Pomysł na miszcza dla Cavs.

Data: 2009-06-17 16:01:24
Autor: Hubertus Blues
Pomysł na miszcza dla Cavs.
A gdyby tak Cavs wzięli Odoma i Gortata plus jakiegoś weterana za kontrakty Bena, Ilgauskasa i kogo tam jeszcze?
I obronę wzmocnią i atak mają bardziej urozmaicony.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-06-17 16:11:33
Autor: Tomasz Radko
Pomysł na miszcza dla Cavs.
Hubertus Blues pisze:
A gdyby tak Cavs wzięli Odoma i Gortata plus jakiegoś weterana za kontrakty Bena, Ilgauskasa i kogo tam jeszcze?
I obronę wzmocnią i atak mają bardziej urozmaicony.

Moim zdaniem powinni wziąć Howarda za kontrakt Wallace'a, Bryanta za kontrakt Ilgauskasa, Odoma i Arizę jako FA i Paula za s'n't Szczerbiaka.

pzdr

TRad

PS Zlituj się, w imię jakiej ideologii Lakers mieliby brać kontrakt Wallace'a czy Ilgauskasa? Po kiego grzyba mieliby pomagać w budowie najgroźniejszego przeciwnika?

Data: 2009-06-17 21:41:19
Autor: Hubertus Blues
Pomysł na miszcza dla Cavs.
Tomasz Radko pisze:
Hubertus Blues pisze:
[...]

Howard nie jest dostępny, Bryant ma opt ale juz zapowiedział, że nie skorzysta. ;P

PS Zlituj się, w imię jakiej ideologii Lakers mieliby brać kontrakt Wallace'a czy Ilgauskasa? Po kiego grzyba mieliby pomagać w budowie najgroźniejszego przeciwnika?

Nie zamykaj sie na dobre pomysły. Skoro Ben przechodzi na emeryturę to mogę jego kasę wykorzystać, tak? A może nie? Z Ilgauskasem gorzej trafiłem ale znowu - czy na kontrakt dla Gortata nie będzie ich stać>

Data: 2009-06-17 12:54:50
Autor: Calagan
Pomysł na miszcza dla Cavs.
On 17 Cze, 21:41, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]
> kontrakt Ilgauskasa, Odoma i Arizę jako FA i Paula za s'n't Szczerbiaka.

Howard nie jest dostępny, Bryant ma opt ale juz zapowiedział, że nie

  Yyyy, znaczy sie Kobe powiedzial, ze nie wyobraza sobie gry gdzies
indziej niz w LAL, ale zdaje sie, ze z opcji ma zamiar skorzystac i
zostac FA.

> [...]

mogę jego kasę wykorzystać, tak? A może nie? Z Ilgauskasem gorzej
trafiłem ale znowu - czy na kontrakt dla Gortata nie będzie ich stać>

 Nie w tym rzecz. Odom jest FA. Skoro jest FA, to musialoby byc S`n`T
z Cavs. Pomijajac kwestie wzmacniania rywala - po cholere obciazac
budzet kontraktem Bena, czy Zydrunasa, skoro moga stracic Odoma nie
pakujac sie w zaden inny kontrakt. No, chyba, ze Cavs dorzuca cos -
moze LeBrona?

Data: 2009-06-17 21:49:28
Autor: Tomasz Radko
Pomysł na miszcza dla Cavs.
Hubertus Blues pisze:
Tomasz Radko pisze:
Hubertus Blues pisze:
[...]

Dlatego piszę o wymianach. Wallace za Bryanta - muzyka! Ilgauskas za Howarda - tylko ostatni trampek by się nie zgodził!!

[...]

Znaczy kto? Lakers po transferze? W żaden sposób, i tak będą overcapped.    Nawet gdyby nie byli: i tak nie miałoby to najmniejszego sensu z ich punktu widzenia.

  Wymiana graczy na gasnące kontrakty ma sens w dwóch przypadkach. Gdy idzie się w obniżkę kosztów (Memphis rok temu) lub gdy szuka się amunicji do dalszej wymiany.

Co do drugiego punktu: niby
kim miałby być ten tajemniczy ktoś, kogo Lakers mieliby chcieć bardziej niż Odoma i Arizę, i mogli dostać za gasnący kontrakt Wallace'a?
Co do pierwszego: nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek Lakers Bussa szli na redukcję kosztów kosztem graczy z pierwszej piątki. Co innego 10-11 gracz z rotacji (Mihm, Radmanovic), co innego ludzie z WP48> .200.

Zresztą jeśli nawet, to żeby ściąć koszty nie muszą nic robić, wystarczy nie składać oferty Odomowi i Arizie. Powtórzę więc pytanie: w imię jakiej nadrzędnej zasady mieliby robić prezent Cavs? Żeby finały były ciekawsze???

A może nie? Z Ilgauskasem gorzej trafiłem ale znowu - czy na kontrakt dla Gortata nie będzie ich stać>

Gortat nie jest "change maker". Użyteczny zawodnik w stylu Camby'ego.

Pomysł na miszcza dla Cavs.