Pomysł PO-ścierwa na lekcje etyki w szkole

Data: 2010-09-08 14:07:03
Autor: sofu
Pomysł PO-ścierwa na lekcje etyki w szkole
Myśleli myśleli i wymyslili - lekcje etyki przez Internet.
Fajny pomysł na odfajkowanie tematu. Całkiem w stylu PO.
Kupcie sobie komputer, kamere, zapłaćcie za internet i prąd, a my bedziemy
miec temat z głowy.
Zastanawiam sie dla czego POwskie ścierwo nie zaproponuje lekcji religii
przez internet?
Żałosne skurwysyny z tych POwców.

sofu
--
Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Data: 2010-09-08 14:20:17
Autor: Jarek od kżyża
Pomysł PO-ścierwa na lekcje etyki w szkole

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Kupcie sobie komputer, kamere, zapłaćcie za internet i prąd, a my bedziemy
miec temat z głowy.

"A co z tymi uczniami, którzy nie mają komputera i internetu w domu? - Będą mogli korzystać ze szkolnych komputerów. W każdej szkole jest co najmniej jeden sprzęt wyposażony w internetową kamerę i mikrofon - twierdzi Agnieszka Kozłowska - Rajewicz"

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8349776,Lekcje_etyki_on_line__PO_proponuje.html

Pomysł mi się nie podoba, a ty zanim zaczniesz wydzierac mordę, to przeczytaj coś na temat.

Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Data: 2010-09-08 15:17:29
Autor: dK

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i67ufq$o6b$1node2.news.atman.pl...
[...]

Emocjonalne wtrącenia jeśl sa używane w nadmiarze nie zdają zupełnie roli.
Zwłaszcza te, które są powszechnie używane do wzmacniania siły argumentacji.
Trzeba wymyśleć coś nowego. Jakieś złączenia przykładowo.
Np. ścierwosyny, skurwojady. Przecież to absolutnie moralnie uzasadnione, takie wręcz  ... narodowo-katolickie.

dK

Data: 2010-09-08 18:20:59
Autor: sofu

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Trzeba wymyśleć coś nowego. Jakieś złączenia przykładowo.
Np. ścierwosyny, skurwojady. Przecież to absolutnie moralnie uzasadnione,

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Radziłbym jednak troche czytac ze zrozumieniem.
Akurat jestem żywo zainteresowany tym tematem.
Kasa na katechetów jest, a na uczacych etyki jakoś nie moze sie znaleść.
A narodowym katolikiem to ja na pewno nie jestem tylko raczej krytykiem
kołtuństwa.

sofu

Data: 2010-09-08 18:33:37
Autor: u2
W dniu 2010-09-08 18:20, sofu pisze:
[...]

Ale już zarobiłeś etykietkę narodowego katolika :)

Data: 2010-09-09 07:34:00
Autor: dK

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i68dct$q4t$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Kasa na katechetów jest, a na uczacych etyki jakoś nie moze sie znaleść.
A narodowym katolikiem to ja na pewno nie jestem tylko raczej krytykiem

Ja to zupełnie rozumiem i rozumiem twoje intencje i też jestem za wywaleniem religii ze szkoły.
Ale czy nie można tego wyrazić bez dokładania obelżywych słów?
Ta grupa to i tak szambo, ale jako grupa Usenetowa w pewnym sensie miejsce publiczne.
Po co jeszcze dokładać.

Pozdrawiam
dK

Data: 2010-09-08 15:49:05
Autor: Pani Faru
Pomysł PO-ścierwa na lekcje etyki w szkole
Ich kurwa trzeba chyba zaczac leczyc :)

Data: 2010-09-08 17:40:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pani Faru" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6848i$kb1$1inews.gazeta.pl...
Ich kurwa trzeba chyba zaczac leczyc :)

Picowców?

Pomysł PO-ścierwa na lekcje etyki w szkole