Pomysl na jezdzacych za szybko :)

Data: 2009-11-18 17:11:47
Autor: kogutek
Pomysl na jezdzacych za szybko :)
Witam
Do wszystkich, ktorym "przeszkadza" zbyt szybka (sporo ponad panujace przepisy) jazda niektorych kierowcow (szczegolnie w miejscowosciach przelotowych ale nie tylko) :
po wylocie z tego typu miejsc mrugajcie do takich piratow. Beda zwalniac. A nawet jak po jakims czasie sie naucza, ze to "zart" i sie rozpedza - moze trafia na prawdziwa policje :)

Fantom
Po co wymyślać. Już pomyśleli. Na razie prawo radarowe nie przeszło ale za
drugim razem przejdzie. Jak ktoś zapłaci 5 tysięcy złotych za mandaty, bo się po
kartofle na wieś do rodziny przejechał. To od tego czasu jak będzie napisane 40
to sam z siebie 35 będzie jechał. Na dodatek nikomu nic nie będzie utrudniał bo
wszyscy za nim i przed nim też będą 35 jechali. --

Data: 2009-11-18 22:19:08
Autor: J.F.
On Wed, 18 Nov 2009 17:11:47 +0100,  kogutek wrote:
Po co wymyślać. Już pomyśleli. Na razie prawo radarowe nie przeszło ale za
drugim razem przejdzie.

Albo wyborcy pomysla przed wyborami .. tylko na kogo by tu glosowac ..
na komuchow ? J.

Data: 2009-11-18 23:04:45
Autor: kogutek
Pomysl na jezdzacych za szybko :)
On Wed, 18 Nov 2009 17:11:47 +0100,  kogutek wrote: >Po co wymyślać. Już pomyśleli. Na razie prawo radarowe nie przeszło ale za
>drugim razem przejdzie. Albo wyborcy pomysla przed wyborami .. tylko na kogo by tu glosowac ..
na komuchow ? J.

Coś przespałem? Czy mi się matrix spier? Mamy koniec 2010roku ? --

Pomysl na jezdzacych za szybko :)