Pomysl na jezdzacych za szybko :)

Data: 2009-11-16 23:28:02
Autor: Bastion
Pomysl na jezdzacych za szybko :)

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
Witam
Do wszystkich, ktorym "przeszkadza" zbyt szybka (sporo ponad panujace
przepisy) jazda niektorych kierowcow (szczegolnie w miejscowosciach
przelotowych ale nie tylko) :
po wylocie z tego typu miejsc mrugajcie do takich piratow. Beda zwalniac.
nawet jak po jakims czasie sie naucza, ze to "zart" i sie rozpedza - moze
trafia na prawdziwa policje :)

1) Nigdy nie wprowadzaj innego uzytkownika drogi w blad
dla bezpieczenstwa swojego i innych.
2) Jezeli innych uzytkownikow drogi bedziesz wprowadzal w
blad to szybciej albo pozniej zgadaja sie na CB ze
jestes niebezpieczny i wylacza twoje auto z ruchu.

Data: 2009-11-17 10:27:46
Autor: kamil

"Bastion" <bez@maila.pl> wrote in message news:hdsjt2$hlo$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jakas tajna loza obmruganych kierowcow zrzuci sie na 'chlopakow'. Taaa...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-17 22:03:03
Autor: robert1
Pomysl na jezdzacych za szybko :)

2) Jezeli innych uzytkownikow drogi bedziesz wprowadzal w
blad to szybciej albo pozniej zgadaja sie na CB ze
jestes niebezpieczny i wylacza twoje auto z ruchu.

Gdyby na PKiN lub kominie EC Kawęczyn zainstalować nadajnik na 27,180 z modulacją piskową, to by sie odechciało piratom drogowym słuchać CB...

Data: 2009-11-18 13:38:27
Autor: Bydlę
robert1@mailinator.com wrote:

> Gdyby na PKiN lub kominie EC Kawęczyn zainstalować nadajnik na 27,180 z
> modulacją piskową, to by sie odechciało piratom drogowym słuchać CB...

Jesteś idiotą?
I dlatego wydaje ci się, że CB to tylko samochody?

--
Bydlę

Data: 2009-11-18 17:53:23
Autor: robert1
Pomysl na jezdzacych za szybko :)
że CB to tylko samochody?

Tak, w dzisiejszych czasach tylko.

Data: 2009-11-18 23:44:27
Autor: Bydlę
Pomysl na jezdzacych za szybko :)
robert1@mailinator.com wrote:
> że CB to tylko samochody?
>
> Tak, w dzisiejszych czasach tylko.

No, to jesteś idiotą.
Przynajmniej tyle się wyjaśniło.

Ja - żegnam.

--
Bydlę

Data: 2009-11-20 19:55:16
Autor: jerzu
Pomysl na jezdzacych za szybko :)
On Wed, 18 Nov 2009 23:44:27 +0100, Bydlę <bydle@bydle.com> wrote:

No, to jesteś idiotą.

Nie, jego dziewczyna/żona uciekła ze sprzedawcą CB. Dlatego tak tego
nienawidzi ;-)

Data: 2009-11-24 19:04:43
Autor: Bydlę
jerzu wrote:

> Nie, jego dziewczyna/żona uciekła ze sprzedawcą CB. Dlatego tak tego
> nienawidzi ;-)

:-)))

--
Bydlę

Data: 2009-11-18 18:15:32
Autor: Noel
robert1@mailinator.com pisze:

[...]

To Policja by nie wiedziała, gdzie kto pyta o to, czy można sobie szybciej pojechać, zresztą po co zagłuszać wiecznie stojące w korkach miasto.

--
Tomek "Noel" B.

Data: 2009-11-18 21:24:41
Autor: masti
Pomysl na jezdzacych za szybko :)
Dnia pięknego Tue, 17 Nov 2009 22:03:03 +0100, osobnik zwany robert1
wystukał:

a trollom 220 w Ethernet

--
mst <at> gazeta <.> pl