Pomysł na koszty?

Data: 2015-01-18 00:50:29
Autor: cef
Pomysł na koszty?
W dniu 2015-01-17 o 23:35, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Coś jeszcze można by wKUPać?

Zatrudnij pracownika. Koszt niekwestionowany.

A Ty będziesz miał więcej czasu dla siebie i dla rodziny,
może wyrwiesz się na jakieś wakacje.

Jeśli chcesz napisać, że Cię nie stać na pracownika,
  to zamiast szukać kosztów na początek
zwiększ obrót, a potem zatrudniaj.

Data: 2015-01-18 10:05:44
Autor: dddddddd
Pomysł na koszty?
W dniu 2015-01-18 o 00:50, cef pisze:
W dniu 2015-01-17 o 23:35, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Coś jeszcze można by wKUPać?

Zatrudnij pracownika. Koszt niekwestionowany.

i dodatkowy

A Ty będziesz miał więcej czasu dla siebie i dla rodziny,
może wyrwiesz się na jakieś wakacje.

albo mniej bo trzeba szukać więcej zleceń

Jeśli chcesz napisać, że Cię nie stać na pracownika,
  to zamiast szukać kosztów na początek
zwiększ obrót, a potem zatrudniaj.

jak zwiększyć obrót jak się nie da go ogarnąć samemu? :) a jak zwiększysz w tym miesiącu i zatrudnisz, a w przyszłym będzie mniejszy? świat nie jest zero-jedynkowy

Łukasz

Data: 2015-01-18 11:56:56
Autor: cef
Pomysł na koszty?
W dniu 2015-01-18 o 10:05, dddddddd pisze:

jak zwiększyć obrót jak się nie da go ogarnąć samemu? :) a jak
zwiększysz w tym miesiącu i zatrudnisz, a w przyszłym będzie mniejszy?

To zaciskasz pasa i uruchamiasz oszczędności :-)

świat nie jest zero-jedynkowy

To na początek trzeba podzlecić, a potem jak
będzie stabilny obrót pozwalający kogoś zatrudnić,
to się zatrudnia. A Ty jak myślisz, że funkcjonują
  firmy zatrudniające kilka raptem osób?

Data: 2015-01-19 09:55:45
Autor: dddddddd
Pomysł na koszty?
W dniu 2015-01-18 o 11:56, cef pisze:
[...]

to najlepsza opcja, ale mi wyjście z początkowych długów (środki obrotowe) zajęło ze 3 lata, chyba dodatkowy rok na odłożenie kapitału na zatrudnienie kogoś na stałe - wcześniej bujałem się z pomocnikami, a z nimi to bywa różnie...

świat nie jest zero-jedynkowy

To na początek trzeba podzlecić, a potem jak

i pilnować zleceniobiorcę (a jak nie wykonujesz prac bezpośrednio to szybko przez to możesz wylecieć z rynku - zleceniobiorca trafi bezpośrednio do twojego zleceniodawcy, albo skopie coś tak, że już więcej zleceń nie otrzymasz...)

Łukasz

Data: 2015-01-18 13:18:05
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Pomysł na koszty?
W dniu 18.01.2015 o 00:50, cef pisze:
W dniu 2015-01-17 o 23:35, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Coś jeszcze można by wKUPać?

Zatrudnij pracownika. Koszt niekwestionowany.

Ale nie o taki koszt chodziło :)

A Ty będziesz miał więcej czasu dla siebie i dla rodziny,
może wyrwiesz się na jakieś wakacje.

Nie jest to takie proste... Doświadczenia konkurencji wykazują, że pracownik na rynku usług jest bardzo niestety niefajny, bo najpierw go przyuczasz, a jak już wszystko umie i zaznajomi się z klientelą, to odchodzi i zakłada konkurencyjny biznes.

na runku usług, gdzie brak wartości dodanej klienta trzyma cena oraz zaufanie do obsługi... Dlatego naturalne jest, że jak taki już zaprzyjaźniony z klientem pracownik odchodzi na swoje, to może zaoferować klientowi niższą cenę, a bariery niezaufania też nie ma.

Jeśli chcesz napisać, że Cię nie stać na pracownika,
  to zamiast szukać kosztów na początek
zwiększ obrót, a potem zatrudniaj.

W sumie to mam zatrudnionego już i jestem w fazie przyuczania, ale akurat nie o tym ten wątek.

Data: 2015-01-18 14:49:36
Autor: Liwiusz
Pomysł na koszty?
W dniu 2015-01-18 o 13:18, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 18.01.2015 o 00:50, cef pisze:
W dniu 2015-01-17 o 23:35, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Coś jeszcze można by wKUPać?

Zatrudnij pracownika. Koszt niekwestionowany.

Ale nie o taki koszt chodziło :)

A o jakie? Chyba lepiej zapłacić 18% podatku niż za 100% kupić
niepotrzebną rzecz.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-18 14:57:02
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Pomysł na koszty?
W dniu 18.01.2015 o 14:49, Liwiusz pisze:
[...]

A o jakie?

No właśnie szukam, dlatego napisałem... Zastanawiam się czy coś z życia codziennego nadaje się do wKUPania, skoro supportuje to mnie-przedsiębiorcę.

Chyba lepiej zapłacić 18% podatku niż za 100% kupić
niepotrzebną rzecz.

No właśnie ;) Dlatego napisałem, że nie o taki koszt chodzi :)

Pomysł na koszty?