Pomysł na biznes, legalny?

Data: 2011-04-05 19:48:36
Autor: .B:artek.
Pomysł na biznes, legalny?
I tak całkiem realnie rzecz biorąc, zakładając, że zdjęcia przedstawiają
Panów W Czasie Wykonywania Swoich Obowiązków (a więc pod ochronę z PA
nie podpada), coś by mi groziło za realizację tego biznesplanu?

Potencjalnie: sprawa cywilna za naruszenie dóbr osobistych + sprawa karna za podżeganie do zabójstwa Prezydenta RP (ewentualnie inna kwalifikacja: znieważenie Prezydenta RP).

--
..B:artek.

Data: 2011-04-05 18:27:06
Autor: Massai
Pomysł na biznes, legalny?
..B:artek. wrote:

> [...]

karna za podżeganie do zabójstwa Prezydenta RP (ewentualnie inna
kwalifikacja: znieważenie Prezydenta RP).

Wersja że zamiast strzelnicy byłoby plucie do celu - kryłaby
przynajmniej przed tym podżeganiem do zabójstwa...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-05 19:51:34
Autor: rAzor
Pomysł na biznes, legalny?
Darz bór! Użytkownik... he he - .B:artek. raczył napisać:

Że niby jaki prezydent taka strzelnica?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2011-04-05 21:04:42
Autor: Andrzej Lawa
Pomysł na biznes, legalny?
W dniu 05.04.2011 19:48, .B:artek. pisze:
[...]

Jakich? Wizerunek (zakładam, że sporządzony w okolicznościach "służbowych" takiego kacyka) nie jest chroniony.

+ sprawa karna za podżeganie do zabójstwa Prezydenta RP

ROTFL

A jak ktoś ma cel w kształcie kaczuszki, to Animalsów zawiadamiasz?

Takie numery to za Stalina robili.

(ewentualnie inna  kwalifikacja: znieważenie Prezydenta RP).

Bardziej naciągane niż próba naliczenia podatku od zysku za używanie programów udostępnianych nieodpłatnie (np. Open Office) biorą za podstawę opodatkowania cenę analogicznego pakietu M$.

Inna sprawa, że w naszym chorym kraju w którymś urzędzie skarbowym próbowali...

Data: 2011-04-06 06:58:40
Autor: Olgierd
Pomysł na biznes, legalny?
Dnia Tue, 05 Apr 2011 19:48:36 +0200, .B:artek. napisał(a):

sprawa karna
za podĹźeganie do zabĂłjstwa Prezydenta RP

Mocne słowa.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl