[CROSS-POST] Pomys? na biznes

Data: 2011-02-05 11:04:02
Autor: Koziołek
[CROSS-POST] Pomys? na biznes
Przepraszam za cross-posta, ale mam kilka pytania.

Otóż postanowiłem dorobić sobie do dochodów wyzyskiwacza i krwiopijcy: chciałbym otworzyć salon głaskania dla Pań.
Będę przyjmował kobiety w intymnym mieszkaniu. Panie, po dokonaniu niezbędnych ablucji, rozbiorą się do spodni / bielizny / rosołu (w zależności od uznania i tego, gdzie będą chciały być głaskane). Następnie położą się na brzuchu na stole do masażu aby poddać się zabiegom: głaskaniu, skrobaniu, łaskotaniu - palcami, strusimi piórami, specjalnymi pędzelkami.
Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero nagości i podtekstów z mojej strony.
No i teraz pytania.
Po pierwsze: chciałbym się zabezpieczyć przed oskarżeniami typu: "dotknął pan mojej łechtaczki", albo "bez zezwolenia wprowadził pan prącie w moją waginę". Czy wystarczy jako dowód niemolestowania założony nielegalnie (bo oczywiście kamery i podsłuch będą zamaskowane, a klientki nie będą o niczym informowane - nie chcę odstraszać klientek) system rejestrujący wszystko, co będzie się działo w środku?
Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu wstępu dla mężczyzn?
I po trzecie:  medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

Data: 2011-02-05 10:53:11
Autor: Jacek_P
[CROSS-POST] Pomys?? na biznes
W Koziołek napisal:
I po trzecie:  medycy, jakiego środka muszę uĹźyć, by nie ulec podnieceniu na widok co ładniejszych pośladkĂłw? Obawiam się, Ĺźe wystający z kimona wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

Brom, duĹźo bromu :)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-05 13:17:50
Autor: Marek Dyjor
[CROSS-POST] Pomys?? na biznes
Jacek_P wrote:
W Koziołek napisal:
[...]

a nie prościej kupić sobie suspensorium  :)

Data: 2011-02-05 12:55:33
Autor: Jacek_P
[CROSS-POST] Pomys?? na biznes
W Marek Dyjor napisal:
a nie prościej kupić sobie suspensorium  :)

He, he, jeden ze starszych kolegów ostatnio rzucił takim
tekstem w szerszym gronie, Ĺźe w wojsku dawali im ten brom,
a wszyscy twierdzili, że nie działa. No i on ostatnio stwierdził,
że zaczął działać, tylko czekać trzeba było długo :D

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-02-05 11:23:25
Autor: Andrzej Kubiak
[CROSS-POST] Pomys? na biznes
Dnia Sat, 5 Feb 2011 11:04:02 +0100, Koziołek napisał(a):

Przepraszam za cross-posta, ale mam kilka pytania.

Medycyna to w ogóle nie moja bajka, więc odnośną grupę wyciąłem.

[...]

Jako dowód wystarczy, oczywiście, co nijak nie zabezpieczy Cię przed
ewentualnym pozwem... chociaż, z drugiej strony, bać się nie ma chyba
czego. W mojej wsi jakiś czas temu było głośno, bo pomysłowy właściciel
solarium wpadł na pomysł założenia kamer w prowadzonym przez siebie
przybytku, a nagrania poszły hen, w internet :) Nadal widać go na ulicach,
czyli jest OK.

Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu wstępu dla mężczyzn?

Tutaj, ponownie przywołując przykład z życia, też powinno przejść, podobnie
jak knajpa dla kobiet, w której mężczyźni musieli łazić w perukach.

I po trzecie:  medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

Wedle kadr naszych wojaków, podobno brom się sprawdzał, ewentualnie przed
wizytą klientki możesz odpowiednio długo i intensywnie zająć się żoną.
Żeby nie kończyć sucho, bez przykładu z życia, mąż "znajomej znajomej", gdy
ruszał w męskim towarzystwie w miasto, wcześniej był eksploatowany i
wypuszczany z tekstem "jak teraz będziesz potrafił coś jeszcze wyruchać, to
możesz".

AK

Data: 2011-02-05 13:16:58
Autor: Alek
[CROSS-POST] Pomys? na biznes
Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał

[...]

Skonsultuj się z żoną, ona odpowie ci na wszystkie.

Data: 2011-02-05 17:17:44
Autor: Zaba
[CROSS-POST] Pomys? na biznes
Koziołek wrote:
[...]

Lepiej bys zarobil gdyby Twoj "pedzelek" byl Rasputinowego rozmiaru.

Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero
nagości i podtekstów z mojej strony.

Blad.Podteksty sa potrzebne zeby panie mogly zamknac oczy i zeby ich wyobraznia zaczela pracowac. Prawie goly opalony miesniak ma znaczna przewage nad zdechlaczkiem w kimonie.Zadna przyjemnosc byc lechtana przez bladego chuderlawego pryszczatego nerda nawet gdy ukryje swoje cielesne niedoskonalosci pod kimonem.

[...]

Hehe. A w razie czego jak udowodnisz ze to nie na sprzedaz? A jak bedzie wlamanie i pani x zobaczy siebie na utubie albo na jakims porno portalu? twoje wnuki sie nie wyplaca.

Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu
wstępu dla mężczyzn?
  Oj bedzie. Ja wprawdzie wygladam jak mezczyzna ale mam dusze,umysl i ubranie kobiety.Odmowisz uslugi - spotkamy sie w sadzie.

I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu
na widok co ładniejszych pośladków?
Nie ma obawy. Problem w tym ze "co ladniejsze" posladki nie musza placic za glaskanie. Powinienes sie raczej przygotowac na podstarzale "kaszaloty" i inne spocone tryskajace hormonami slonice,:-)

Obawiam się, że wystający z kimona
wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

A to zalezy. Jak masz na tyle zeby konkurowac z Rasputinem to nie jedna by przysla "zerknac".

Z harcerskim pozdrowieniem,

Jezeli post to nie zart to rzeczywiscie niewinny harcerzyk.

Koziołek
albo Kozialek Matolek :-).

Data: 2011-02-06 08:08:43
Autor: MadMan