Data: 2011-02-12 10:40:33
Autor: jadrys
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-11 21:50, u2 pisze:
[...]

Moim zdaniem jest to słuszny kurs. Poprawa stosunków z Rosją to jest to czego Polska teraz potrzebuje najbardziej.
I najprawdopodobniej mylisz politykę Kaczyńskiego z tą Komorowskiego. To Kaczyńskiego polityka bratania się z USA posłała wielu Polaków do piachu.

Data: 2011-02-12 10:59:26
Autor: u2
Pomy?ki PiS-u
W dniu 2011-02-12 10:40, jadrys pisze:
[...]

Nie ściemniaj. Ruscy czekiści chętnie zrobiliby z Polski państwo
wasalne, w czym wydatnie pomaga ich agentura zamontowana na szczytach
polskich władz. A to oznacza kolejne mordy takie jak w Katyniu.

Poza tym polskie wojsko do Iraku i Afganistanu nie wysyłał PiS.

Sojusz z jankesami jest naturalny dla Polaków, którzy sąsiadują od
wieków z niezbyt przychylnymi mocarstwami. Zapewnia to niezbędną
równowagę sił.

Data: 2011-02-11 00:34:56
Autor: the_foe
Pomy?ki PiS-u