Pomysl na oddanie Dalemberta

Data: 2010-02-15 05:50:45
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta
A moze Thunderki powinny uderzyc po Dalemberta. Brakuje im stoppera na
srodku a Dalembert co by o nim nie mowic zbierac i blokowac potrafi.
Jak taki deal mialby wygladac ano tak:

Dalembert + Carney + Ivey  - Collison + Thomas

Thunderki zyskuja Dalemberta za 5 baniek.
Sixers oddaja Dala (jesli naprawde za wszelka cene chca go oddac).
Oszczednosc nie za duza ale zawsze jakas.

Co sadzicie?

Data: 2010-02-15 06:03:08
Autor: Leszczur
On 15 Lut, 14:50, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
A moze Thunderki powinny uderzyc po Dalemberta. Brakuje im stoppera na
srodku a Dalembert co by o nim nie mowic zbierac i blokowac potrafi.

NFW. Moze Thunder szukają weterana, moze nawet Sam by im sie przydał,
ale kupno przepłaconego centra w sezonie w ktorym chca zdobyc pierwsze
doswiadczenia w playoffs jest bez sensu .

Thunderki zyskuja Dalemberta za 5 baniek.

A co jesli tych 5 baniek bedzie roznica miedzy podpisaniem maksowego
zawodnika i brakiem takiej mozliwosci?

Sixers oddaja Dala (jesli naprawde za wszelka cene chca go oddac).
Oszczednosc nie za duza ale zawsze jakas.

Gdyby ktokolwiek wzial Dalemberta nie zadajac Iguodali to dawno juz
taka wymiana mialaby miejsce.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 06:21:03
Autor: sooobi
On 15 Lut, 15:03, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

ale kupno przepłaconego centra w sezonie w ktorym chca zdobyc pierwsze
doswiadczenia w playoffs jest bez sensu .

Dlaczego, jesli Dalembert moze ich wzmocnic to czemu tego nie zrobic.

> Thunderki zyskuja Dalemberta za 5 baniek.

A co jesli tych 5 baniek bedzie roznica miedzy podpisaniem maksowego
zawodnika i brakiem takiej mozliwosci?

Jesli to bylby Bosh to wtedy bedzie to blad, ale w innym przypadku
Thunderki nie powinni zblizac sie do dawania zadnego maxa innemu
graczowi. Wiec to akurat dla nich nie powinien byc problem.

Data: 2010-02-15 06:44:28
Autor: Leszczur
On 15 Lut, 15:21, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> doswiadczenia w playoffs jest bez sensu .

Dlaczego, jesli Dalembert moze ich wzmocnic to czemu tego nie zrobic.

Bo wydaje mi sie, ze nie wzmocni ich na tyle, zeby pomoc w osiagnieciu
tego do czego aspirują.

> [...]

Thunderki nie powinni zblizac sie do dawania zadnego maxa innemu
graczowi. Wiec to akurat dla nich nie powinien byc problem.

Nie mam pojecia co Presti kombinuje, ale na obecną pozycje druzyny
pracowal przez kilka lat. Szkoda byloby to zmarnowac jednym
nieostroznym ruchem, ktory ani dzis ani jutro nie dalby im tytułu.
Czy Bosh jest tym kogo Thunder potrzebują? Moze i tak. A moze w ogole
ich celem nie jest ten offseason?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 06:51:24
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta

> Dlaczego, jesli Dalembert moze ich wzmocnic to czemu tego nie zrobic.

Bo wydaje mi sie, ze nie wzmocni ich na tyle, zeby pomoc w osiagnieciu
tego do czego aspirują.

A do czego aspiruja bo wg mnie o powalczenie w 1 rundzie i moze
sprobowanie ja przejsc. Nie wiem w czym Dalembert mialbym im
przeszkodzic?

> [...]

pracowal przez kilka lat. Szkoda byloby to zmarnowac jednym
nieostroznym ruchem, ktory ani dzis ani jutro nie dalby im tytułu.

To znaczy ze ma nie robic zupelnie nic? Przeciez Dalembert to jednak
wzmocnienie, tak naprawde wcale nie takie drogie (pamietajmy o
kontrakcie Collisona).

Czy Bosh jest tym kogo Thunder potrzebują? Moze i tak. A moze w ogole
ich celem nie jest ten offseason?

Tez mi sie wydaje ze ich celem nie musi byc ten offseason wiec
Dalembert tez im w niczym nie zawadza.

Data: 2010-02-15 07:09:09
Autor: Leszczur
On 15 Lut, 15:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

A do czego aspiruja bo wg mnie o powalczenie w 1 rundzie i moze
sprobowanie ja przejsc. Nie wiem w czym Dalembert mialbym im

Nie - celem Thunder jest zdobycie tytułu. I błędem byłoby zatrudnienie
w tym roku kogos kto latem uniemozliwi im kupienie zawodnika mogącego
być kluczem do mistrzostwa. Albo raczej drugim kluczem :-)

> [...]
> pracowal przez kilka lat. Szkoda byloby to zmarnowac jednym
> nieostroznym ruchem, ktory ani dzis ani jutro nie dalby im tytułu.

Nic co miałoby konsekwencje wykraczające poza 20 czerwca 2010 (czy
kiedy tam jest ostatni mecz Finałów)

Przeciez Dalembert to jednak wzmocnienie, tak naprawde wcale nie takie drogie (pamietajmy o
kontrakcie Collisona).

Ale w przyszłym roku z kontraktem Collisona Thunder maja payroll na
poziomie 40M$ a bez Collisona ale z Dalembertem - na poziomie 45M$.
Przy malejącym salary cap to nie jest dobry kierunek zmian gdy chce
sie zawalczyc o topowego FA.

> Czy Bosh jest tym kogo Thunder potrzebują? Moze i tak. A moze w ogole
> ich celem nie jest ten offseason?

Tez mi sie wydaje ze ich celem nie musi byc ten offseason wiec
Dalembert tez im w niczym nie zawadza.

Jezeli kombinuja na offseason 2011 (co byłoby logiczne, bo wiekszosc
druzyn juz sie wypstryka z kasy na leszczy w tym roku) to kupno
Dalemberta moze byc OK chociazby dlatego, ze bedzie kontraktem
schodzacym ktory moze dac kolejne picki lub prospektow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 07:36:44
Autor: sooobi
> [...]

poziomie 40M$ a bez Collisona ale z Dalembertem - na poziomie 45M$.
Przy malejącym salary cap to nie jest dobry kierunek zmian gdy chce

Ale Thunder nie powinni powalczyc o topowego FA tylko o takiego ktory
za rozsadne pieniadze bedzie w stanie ich wzmocnic.

Data: 2010-02-15 07:45:30
Autor: Leszczur
On 15 Lut, 16:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ale Thunder nie powinni powalczyc o topowego FA tylko o takiego ktory
za rozsadne pieniadze bedzie w stanie ich wzmocnic.

Tak - o ile aspirują do wypadu w drugiej rundzie playoffs. I w to
własnie watpię.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 07:48:17
Autor: sooobi
On 15 Lut, 16:45, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> za rozsadne pieniadze bedzie w stanie ich wzmocnic.

Tak - o ile aspirują do wypadu w drugiej rundzie playoffs. I w to

To jakiego topowego FA wg Ciebie powinni sciagnac? I za ile?

Data: 2010-02-15 07:59:46
Autor: Leszczur
On 15 Lut, 16:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Tak - o ile aspirują do wypadu w drugiej rundzie playoffs. I w to
> własnie watpię.

To jakiego topowego FA wg Ciebie powinni sciagnac? I za ile?

Pisałem, ze nie wiem co Presti kombinuje, ale on wygląda na kolesia
który planuje dalej niż na najbliższe 3 miesiące.
Może w tym roku powinni zawalczyć o Haywooda o ile nie oczekiwałby
extension rzedu 50M$/5.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 08:54:21
Autor: sooobi
On 15 Lut, 16:59, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

który planuje dalej niż na najbliższe 3 miesiące.
Może w tym roku powinni zawalczyć o Haywooda o ile nie oczekiwałby

Hmm Dalembert jest o 2 lata młodszy niz Haywood...

Data: 2010-02-15 09:18:12
Autor: Leszczur
On 15 Lut, 17:54, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> extension rzedu 50M$/5.

Hmm Dalembert jest o 2 lata młodszy niz Haywood...

A co wiek ma do rzeczy? Thabeet jest jeszcze młodszy...

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 09:51:27
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta

> Hmm Dalembert jest o 2 lata młodszy niz Haywood...

A co wiek ma do rzeczy? Thabeet jest jeszcze młodszy...

No tak to wiLQ pisal ze Dalemebert jest za stary. Ihmo Haywood swoj
prime time ma wlasnie teraz, wtedy kiedy Thunder beda go potrzebowac
bedzie juz lecial w dol, a wtedy Dalembert bedzie jeszcze mlody(jak na
centra)

Data: 2010-02-15 23:20:38
Autor: Leszczur
On 15 Lut, 18:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A co wiek ma do rzeczy? Thabeet jest jeszcze młodszy...

No tak to wiLQ pisal ze Dalemebert jest za stary.

Sam ma 29 lat. Nie przesadzajmy z tym wiekiem. Umiejetnosci defensywne
centrow odchodza jako ostatnie. O ile nie sciagasz Dalemberta/Haywooda
do tego, zeby konczyli fast-breaki, to nie ma problemu.
Pomijajac kontrakty - mając do wyboru 30-letniego Haywooda i 4 lata
młodszego Krstica - zgadnij jak długo się będę zastanawiał nad
wyborem.

Ihmo Haywood swoj prime time ma wlasnie teraz, wtedy kiedy Thunder beda go potrzebowac
bedzie juz lecial w dol, a wtedy Dalembert bedzie jeszcze mlody(jak na
centra)

Haywood ma jeszcze ze 3-4 lata sensownej gry. Patrząc na postępy
Thunder (w zależności od ceny) to nie musi być zły pomysł. Niech
zgarną tego Bosha za 15M/y - myslisz, ze Haywood nie byłby warty
pełnego MLE na 4 lata?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 00:31:01
Autor: sooobi
On 16 Lut, 08:20, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> No tak to wiLQ pisal ze Dalemebert jest za stary.

Sam ma 29 lat.

To Haywood 31.

 Nie przesadzajmy z tym wiekiem.

31 to duzo jesli budujesz druzyne ktora ma walczyc o mistrzostwo w
perspektywie od 2 lat w zwyz czyli w ich prime time Haywood bedzie
mial 33lata. Uwazasz ze bedzie wtedy wart MLE?

Pomijajac kontrakty - mając do wyboru 30-letniego Haywooda

A to Dalembert ma 28 :)

> [...]

Haywood ma jeszcze ze 3-4 lata sensownej gry. Patrząc na postępy
Thunder (w zależności od ceny) to nie musi być zły pomysł.

Pewnie ale Dalembert tez nie jest zlym pomyslem. Biorac pod uwage ze
obu masz okazje podpisac za MLE to za 2 lata moze sie okazac ze
Dalembert > Haywood...

myslisz, ze Haywood nie byłby warty
pełnego MLE na 4 lata?

Mysle ze w ostatnim roku, badz dwoch nie bedzie wart pelnego MLE,
czyli wtedy kiedy beda najwazniejsze lata dla Thunderkow.

Data: 2010-02-16 01:07:01
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 09:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
31 to duzo jesli budujesz druzyne ktora ma walczyc o mistrzostwo w
perspektywie od 2 lat w zwyz czyli w ich prime time Haywood bedzie
mial 33lata. Uwazasz ze bedzie wtedy wart MLE?

Jako center defensywny? A czemu nie miałby?

> Pomijajac kontrakty - mając do wyboru 30-letniego Haywooda

A to Dalembert ma 28 :)

Jeden pies. Ja nie uważam, że jest za stary tylko ze ma kijowy
kontrakt dla kogos polujacego na topowego FA w tym sezonie. Poza tym
Sam ma problemy z postrzeganiem swojej roli w druzynie, ale moze to
bardziej kwestia charyzmatycznego lidera (lub w zasadzie jego braku) w
Sixers niz samego Dalemberta.

> [...]

Pewnie ale Dalembert tez nie jest zlym pomyslem. Biorac pod uwage ze
obu masz okazje podpisac za MLE to za 2 lata moze sie okazac ze

Tym bardziej, ze Haywood raczej dostanie extension od Cubana.
A Dampier pojdzie latem do kogos szukajacego ulgi finansowej.

>myslisz, ze Haywood nie byłby warty
> pełnego MLE na 4 lata?

Mysle ze w ostatnim roku, badz dwoch nie bedzie wart pelnego MLE,
czyli wtedy kiedy beda najwazniejsze lata dla Thunderkow.

Mozliwe. Chociaz nie mozesz miec tej pewnosci w stosunku do
Dalemberta.
Chociaz kto wie - popatrz jak Camby ładnie się starzeje. Koszykarski
odpowiednik Catherine Deneuve :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 01:18:42
Autor: sooobi
> [...]

> Dalembert > Haywood...

Tym bardziej, ze Haywood raczej dostanie extension od Cubana.

Podobno od razu ma dostac duzo minut.

Chociaz kto wie - popatrz jak Camby ładnie się starzeje. Koszykarski
odpowiednik Catherine Deneuve :-)

Nom! Durant, Beasley, Camby taka trojka startowa na draft za rok mi
sie podoba:)

Data: 2010-02-16 01:21:56
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 10:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Tym bardziej, ze Haywood raczej dostanie extension od Cubana.

Podobno od razu ma dostac duzo minut.

Kidd-Marion-Haywood? Jeszcze tylko Dirka od wiLQ'a kupie i juz w ogole
nic poza Mavs nie bede ogladał. :-)

Beasley to nie kiper :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 01:56:32
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta

> Nom! Durant, Beasley, Camby taka trojka startowa na draft za rok mi
> sie podoba:)

Beasley to nie kiper :-)

W takim razie Granger tez nie

Data: 2010-02-16 02:08:07
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 10:56, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Beasley to nie kiper :-)

W takim razie Granger tez nie

Doceniam poczucie humoru, ale poki co Beasley nie zarabia nawet na
swoją tegoroczną pensję.
Granger jest o "marne" 4M$ powyżej swojej - i to w słabym jak na niego
sezonie oraz gdy kosztuje 2x więcej niz Beasley.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 02:16:54
Autor: sooobi
On 16 Lut, 11:08, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> W takim razie Granger tez nie

Doceniam poczucie humoru, ale poki co Beasley nie zarabia nawet na
swoją tegoroczną pensję.

Coz Durant tez nie zarabial. Gay rok temu tez nie zarabial, a jednak
oboje byli uznawani za keeprow. Mam wymieniac dalej?

Granger jest o "marne" 4M$ powyżej swojej

Chyba wedlug chorych obliczen.  Granger jest za ten sezon wart
dokladnie tyle ile za niego zaplaciles. Oczywiscie jeszcze ma troche
do ugrania wiec pewnie wyjdzie na to ze jest wart max 2 banki wiecej
niz za niego dales. Rzeczywiscie topowy gracz ligi.

i to w słabym jak na niego
sezonie oraz gdy kosztuje

Albo inaczej w kolejnym gdzie jest nekany przez kontuzje i moze
wlasnie w normalnym dla niego, tylko zeszloroczny byl wybuchowy. Zejdz
na ziemie Granger to przecietny keeper a nie zaden superstar.

Data: 2010-02-16 02:36:30
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 11:16, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Coz Durant tez nie zarabial. Gay rok temu tez nie zarabial, a jednak
oboje byli uznawani za keeprow.

Tylko, ze Gay wcześnie pokazał jak potrafi grać. Beasleyowi na razie
to się nie udało - w każdym razie nie w skali sezonu. Odnośnie Durnia
- Twój cyrk, Twoja małpa, Twoja decyzja.

Mam wymieniac dalej?

Prosze bardzo. Jeszcze z dziesięciu jeśli mozna.

> Granger jest o "marne" 4M$ powyżej swojej

Chyba wedlug chorych obliczen.

Jeśli Twoich to tak.

[...]

Nie interesują mnie Twoje prywatne obliczenia do czasu aż będziesz
gotowy rozmawiać o zaletach i wadach Twojej metody. Bo równie dobrze
mogę się powoływać na inne obliczenia do których Ty nie masz dostępu,
a które pokazują coś zupełnie innego.
Dyskutując o lidze, wartościach i wetach albo posługujmy się
dostępnymi narzędziami albo darujmy sobie jałowe spory. Granger według
monstera warty jest 9M$. Kosztuje 4.8M$. Resztę możesz sobie
policzyć.

> [...]

wlasnie w normalnym dla niego, tylko zeszloroczny byl wybuchowy.
Zejdz na ziemie Granger to przecietny keeper a nie zaden superstar.

Emmm. W porównaniu z Beasleyem to cały czas zajebisty keeper i
superstar - nawet nękany przez kontuzje i w słabszym niż ostatni
sezonie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 02:53:29
Autor: sooobi
On 16 Lut, 11:36, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Tylko, ze Gay wcześnie pokazał jak potrafi grać. Beasleyowi na razie
to się nie udało - w każdym razie nie w skali sezonu.

To zobacz sobie jak gra Beasley tylko na pozycji pf. Keepujac gracza
bierzesz pod uwage takze jego potencjal. Beasley juz teraz gra niezle,
moze byc tylko lepiej. Jestem pewien ze jakbys go mial u siebie to
keepowalbys na 100%.

Odnośnie Durnia
- Twój cyrk, Twoja małpa, Twoja decyzja.

Odnosnie Beasleya tez moj cyrk, uwazam ze keeper i mam zamiar
keepowac.

> Mam wymieniac dalej?

Prosze bardzo. Jeszcze z dziesięciu jeśli mozna.

Oden, Arenas, Bosh, Amare, Josh Smith - oni wszyscy nie byli warci
swojej kasy w momencie keepowania przed tym sezonem.

> [...]

Nie interesują mnie Twoje prywatne obliczenia do czasu aż będziesz
gotowy rozmawiać o zaletach i wadach Twojej metody.

Nie bede gotowy, to moja metoda. A oceniam na jej podstawie nie na
podstawie monstera tak jak Ty.

Bo równie dobrze
mogę się powoływać na inne obliczenia do których Ty nie masz dostępu,

Prosze Cie  bardzo:) Obserwujac Twoja gre na przestrzeni lat wiem ze
korzystasz z jakis danych do ktorych tylko Ty masz dostep:P

[...]

Niech bedzie nawet monster. 9baniek kosztuje ZDROWY Granger a on do
takich nie nalezy. Tak wiec odejmij sobie 1,8 miliona z tych 9 i masz
wartosc Grangera na podstawie monstera. Czyli tak jak pisalem w tej
chwili zarobil na swoja pensje czyli 5 baniek jak dogra wszystkie
mecze do konca na tym poziomie bedzie wart 2 banki wiecej niz jego
pensja czyli 7 baniek.

> [...]

Emmm. W porównaniu z Beasleyem to cały czas zajebisty keeper i
superstar - nawet nękany przez kontuzje i w słabszym niż ostatni

Nigdzie nie pisalem ze Beasley jest lepszym keeperem niz Granger.

Data: 2010-02-16 04:23:50
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 11:53, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

To zobacz sobie jak gra Beasley tylko na pozycji pf. Keepujac gracza
bierzesz pod uwage takze jego potencjal.

Tak - gdy podejmuję decyzję o zatrzymaniu zawodnika mogę się kierować
czymkolwiek - włącznie z jego kolorem oczu i ulubionym typem skarpet.
Gdy zawodnik ma iść w wymianie (bo wtedy powszechna ocena ma
znaczenie) - potrzebuję czegoś więcej niż zapewnień o potencjale.

Beasley juz teraz gra niezle, moze byc tylko lepiej.

Skoro może być "już tylko lepiej", to znaczy, że teraz nie jest zbyt
dobrze. To jakby podkopuje Twoją koncepcję z jakością gry.

Jestem pewien ze jakbys go mial u siebie to keepowalbys na 100%.

Teza nieweryfikowalna - brak danych. Ale spróbuj mi go sprzedać za dwa
tygodnie, to zobaczysz reakcję.
Ale przyjmując analogiczne rozumowanie tylko w drugim kierunku -
gdybyś miał Grangera to zapewne byłby najbardziej zajebistym z
kiperów, który miał zwyczajnego pecha w tym sezonie :-)

> Odnośnie Durnia
> - Twój cyrk, Twoja małpa, Twoja decyzja.

Odnosnie Beasleya tez moj cyrk, uwazam ze keeper i mam zamiar
keepowac.

Cool. Dla mnie możesz sobie z niego zrobić nawet parę kapci i nie
będzie mnie to obchodziło bardziej niż stan emocjonalny żony
prezydenta Mozambiku.
Ale nie mów mi, że Beasley to keeper, tylko, ze zawodnik dla którego
jesteś w stanie zaryzykować i poświęcić na niego slot. Wierz mi, że to
nie to samo.

> Prosze bardzo. Jeszcze z dziesięciu jeśli mozna.

Oden, Arenas, Bosh, Amare, Josh Smith - oni wszyscy nie byli warci
swojej kasy w momencie keepowania przed tym sezonem.

Zgoda odnośnie Odena - wszelkie pomysły z keeperowaniem były równie
irracjonalne jak w przypadku Beasleya.
Bosh był warty tych pieniędzy, ktore kosztował. O pozostałych wiadomo
było że byli w stanie na siebie zarobić - decyzja o zatrzymaniu nie
była oparta na rozwoju zawodnika, a powrocie do formy jaką już
wcześniej widzieliśmy. I chyba to skłoniło Cię do wyrażenia chęci
rozmowy o kupnie Gilberta przed sezonem - prawda? To zdecydowanie nie
to samo co z Odenem i Beasleyem.

> Nie interesują mnie Twoje prywatne obliczenia do czasu aż będziesz
> gotowy rozmawiać o zaletach i wadach Twojej metody.

Nie bede gotowy, to moja metoda.

W takim razie nie ma sensu o niej dyskutować.

A oceniam na jej podstawie nie na podstawie monstera tak jak Ty.

Ja tylko dyskutuję na podstawie oceny według monstera.
Podaję dane weryfikowalne - Ty opowiadasz o mitycznych wytworach
swojej wyobraźni. Z fantastyką ciężko się polemizuje.

> Bo równie dobrze mogę się powoływać na inne obliczenia do których Ty nie masz dostępu,

Prosze Cie  bardzo:) Obserwujac Twoja gre na przestrzeni lat wiem ze
korzystasz z jakis danych do ktorych tylko Ty masz dostep:P

Tani chwyt i dlatego nie bedzie skuteczny. Postaraj się bardziej jeśli
chcesz mi naprawdę dopiec.
BTW - ewentualne epitety typu "pastuch morsów" też możesz sobie
darować - na forum LE okazało się, że nie działają tak jak powinny :-)

> [...]

takich nie nalezy. Tak wiec odejmij sobie 1,8 miliona z tych 9 i masz wartosc Grangera na podstawie

Aaaa. No to w takim razie Chris Paul zdecydowanie nie jest keeperem.
Drogi, popsuty i regularnie stojący w warsztacie.

Czyli tak jak pisalem w tej chwili zarobil na swoja pensje czyli 5 baniek jak dogra wszystkie
mecze do konca na tym poziomie bedzie wart 2 banki wiecej niz jego
pensja czyli 7 baniek.

To dopiero zaawansowana matematyka. Jesli podobna logika jest podstawą
Twojego systemu, to masz rację - lepiej jej nigdy nie prezentuj, bo
prawdopodobnie zostaniesz zabity przez śmiech.

> [...]
> sezonie.

Nigdzie nie pisalem ze Beasley jest lepszym keeperem niz Granger.

A ja nie pisałem, że Ty pisałeś. Umieściłeś ich tylko na jednym
poziomie keeperowalności (co za słowo!) i było to równie zabawne jak
gdybyś nawet twierdził, że Beasley jest lepszym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 04:48:30
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta
Gdy zawodnik ma iść w wymianie (bo wtedy powszechna ocena ma
znaczenie) - potrzebuję czegoś więcej niż zapewnień o potencjale.

To masz slepoto. wg monstera Beas juz teraz jest wart 2 banki. Biorac
pod uwage potencjal i rozwoj 3,5 jest jak znalazl, biorac pod uwage
wszystkich innych keperow ktorzy byli przeplaceni o ktorych pisalem
Beasley jest 100% keeperem.

> Beasley juz teraz gra niezle, moze byc tylko lepiej.

Skoro może być "już tylko lepiej", to znaczy, że teraz nie jest zbyt
dobrze. To jakby podkopuje Twoją koncepcję z jakością gry.

?? w slonecznym cieniu na drewnianym kamieniu

> Jestem pewien ze jakbys go mial u siebie to keepowalbys na 100%.

Teza nieweryfikowalna - brak danych. Ale spróbuj mi go sprzedać za dwa
tygodnie, to zobaczysz reakcję.

nie zamierzam, chcesz Beasa to sie po niego zglos ja Ci go oferowac na
sile nie bede.

Ale przyjmując analogiczne rozumowanie tylko w drugim kierunku -
gdybyś miał Grangera to zapewne byłby najbardziej zajebistym z
kiperów, który miał zwyczajnego pecha w tym sezonie :-)

Nie bylbym po prostu zwyklym keeperem.

> Odnosnie Beasleya tez moj cyrk, uwazam ze keeper i mam zamiar
> keepowac.

Cool.

Nie  bylo to dla Ciebie cool kilka postow temu, ale widac da sie
Ciebie jakos naprostowac.

Ale nie mów mi, że Beasley to keeper, tylko, ze zawodnik dla którego
jesteś w stanie zaryzykować i poświęcić na niego slot. Wierz mi, że to
nie to samo.

Ryzykujesz z kazdym keeperem i kazdym wyborem draftowym. Beas ze swoja
pensja 3,5 to keeper czy Ci sie to podoba czy nie.

> Oden, Arenas, Bosh, Amare, Josh Smith - oni wszyscy nie byli warci
> swojej kasy w momencie keepowania przed tym sezonem.

Zgoda odnośnie Odena -

I kazdego innego z wyzej wymienionych.

 wszelkie pomysły z keeperowaniem były równie
irracjonalne jak w przypadku Beasleya.
Bosh był warty tych pieniędzy, ktore kosztował.

W Twojej chorej wyobrazni

O pozostałych wiadomo
było że byli w stanie na siebie zarobić - decyzja o zatrzymaniu nie
była oparta na rozwoju zawodnika, a powrocie do formy jaką już
wcześniej widzieliśmy.

Gowno mnie to obchodzi, nie byli warci swojej kasy. Co za roznica czy
zawodnik ma potencjal zeby bys duzo lepszy czy ma potencjal zeby
wrocic do tego co kiedy gral, jeden pies. nie byli warci swojej kasy,
koniec kropka i nie rob l'emanwocow.

I chyba to skłoniło Cię do wyrażenia chęci
rozmowy o kupnie Gilberta przed sezonem - prawda?

Pewnie chcialem kupic przeplaconego gracza. Tak samo jak 3razy
bardziej chcialem przeplacic przeplaconego Rose'a tylko to jest
wlasnie to ryzykowanie slota i pieniedzy.

To zdecydowanie nie
to samo co z Odenem i Beasleyem.

To dokladnie to samo.

> Nie bede gotowy, to moja metoda.

W takim razie nie ma sensu o niej dyskutować.

Pewnie ze nie ma, ale ja moge na jej podstawie wystawiac sobie opinie
i je glosic.

> [...]

Podaję dane weryfikowalne - Ty opowiadasz o mitycznych wytworach
swojej wyobraźni. Z fantastyką ciężko się polemizuje.

zieeeeeeeeeew. Jestes jak zdarta plyta, 4 szablony ktore powtarzasz do
znudzenia. Nie zadne mityczne wytwory tylko wyliczenia na podstawie
monstera.

> [...]
> korzystasz z jakis danych do ktorych tylko Ty masz dostep:P

Tani chwyt i dlatego nie bedzie skuteczny. Postaraj się bardziej jeśli

Ja nie chce Ci dopiec, po prostu pokazuje Ci ze klepiesz gęba w kazdym
temacie i zawsze jestes najnondrzejszy a tak naprawde jestes l'eszczem
jesli chodzi o roto...

> [...]

Aaaa. No to w takim razie Chris Paul zdecydowanie nie jest keeperem.
Drogi, popsuty i regularnie stojący w warsztacie.

W tym sezonie stojacy ale zarobi na swoja pensje.

> [...]
> mecze do konca na tym poziomie bedzie wart 2 banki wiecej niz jego

Najprostrza jest najlepsza, Ty uzywasz niewiadomo czego a i tak Ci
zawsze gowno z tego wychodzi.

Jesli podobna logika jest podstawą
Twojego systemu, to masz rację - lepiej jej nigdy nie prezentuj, bo
prawdopodobnie zostaniesz zabity przez śmiech.

Bede sie smial na koniec roku, jak co roku bedziesz jedynie ogladal
moj tylek z dolu tabeli:)

Data: 2010-02-16 05:36:12
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 13:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Gdy zawodnik ma iść w wymianie (bo wtedy powszechna ocena ma
> znaczenie) - potrzebuję czegoś więcej niż zapewnień o potencjale.

To masz slepoto. wg monstera Beas juz teraz jest wart 2 banki.

Czyli nie zarabia na siebie nawet w tym sezonie. To właśnie
mówiłem. :-)

Biorac pod uwage potencjal i rozwoj 3,5 jest jak znalazl,

Na razie niech pokaże że może grać na poziomie swojej ceny. Potem
pogadamy o szansach na przekroczenie wyższej (bo przecież o to chodzi
w zatrzymywaniu zawodników żeby dawali więcej niż zarabiają).

biorac pod uwage wszystkich innych keperow ktorzy byli przeplaceni o ktorych pisalem
Beasley jest 100% keeperem.

ROTFL. W takim razie przez analogię keeperem będzie dowolny zawodnik.
Pau Gasol będzie kiperem. Jefferson, Howard i Calderon również.

> Skoro może być "już tylko lepiej", to znaczy, że teraz nie jest zbyt
> dobrze. To jakby podkopuje Twoją koncepcję z jakością gry.

?? w slonecznym cieniu na drewnianym kamieniu

Skoro korzystasz z takich argumentów nie dziw się brakowi
zrozumienia.

> Teza nieweryfikowalna - brak danych. Ale spróbuj mi go sprzedać za dwa
> tygodnie, to zobaczysz reakcję.

nie zamierzam, chcesz Beasa to sie po niego zglos ja Ci go oferowac na
sile nie bede.

Nie będziesz bo wiesz, że odejdziesz z kwitkiem. Bo wiesz, ze mnie nie
nabierzesz na "potencjał" tak łatwo jak kogoś innego.

> Cool.

Nie  bylo to dla Ciebie cool kilka postow temu, ale widac da sie
Ciebie jakos naprostowac.

To kogo Ty sobie zatrzymasz? Było i jest mi obojętne. To kogo
reklamujesz jako kipera - nie jest.

> [...]
> nie to samo.

Ryzykujesz z kazdym keeperem i kazdym wyborem draftowym.

Ale z niektórymi mniej niż z innymi.

Beas ze swoja pensja 3,5 to keeper czy Ci sie to podoba czy nie.

Nie - to zawodnik, którego zatrzymasz, ale nie keeper.

> irracjonalne jak w przypadku Beasleya.
> Bosh był warty tych pieniędzy, ktore kosztował.

W Twojej chorej wyobrazni

Jeszcze Ci w gardle kością stoi, ze to ja kupiłem Kidda, a nie Ty?
Dałbyś już spokój.

> [...]
> wcześniej widzieliśmy.

Gowno mnie to obchodzi, nie byli warci swojej kasy.

W takim razie Beasley tez nie jest. Ani Oden nie był. Zdecyduj się w
końcu co sie liczy - marzenia o potencjale czy fakty?

Co za roznica czy zawodnik ma potencjal zeby bys duzo lepszy czy ma potencjal zeby
wrocic do tego co kiedy gral, jeden pies.

Nie. O jednym WIEMY ze jest/może być dobry, o drugim MAMY NADZIEJE ze
kiedys może ewentualnie będzie. Widzisz różnicę?

> I chyba to skłoniło Cię do wyrażenia chęci
> rozmowy o kupnie Gilberta przed sezonem - prawda?

Pewnie chcialem kupic przeplaconego gracza.

Chciałeś rozmawiać o nim w chwili gdy zapadała decyzja o tym czy będę
go kipował czy nie.
Rozmowy w trakcie sezonu nie mają tu znaczenia.

> W takim razie nie ma sensu o niej dyskutować.

Pewnie ze nie ma, ale ja moge na jej podstawie wystawiac sobie opinie
i je glosic.

Możesz równie dobrze głosić, że kładziesz na rękę Pudziana, a Karpowa
ogrywasz w szachy.
To się nazywa "Bajka o żelaznym wilku".

> Ja tylko dyskutuję na podstawie oceny według monstera.
> Podaję dane weryfikowalne - Ty opowiadasz o mitycznych wytworach
> swojej wyobraźni. Z fantastyką ciężko się polemizuje.

zieeeeeeeeeew. Jestes jak zdarta plyta,

Sorry, ale nie mam już prostszych argumentów, które łatwiej byłoby Ci
zrozumieć.

4 szablony ktore powtarzasz do znudzenia. Nie zadne mityczne wytwory tylko wyliczenia na podstawie
monstera.

Chryste! Czyli mówisz o danych nieweryfikowalnych, ktore maja rownie
dużą moc w dyskusji co wyniki wróżenia z układu planet.

> [...]

Ja nie chce Ci dopiec, po prostu pokazuje Ci ze klepiesz gęba w kazdym
temacie i zawsze jestes najnondrzejszy a tak naprawde jestes l'eszczem

No i?

> Aaaa. No to w takim razie Chris Paul zdecydowanie nie jest keeperem.
> Drogi, popsuty i regularnie stojący w warsztacie.

W tym sezonie stojacy ale zarobi na swoja pensje.

Nie. Jest już teraz ponizej swojej ceny i z każdym dniem spada niżej.

> To dopiero zaawansowana matematyka.

Najprostrza jest najlepsza,

Problem w tym, ze nawet z tą najprostszą masz problemy.

Ty uzywasz niewiadomo czego a i tak Ci zawsze gowno z tego wychodzi.

I super. Wolę to niż modlenie się o cud.

> [...]
> prawdopodobnie zostaniesz zabity przez śmiech.

Bede sie smial na koniec roku, jak co roku bedziesz jedynie ogladal

I mówi to człowiek, któremu tak dokopałem, że aż uciekł z ligi.
Ehhhh.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 06:05:36
Autor: sooobi
On 16 Lut, 14:36, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> To masz slepoto. wg monstera Beas juz teraz jest wart 2 banki.

Czyli nie zarabia na siebie nawet w tym sezonie. To właśnie
mówiłem. :-)

Tak samo jak znaczna wiekszosc keeperow.

> Biorac pod uwage potencjal i rozwoj 3,5 jest jak znalazl,

Na razie niech pokaże że może grać na poziomie swojej ceny.

Ba pokazal ze gra na tym poziomie, jedynie ostatnie pare gier obnizyly
jego wartosc do 2 baniek.

Potem
pogadamy o szansach na przekroczenie wyższej (bo przecież o to chodzi
w zatrzymywaniu zawodników żeby dawali więcej niż zarabiają).

Powinni ale w realu jest inaczej. Kipujemy graczy ktorzy w wiekszosci
nie sa warci swojej kasy.

> [...]

ROTFL. W takim razie przez analogię keeperem będzie dowolny zawodnik.
Pau Gasol będzie kiperem. Jefferson, Howard i Calderon również.

Pewnie jesli ktos bedzie chcial to beda.

> [...]

Nie będziesz bo wiesz, że odejdziesz z kwitkiem. Bo wiesz, ze mnie nie
nabierzesz na "potencjał" tak łatwo jak kogoś innego.

Nikogo nie bede na nic nabieral.

> Nie  bylo to dla Ciebie cool kilka postow temu, ale widac da sie
> Ciebie jakos naprostowac.

To kogo Ty sobie zatrzymasz?

Duranta i Beasa na pewno. Moze Cambego albo moze jakims cudem Branda.
Oczywiscie jesli zadnego nie sprzedam wczesniej.

Było i jest mi obojętne. To kogo
reklamujesz jako kipera - nie jest.

spoko, przyzwyaczilem sie ze w naszej lidze jestes tylko od robienia
zadymy.

> Ryzykujesz z kazdym keeperem i kazdym wyborem draftowym.

Ale z niektórymi mniej niż z innymi.

dlatego Beas za 3,5 to mniejsze ryzyko niz LeBron za 17,8 czy ile tam
kosztowal w tym roku.

> Beas ze swoja pensja 3,5 to keeper czy Ci sie to podoba czy nie.

Nie - to zawodnik, którego zatrzymasz, ale nie keeper.

Zawodnik ktorego zatrzymam ja albo kto inny to Keeper. przykro mi ze
nie rozumiesz podstawowych zasad naszej ligi.

> W Twojej chorej wyobrazni

Jeszcze Ci w gardle kością stoi, ze to ja kupiłem Kidda, a nie Ty?

Nie, moglem miec Kidda, ale odrzucilem oferte. Tobie jedynie gratuluje
zakupu.

> Gowno mnie to obchodzi, nie byli warci swojej kasy.

W takim razie Beasley tez nie jest. Ani Oden nie był.

Ani wiekszosc innych keperow.

Zdecyduj się w
końcu co sie liczy - marzenia o potencjale czy fakty?

to i to. ale dopoki Ty tego nie zrozumiesz zawsze bedziesz na dole

> [...]

Nie. O jednym WIEMY ze jest/może być dobry, o drugim MAMY NADZIEJE ze
kiedys może ewentualnie będzie. Widzisz różnicę?

Widze, wole tego ktory ma potencjal zeby byc lepszym niz upadla
gwiazde. To ten pierwszy jest dla mnie lepszym materialem na keepera.

> [...]
> i je glosic.

Możesz równie dobrze głosić, że kładziesz na rękę Pudziana, a Karpowa

Nie, na podstawie tych moich wyliczen jestem tam gdzie jestem a Ty tam
gdzie co roku.

> zieeeeeeeeeew. Jestes jak zdarta plyta,

Sorry, ale nie mam już prostszych argumentów, które łatwiej byłoby Ci
zrozumieć.

Mity, herezje, fantazje, masz jeszcze kontakt z bazą?

> [...]

Chryste! Czyli mówisz o danych nieweryfikowalnych, ktore maja rownie
dużą moc w dyskusji co wyniki wróżenia z układu planet.

Nie, one maja potwierdzenie w moich wynikach, a ze nie mam zamiaru sie
tym z Toba dzielic to juz moja sprawa. Ale rozumiem jestes jak male
dziecko, nie dam Ci zabawki to bedziesz biegal wkolo i wrzeszczal ze
moja zabawka jest do dupy.

> Ja nie chce Ci dopiec, po prostu pokazuje Ci ze klepiesz gęba w kazdym
> temacie i zawsze jestes najnondrzejszy a tak naprawde jestes l'eszczem
> jesli chodzi o roto...

No i?

No i moze bys wreszcze przestal pieprzyc tyle glupot a wzial sie za
poprawienie swoich wynikow. Jestes odpowiedniem Damona Jonesa, grac
nie umie ale gada jakby byl drugim Mj'em.

> W tym sezonie stojacy ale zarobi na swoja pensje.

Nie. Jest już teraz ponizej swojej ceny i z każdym dniem spada niżej.

Zarobi.

> Najprostrza jest najlepsza,

Problem w tym, ze nawet z tą najprostszą masz problemy.

zieeeeeeeeeeew.

> Ty uzywasz niewiadomo czego a i tak Ci zawsze gowno z tego wychodzi.

I super. Wolę to niż modlenie się o cud.

A kto modli sie o cud? Znowu rozmawiasz sam ze soba?

> Bede sie smial na koniec roku, jak co roku bedziesz jedynie ogladal
> moj tylek z dolu tabeli:)

I mówi to człowiek, któremu tak dokopałem, że aż uciekł z ligi.
Ehhhh.

Nom, to byl ten sezon kiedy nawet nie pojawilem sie na drafcie:)
gratulacje wygrales z botem:)

Data: 2010-02-16 07:40:55
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 15:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Czyli nie zarabia na siebie nawet w tym sezonie. To właśnie
> mówiłem. :-)

Tak samo jak znaczna wiekszosc keeperow.

No i tak samo jak "znaczna wiekszosc keeperów" nie powinien byc
traktowany jako dobry materiał na keepera.

> Na razie niech pokaże że może grać na poziomie swojej ceny.

Ba pokazal ze gra na tym poziomie, jedynie ostatnie pare gier obnizyly
jego wartosc do 2 baniek.

Tak? No to popatrzmy na dane mostera. Wartość Beasleya danego dnia,
licząc na średnich od początku sezonu:
1 grudnia 2009 - 2,1M$
1 stycznia 2010 - 2,4M$
1 lutego 2010 - 2,3M$
15 lutego 2010 - 2,2M$

Po pierwsze - ani razu nie przekroczył poziomu swojej pensji (2,5M$).
Po drugie to bardziej wygląda jak dosyć dobry grudzień i potem
swobodny opad ku ziemi.
To tyle jeśli chodzi o Twoje wyssane z palca argumenty z "kilkoma
gorszymi grami".

> ROTFL. W takim razie przez analogię keeperem będzie dowolny zawodnik.
> Pau Gasol będzie kiperem. Jefferson, Howard i Calderon również.

Pewnie jesli ktos bedzie chcial to beda.

Nie. Keeper ma wartość poniżej produkcji. Zawodnicy powyżej nie są
keeperami, nawet jeśli ktoś faktycznie będzie chciał ich zatrzymać.

> Nie będziesz bo wiesz, że odejdziesz z kwitkiem. Bo wiesz, ze mnie nie
> nabierzesz na "potencjał" tak łatwo jak kogoś innego.

Nikogo nie bede na nic nabieral.

A to dobrze.

> Ale z niektórymi mniej niż z innymi.

dlatego Beas za 3,5 to mniejsze ryzyko niz LeBron za 17,8 czy ile tam
kosztowal w tym roku.

No nie do końca - LeBron to jednak gwarancja produkcji. Tak więc wiele
zalezy od tego jak wydasz różnicę w cenie między nimi.

> Nie - to zawodnik, którego zatrzymasz, ale nie keeper.

Zawodnik ktorego zatrzymam ja albo kto inny to Keeper. przykro mi ze
nie rozumiesz podstawowych zasad naszej ligi.

Jakoś mam wrażenie, że to Tobie umykają subtelne różnice semantyczne
między pojęciem Keepera i zawodnika zatrzymywanego. Może dlatego Twoje
niektóre wymiany z udziałem zawodników, których chciałbyś uważać za
keeperów nie były przepuszczane przez naszych GM'ow.

> W takim razie Beasley tez nie jest. Ani Oden nie był.

Ani wiekszosc innych keperow.

Dlatego zawodnikó zatrzymanych po raz kolejny będzie raptem 5.

> Zdecyduj się w końcu co sie liczy - marzenia o potencjale czy fakty?

to i to. ale dopoki Ty tego nie zrozumiesz zawsze bedziesz na dole

Ale problem w tym, ze Ty dysponujesz jedynie marzeniami - w przypadku
Beasleya i Odena.
Arenas, Amare i inni poza marzeniami dają też twarde fakty. Cieszę
się, że w końcu pojąłeś.

> Sorry, ale nie mam już prostszych argumentów, które łatwiej byłoby Ci
> zrozumieć.

Mity, herezje, fantazje, masz jeszcze kontakt z bazą?

Z Twoją? Nope. Na takiej orbicie jeszcze nie jestem.

> Chryste! Czyli mówisz o danych nieweryfikowalnych, ktore maja rownie
> dużą moc w dyskusji co wyniki wróżenia z układu planet.

Nie, one maja potwierdzenie w moich wynikach,

Mała próbka.

Ale rozumiem jestes jak male
dziecko, nie dam Ci zabawki to bedziesz biegal wkolo i wrzeszczal ze
moja zabawka jest do dupy.

Aż tak się boisz krytyki? OK. Fajnie, że tak bardzo ufasz swojemu
systemowi. :-)))

> No i?

No i moze bys wreszcze przestal pieprzyc tyle glupot a wzial sie za
poprawienie swoich wynikow.

Moje wyniki są zupełnie dobre. Senkju wery macz.

Jestes odpowiedniem Damona Jonesa, grac nie umie ale gada jakby byl drugim Mj'em.

Poważniesz chcesz zaczynać wojnę na odpowiedniki???

> Nie. Jest już teraz ponizej swojej ceny i z każdym dniem spada niżej.

Zarobi.

Jeśli opuści jeszcze 4 tygodnie (czyli wróci nie wcześniej niż na mecz
z Clippers 15 marca) to nie zarobi.
I możemy się o to założyć. Podstawą będzie wycena monstera za cały
sezon, na statsach kumulatywnych. Jeżeli będzie poniżej 11M$ to
publicznie ogłaszasz ze nie miałeś racji. Jeżeli będzie 11M$, lub
więcej wtedy ja to robię. Wchodzisz?

> Problem w tym, ze nawet z tą najprostszą masz problemy.

zieeeeeeeeeeew.

I to jest właśnie problem. Ziewanie jest objawem niedotlenienia
pewnego istotnego organu.
No i "najprostrza"??? Chyba "najtrudnierza". :-)

> I super. Wolę to niż modlenie się o cud.

A kto modli sie o cud? Znowu rozmawiasz sam ze soba?

Liczenie, ze Beasley będzie warty +3.5M$ jest w tej chwili modleniem
się o cud.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 08:03:53
Autor: sooobi
On 16 Lut, 16:40, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Tak samo jak znaczna wiekszosc keeperow.

No i tak samo jak "znaczna wiekszosc keeperów" nie powinien byc
traktowany jako dobry materiał na keepera.

Ale sa traktowani jako keeperzy czy Ci sie to podoba czy nie.

> Ba pokazal ze gra na tym poziomie, jedynie ostatnie pare gier obnizyly
> jego wartosc do 2 baniek.

Tak? No to popatrzmy na dane mostera. Wartość Beasleya danego dnia,
licząc na średnich od początku sezonu:

To policz od momentu jak Beas gra u mnie...

1 grudnia 2009 - 2,1M$
1 stycznia 2010 - 2,4M$
1 lutego 2010 - 2,3M$
15 lutego 2010 - 2,2M$

....a wyjdzie Ci ze był wart spokojnie ponad 2,5 bańki

Po pierwsze - ani razu nie przekroczył poziomu swojej pensji (2,5M$).

widzisz dyzio, jeszcze troche  nauki statystyk przed Toba.

Po drugie to bardziej wygląda jak dosyć dobry grudzień i potem
swobodny opad ku ziemi.

A mi bardziej wyglada to tak ze od kiedy jestem jego posiadaczem Beas
gra na poziomie swojej pensji. Opad mial miejsce tylko w ostatnim
czasie jak mial uraz.

To tyle jeśli chodzi o Twoje wyssane z palca argumenty z "kilkoma
gorszymi grami".

Jak zwykle nie umiesz operowac statsami:)

> Pewnie jesli ktos bedzie chcial to beda.

Nie. Keeper ma wartość poniżej produkcji.

Tylko wg Ciebie. Realia sa inne dopoki tego nie zrozumiesz dopoty
bedziesz mial problemy w naszej lidze.

Zawodnicy powyżej nie są
keeperami, nawet jeśli ktoś faktycznie będzie chciał ich zatrzymać.

hmm to czym sa? przestudiuj jeszcze raz reguly bo chyba grasz w innej
lidze.

> dlatego Beas za 3,5 to mniejsze ryzyko niz LeBron za 17,8 czy ile tam
> kosztowal w tym roku.

No nie do końca - LeBron to jednak gwarancja produkcji.

chyba ze sie polamie, dlatego ryzyko jest jednak spore bo Lebronx
kosztuje prawie 40% Twojego budzetu

> Ani wiekszosc innych keperow.

Dlatego zawodnikó zatrzymanych po raz kolejny będzie raptem 5.

znowu jestes w  bledzie.

> to i to. ale dopoki Ty tego nie zrozumiesz zawsze bedziesz na dole

Ale problem w tym, ze Ty dysponujesz jedynie marzeniami - w przypadku
Beasleya i Odena.

Oden okazal sie wart swojej kasy niestety sie polamal. Durant tez sie
okazal i Beas tez bedzie wart swojej kasy.

Arenas, Amare i inni poza marzeniami dają też twarde fakty.

Tak daja, kolejny rok z rzedu pokazuja ze nie sa warci swojej kasy!

> Mity, herezje, fantazje, masz jeszcze kontakt z bazą?

Z Twoją? Nope. Na takiej orbicie jeszcze nie jestem.

Nie, z Twoja, na Twojej orbicie nie bylo jeszcze nikogo poza Toba

> Nie, one maja potwierdzenie w moich wynikach,

Mała próbka.

rotfl

> No i moze bys wreszcze przestal pieprzyc tyle glupot a wzial sie za
> poprawienie swoich wynikow.

Moje wyniki są zupełnie dobre. Senkju wery macz.

Don Nelson tez uwaza ze jego wyniki sa zupelnie dobre:)

> Jestes odpowiedniem Damona Jonesa, grac nie umie ale gada jakby byl drugim Mj'em.

Poważniesz chcesz zaczynać wojnę na odpowiedniki???

Poruszylo Cie porownanie do Damona Jonesa?

> Zarobi.

Jeśli opuści jeszcze 4 tygodnie (czyli wróci nie wcześniej niż na mecz
z Clippers 15 marca) to nie zarobi.

No to zobaczymy na koniec sezonu czy zarobi

I możemy się o to założyć.  Wchodzisz?

Nie

> A kto modli sie o cud? Znowu rozmawiasz sam ze soba?

Liczenie, ze Beasley będzie warty +3.5M$ jest w tej chwili modleniem
się o cud.

Wieksze sa szanse  ze Bosh bedzie warty 3,5 niz to ze Bosh mialby
szanse byc warty 11.

Data: 2010-02-16 08:56:06
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 17:03, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> No i tak samo jak "znaczna wiekszosc keeperów" nie powinien byc
> traktowany jako dobry materiał na keepera.

Ale sa traktowani jako keeperzy czy Ci sie to podoba czy nie.

Alez prosze bardzo. Popieram zatrzymywanie zawodnikow nie
zarabiajacych na swoje utrzymanie (o ile robią to inni GM'owie).

> Tak? No to popatrzmy na dane mostera. Wartość Beasleya danego dnia,
> licząc na średnich od początku sezonu:

To policz od momentu jak Beas gra u mnie...

ROTFL. Akurat ta data ma ZEROWE znaczenie. Ale niech tam - brnij
dalej.

> 1 grudnia 2009 - 2,1M$
> 1 stycznia 2010 - 2,4M$
> 1 lutego 2010 - 2,3M$
> 15 lutego 2010 - 2,2M$

...a wyjdzie Ci ze był wart spokojnie ponad 2,5 bańki

Kupiłeś go 16 listopada. O ile wiem cokolwiek na temat matematyki i
skomplikowanego tematu średnich - jezeli zawodnik od poczatku sezonu
nie był w stanie osiągnąć swojej ceny i w szczytowym okresie osiągał
2,4M$ - jest niewielka szansa na "spokojne osiągnięcie ponad 2,5
bańki" od chwili w której go kupiłeś.
Ale żeby nie być gołosłownym sprawdziłem jak wygląda wartość Michałka
od 16 listopada do dnia dzisiejszego. I ku - zapewne - Twojemu
zaskoczeniu wartość ta wynosi....tatararatataaaa... 2,2M$ przy Value-0.15.

> Po pierwsze - ani razu nie przekroczył poziomu swojej pensji (2,5M$).

widzisz dyzio, jeszcze troche  nauki statystyk przed Toba.

Zapewne. Ale mimo wszystko jednak duuuuużo mniej niż przed Tobą.

> [...]

A mi bardziej wyglada to tak ze od kiedy jestem jego posiadaczem Beas
gra na poziomie swojej pensji. Opad mial miejsce tylko w ostatnim

Nom. Marzenia piękna rzecz. Beasley miał 4-tygodniowy okres produkcji
powyżej 2,5M$. Pomiędzy 1 a 31 grudnia. Całe 3,7M$
Przypomij mi ile spotkań wówczas Heat rozegrali w stosunku do całego
sezonu?

> Nie. Keeper ma wartość poniżej produkcji.

Tylko wg Ciebie. Realia sa inne dopoki tego nie zrozumiesz dopoty
bedziesz mial problemy w naszej lidze.

Ależ ja nie mam problemów w naszej lidze.

> Ale problem w tym, ze Ty dysponujesz jedynie marzeniami - w przypadku
> Beasleya i Odena.

Oden okazal sie wart swojej kasy niestety sie polamal. Durant tez sie
okazal i Beas tez bedzie wart swojej kasy.

Aha. Czyli de facto Oden nie był wart swojej kasy. Durant był a zatem
każdy inny zawodnik którego sobie ubzdurasz też musi. Fajnie.

> Arenas, Amare i inni poza marzeniami dają też twarde fakty.

Tak daja, kolejny rok z rzedu pokazuja ze nie sa warci swojej kasy!

I dla obu są jakieś powody. Nie powstrzymuje Cie to przed chwaleniem
Odena, to czemu nie robisz tego z nimi? Aaaa - bo ich nie miałeś w
składzie. Racja - typowa filozofia "punktu siedzenia". Tyż fajnie.

> Moje wyniki są zupełnie dobre. Senkju wery macz.

Don Nelson tez uwaza ze jego wyniki sa zupelnie dobre:)

Poważnie? Daj linka do czegoś na czasie.

> Poważniesz chcesz zaczynać wojnę na odpowiedniki???

Poruszylo Cie porownanie do Damona Jonesa?

Nieeee. Przecież musiałoby mi zależeć na Twojej opinii, żebym poczuł
się dotknięty jakimś desperackim komentarzem.

> [...]
> z Clippers 15 marca) to nie zarobi.

No to zobaczymy na koniec sezonu czy zarobi

Tak myślałem.

> Liczenie, ze Beasley będzie warty +3.5M$ jest w tej chwili modleniem
> się o cud.

Wieksze sa szanse  ze Bosh bedzie warty 3,5 niz to ze Bosh mialby
szanse byc warty 11.

Możliwe. Tylko, że na Boshu mozna budować strategię a na Beasleyu nie.
Dlatego za pierwszego opłaca się dać 11M$, a za drugiego nawet 3,5 to
za dużo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 18:03:11
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

[...]

Jeżeli to $2.4M jest liczone wg statsów kumulacyjnych, to licząc sam
grudzień powinno wyjść koło $2.7M

pzdr

TRad

Data: 2010-02-16 09:07:19
Autor: Leszczur
Pomysl na oddanie Dalemberta
On 16 Lut, 18:03, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

>>> 1 grudnia 2009 - 2,1M$
>>> 1 stycznia 2010 - 2,4M$
>>> 1 lutego 2010 - 2,3M$

> Kupi e go 16 listopada. O ile wiem cokolwiek na temat matematyki i
> skomplikowanego tematu rednich - jezeli zawodnik od poczatku sezonu
> nie by w stanie osi gn swojej ceny i w szczytowym okresie osi ga
> 2,4M$ - jest niewielka szansa na "spokojne osi gni cie ponad 2,5
> ba ki" od chwili w kt rej go kupi e .

Je eli to $2.4M jest liczone wg stats w kumulacyjnych, to licz c sam
grudzie powinno wyj ko o $2.7M

Liczymy na srednich up-to-date.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 18:13:01
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

[...]

To w takim razie o ile w okresie do 1 grudnia Beasley nie zagrał
zdecydowanie mniej meczĂłw/minut niĹź w okresie 1 grudnia - 31 grudnia, to
grudzien miał powyżej $2.5M.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-16 09:33:54
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 18:13, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Liczymy na srednich up-to-date.

To w takim razie o ile w okresie do 1 grudnia Beasley nie zagrał
zdecydowanie mniej meczów/minut niż w okresie 1 grudnia - 31 grudnia, to
grudzien miał powyżej $2.5M.

Miał. Przecież nie twierdziłem, że w dowolnie dobranym okresie nie
osiągnął takiej wartości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-17 00:32:41
Autor: sooobi
On 16 Lut, 17:56, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Ale sa traktowani jako keeperzy czy Ci sie to podoba czy nie.

Alez prosze bardzo. Popieram zatrzymywanie zawodnikow nie
zarabiajacych na swoje utrzymanie (o ile robią to inni GM'owie).

No to oprocz poparcia zrozum ze sa to keeperzy i ze wiekszosc z nich
jest przeplacona.

> To policz od momentu jak Beas gra u mnie...

ROTFL. Akurat ta data ma ZEROWE znaczenie. Ale niech tam - brnij
dalej.

Dobra zeby zniwelowac Twoje mizerne obliczenia wez na monstera i
kliknij zobacz na last 3 months, masz juz obliczone nie musisz nic
liczyc. Wartosc Beasleya za ten okres to ~3bańki.

> ...a wyjdzie Ci ze był wart spokojnie ponad 2,5 bańki

Kupiłeś go 16 listopada. O ile wiem cokolwiek na temat matematyki i
skomplikowanego tematu średnich

widac nic nie wiesz skoro nie potrafisz liczyc.

- jezeli zawodnik od poczatku sezonu
nie był w stanie osiągnąć swojej ceny i w szczytowym okresie osiągał
2,4M$

klamiesz

> [...]

> widzisz dyzio, jeszcze troche  nauki statystyk przed Toba.

Zapewne. Ale mimo wszystko jednak duuuuużo mniej niż przed Tobą.

powyzsze pokazuje ze nie znasz sie na matematyce tylko na manipulacji
i klamstwach. Do Kaczorów idz bedziesz pasowal jak ulal

> [...]

Nom. Marzenia piękna rzecz. Beasley miał 4-tygodniowy okres produkcji
powyżej 2,5M$. Pomiędzy 1 a 31 grudnia. Całe 3,7M$

Beasley mial 3 miesieczny okres produkcji powyzej 2,5!!!

Przypomij mi ile spotkań wówczas Heat rozegrali w stosunku do całego
sezonu?

Przypomnij sobie podstawy matematyki bo masz DUZE braki

> Tylko wg Ciebie. Realia sa inne dopoki tego nie zrozumiesz dopoty
> bedziesz mial problemy w naszej lidze.

Ależ ja nie mam problemów w naszej lidze.

Spoko pierwszym krokiem bedzie pogodzenie sie z tym ze ma sie problem,
moge Ci pomoc ale sam musisz chciec sobie pomoc. Poki co mowie
ponownie problemy w lidze i problemy z matematyka (najprostsza). Jesli
chcesz sie poddac leczeniu to musisz wyzbyc sie manipulacji ale to
moze byc nie do przejscia.

> [...]

Aha. Czyli de facto Oden nie był wart swojej kasy. Durant był a zatem
każdy inny zawodnik którego sobie ubzdurasz też musi. Fajnie.

Exacly i nic Ci do tego, L'e-szczu

> Tak daja, kolejny rok z rzedu pokazuja ze nie sa warci swojej kasy!

I dla obu są jakieś powody.

Tak powody sa takie ze sa po prostu za slabi na swoja kase! Mozesz 5
lat przeplacac Amare modlac sie ze kiedys jeszcze powroci do dawnej
gry. To Ty modlisz sie o cud z nieba nie ja.

Nie powstrzymuje Cie to przed chwaleniem
Odena, to czemu nie robisz tego z nimi?

Bo Oden gral na poziomie swojej pensji. Oni nie grali. Proste ale wiem
ze nie rozumiesz.

www.onerupee.net

> Poruszylo Cie porownanie do Damona Jonesa?

Nieeee. Przecież musiałoby mi zależeć na Twojej opinii, żebym poczuł
się dotknięty jakimś desperackim komentarzem.

Desperacko to probujesz klamac na temat Beasleya, zeby zanizyc jego
wartosc. Tak samo jak desperacko zawyzasz wartosc Grangera jakby byl
niewiadomo jakim keeperem, rotfl

> No to zobaczymy na koniec sezonu czy zarobi

> Nie

Tak myślałem.

Szkoda mi Ciebie, nie mam ochoty znowu wygrywac z Toba zakladu.

> Wieksze sa szanse  ze Bosh bedzie warty 3,5 niz to ze Bosh mialby
> szanse byc warty 11.

Możliwe. Tylko, że na Boshu mozna budować strategię

Tak jak Ty ja budowales, oddajac go?

a na Beasleyu nie.

To sie okaze

Dlatego za pierwszego opłaca się dać 11M$,

buhahaha, wez zejdz na ziemie

a za drugiego nawet 3,5 to
za dużo.

skoro liczysz tak jak liczysz to pewnie ze duzo mi to na reke:) licz
tak dalej to cala liga na tym skorzysta, zreszta jak co roku

Data: 2010-02-17 00:46:06
Autor: Leszczur
On 17 Lut, 09:32, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> - jezeli zawodnik od poczatku sezonu
> nie był w stanie osiągnąć swojej ceny i w szczytowym okresie osiągał
> 2,4M$

klamiesz

Powaznie? A czytać potrafisz?

powyzsze pokazuje ze nie znasz sie na matematyce tylko na manipulacji
i klamstwach. Do Kaczorów idz bedziesz pasowal jak ulal

W obliczu takich argumentów nie pozostaje mi nic innego niż zakończyć
wątek.

> Aha. Czyli de facto Oden nie był wart swojej kasy. Durant był a zatem
> każdy inny zawodnik którego sobie ubzdurasz też musi. Fajnie.

Exacly i nic Ci do tego, L'e-szczu

EOT.

L'e-szczur

Data: 2010-02-17 00:53:54
Autor: sooobi
On 17 Lut, 09:46, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> klamiesz

Powaznie? A czytać potrafisz?

Posiadlem zdolnosc liczenia.

> [...]
> i klamstwach. Do Kaczorów idz bedziesz pasowal jak ulal

W obliczu takich argumentów nie pozostaje mi nic innego niż zakończyć

Pewnie najlepiej naklamac, zrobi smród i uciec. Spoko wrocisz za 2
tygodnie jak sie otworzy okienko keeper - gwiazda.

papatki

Data: 2010-02-17 01:00:06
Autor: Leszczur
On 17 Lut, 09:53, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Pewnie najlepiej naklamac, zrobi smród i uciec. Spoko wrocisz za 2
tygodnie jak sie otworzy okienko keeper - gwiazda.

Spadaj cieciu.

Data: 2010-02-17 01:10:37
Autor: sooobi
On 17 Lut, 10:00, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Pewnie najlepiej naklamac, zrobi smród i uciec. Spoko wrocisz za 2
> tygodnie jak sie otworzy okienko keeper - gwiazda.

Spadaj cieciu.

Powinnes napisac spieprzaj dziadu

Data: 2010-02-18 11:29:15
Autor: s
Pomysl na oddanie Dalemberta
Spadaj cieciu.

Powinnes napisac spieprzaj dziadu

LOL.
Jeden z lepszych momentow dyskusji :-)
Widac, ze wakacje Ci posluzyly...

I popatrzcie, o ile ciekawsze sa slowne przepychanki ludzi, ktorzy znaja sie nazwajem jak lyse konie. O ile celniejsze od strzelajacego na oslep Makiego na forum LE :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-18 02:34:23
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta
O ile celniejsze od strzelajacego na oslep
Makiego na forum LE :-)

L'e w dyskusji z Makim przypomnial sobie slodkie czasy forum e-
basketu:)

Data: 2010-02-18 02:47:55
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 11:34, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> O ile celniejsze od strzelajacego na oslep
> Makiego na forum LE :-)

L'e w dyskusji z Makim przypomnial sobie slodkie czasy forum e-
basketu:)

A tam. To było bardziej jak opędzanie się od upierdliwej muchy.
Ty - poza zwyczajową dawką irytacji - przynajmniej potrafisz człowieka
wkurzyć i czasami przypadkowo coś palniesz z sensem.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Spieprzaj dziadu. Happy now?

Data: 2010-02-18 03:25:11
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta
P.S. Spieprzaj dziadu. Happy now?

Nie bo mi Butler zabija fg%, Lee dal dzisiaj 0/9.

This is bez sens jak to zwykl jeden z koszykarzy Pruszkowskich

Data: 2010-02-18 12:31:44
Autor: s
W dniu 2010-02-18 12:25, sooobi pisze:
P.S. Spieprzaj dziadu. Happy now?

Nie bo mi Butler zabija fg%, Lee dal dzisiaj 0/9.

Dawaj ich do mnie.
Ja takie wyczyny meznie zniose :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-18 03:36:52
Autor: sooobi
On 18 Lut, 12:31, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Nie bo mi Butler zabija fg%, Lee dal dzisiaj 0/9.

Dawaj ich do mnie.
Ja takie wyczyny meznie zniose :-)

chetnie, wchodz na FB to obgadamy szczegoly

Data: 2010-02-18 14:30:51
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> O ile celniejsze od strzelajacego na oslep
> Makiego na forum LE :-)

L'e w dyskusji z Makim przypomnial sobie slodkie czasy forum e-
basketu:)

Wrzucicie jakies miesko?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 14:41:48
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2010-02-18 14:30, wiLQ pisze:
[...]

No właśnie!
Społeczeństwo się domaga!

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-02-18 05:53:11
Autor: sooobi
On 18 Lut, 14:41, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> Wrzucicie jakies miesko?

No właśnie!
Społeczeństwo się domaga!

Duzo wklejac ale jednym z ostatnich postow bylo:

"No i po chuj takie teksty debilu? Taki jesteś kurwa mądry przez
internet? Pizdo rogata, pastuchu morsów. Debilu lepiej już skończ a
jeśli nie chcesz, to spotkajmy się cwaniaczku i inaczej zakończymy
rozmowe."

albo

"Słuchaj frajerze, tego to ci już nie popuszcze. Niedługo się
zobaczymy zasrańcu jeśli za to nie przeprosisz..."

Data: 2010-02-18 06:53:36
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 14:53, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Dodajmy, ze ta druga "obietnica" została wysłana po tym jak ktoś z
ligi postanowił dopytać o co mu chodziło z tym "pastuchem morsów".
Stwierdziłem, że pewnie to jakaś tradycja rodzinna.
I się zaczęło - na forum już nie, ale na privie i przez pośredników.
Chłopak postanowił zabrać kolegę i się do mnie pofatygować celem
rozwiązania sprawy przy pomocy bejzbola, kastetu i tazera.
Kolejny dzien - kolejny przyjaciel. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 07:02:20
Autor: sooobi
Pomysl na oddanie Dalemberta
I się zaczęło - na forum już nie, ale na privie i przez pośredników.

wow, napisz cos wiecej. Kto byl posrednikiem:)

Chłopak postanowił zabrać kolegę i się do mnie pofatygować celem
rozwiązania sprawy przy pomocy bejzbola, kastetu i tazera.
Kolejny dzien - kolejny przyjaciel. :-)

Masz ich odebrac z lotniska?

Data: 2010-02-18 07:27:05
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 16:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> I się zaczęło - na forum już nie, ale na privie i przez pośredników.

wow, napisz cos wiecej. Kto byl posrednikiem:)

Okazuje się, że obraziłem mu całą rodzinę. Jak leci - matke, ojca,
dziadka, babcie, stryjka, wujenkę, cioteczną siostrę kuzyna z
Dzierżoniowa. Generalnie domagał się przeprosin (nie wiem tylko czy
osobistych, czy na antenie telewizji publicznej w godzinach szczytu),
bo jak nie to do mnie wpadnie z kolegą i zrobi mi "z dupy jesień
średniowiecza" (w wolnym tłumaczeniu, bo chłopak do elokwentnych nie
należy).

O pośrednikach się nie wypowiadam - jak Sławek chce to niech pisze ;-)

> Chłopak postanowił zabrać kolegę i się do mnie pofatygować celem
> rozwiązania sprawy przy pomocy bejzbola, kastetu i tazera.
> Kolejny dzien - kolejny przyjaciel. :-)

Masz ich odebrac z lotniska?

Oczywiście. Nie będę świnią i nie skażę ich na błąkanie się nie
wiadomo gdzie. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 16:01:50
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-02-18 15:53, Leszczur pisze:
[...]

Pastuch morsów. Podoba mi się. Zapisuje do kajecika w celu dalszego
stosowania.

[...]

Hmmm, spytaj go, czy ten kompleks jest związany ze zwierzęciami
wodnolądowymi, czy też ma podobnego bzika na punkcie hodowli reniferów.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-18 16:27:39
Autor: wiLQ
> [...]

"Słuchaj frajerze, tego to ci już nie popuszcze. Niedługo się
zobaczymy zasrańcu jeśli za to nie przeprosisz..."

A mowa byla o... ?
Alez ten sport wywoluje emocje ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 16:33:57
Autor: s
Pomysl na oddanie Dalemberta

A mowa byla o... ?
Alez ten sport wywoluje emocje ;-)

Oczywiscie ze o instytucji veta.
Jak co roku. Albo i czesciej.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 12:18:45
Autor: s
Pomysl na oddanie Dalemberta
Prosze bardzo. Jeszcze z dziesięciu jeśli mozna.

Oden, Arenas, Bosh, Amare, Josh Smith - oni wszyscy nie byli warci
swojej kasy w momencie keepowania przed tym sezonem.

Smith AFAIR nie byl kipowany.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 03:21:41
Autor: sooobi
On 16 Lut, 12:18, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Oden, Arenas, Bosh, Amare, Josh Smith - oni wszyscy nie byli warci
> swojej kasy w momencie keepowania przed tym sezonem.

Smith AFAIR nie byl kipowany.

To niech bedzie Mayo tez byl nie wart swojej kasy.

Tak wiec Leszku pomysl 2 razy zanim kolejny raz zrobisz zadyme

Data: 2010-02-16 04:30:11
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 12:21, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Tak wiec Leszku pomysl 2 razy zanim kolejny raz zrobisz zadyme

A o czym tutaj bełkoczesz?

Data: 2010-02-16 12:26:14
Autor: s
Pomysl na oddanie Dalemberta
To niech bedzie Mayo tez byl nie wart swojej kasy.

Tak wiec Leszku pomysl 2 razy zanim kolejny raz zrobisz zadyme

Rose tez nie byl.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 03:27:38
Autor: sooobi
On 16 Lut, 12:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> To niech bedzie Mayo tez byl nie wart swojej kasy.

> Tak wiec Leszku pomysl 2 razy zanim kolejny raz zrobisz zadyme

Rose tez nie byl.

Ano ale przy Beasley'u dla jednego z gm'ów to bedzie problem
oczywiscie.

Data: 2010-02-16 22:49:41
Autor: wiLQ
> [...]

Oden, Arenas, Bosh, Amare, Josh Smith - oni wszyscy nie byli warci
swojej kasy w momencie keepowania przed tym sezonem.

Odena spusciles do puli ;-P
Zreszta nie zarobil na siebie, wiec to raczej kiepski przyklad.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-16 12:32:54
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2010-02-16 11:16, sooobi pisze:

[...]

"Oboje"? A które z nich jest dziewczyną? Albo dzieckiem?
W cholerę nie mogę zrozumieć skąd ta wredna maniera!

Data: 2010-02-16 03:34:38
Autor: sooobi
On 16 Lut, 12:32, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

"Oboje"? A które z nich jest dziewczyną? Albo dzieckiem?
W cholerę nie mogę zrozumieć skąd ta wredna maniera!

Durant gral jak baba, a Gay to gej wiec mozna na obu mowic oboje;)

Data: 2010-02-16 10:35:22
Autor: s
Pomysl na oddanie Dalemberta
Podobno od razu ma dostac duzo minut.

Kidd-Marion-Haywood? Jeszcze tylko Dirka od wiLQ'a kupie i juz w ogole
nic poza Mavs nie bede ogladał. :-)

Z pewnoscia wraz z Bartkiem mozemy wzmoc Twoje parcie na kibicowanie Mavs :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 10:16:19
Autor: s
[...]

:-)
Kojarze podobna Twoja opinie nt Kidda.
Tylko tego przyrownales do Jane Fondy :D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 01:16:10
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 10:16, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

:-)
Kojarze podobna Twoja opinie nt Kidda.
Tylko tego przyrownales do Jane Fondy :D

I coż ja moge powiedzieć na swoją obronę?
Chyba tylko to, ze KG starzeje sie jak Lisa Minelli :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 09:47:53
Autor: s
Pomysl na oddanie Dalemberta
To jakiego topowego FA wg Ciebie powinni sciagnac? I za ile?

Bosh, James, Dywan... Za maksa... Kazdy team, niezaleznie od potrzeb i planow rozwojowych.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 01:55:40
Autor: sooobi
On 16 Lut, 09:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> To jakiego topowego FA wg Ciebie powinni sciagnac? I za ile?

Bosh, James, Dywan... Za maksa... Kazdy team, niezaleznie od potrzeb i
planow rozwojowych.

Tak oni tak, ale pytalem tak realnie.

Data: 2010-02-16 02:37:58
Autor: Leszczur
On 16 Lut, 10:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Bosh, James, Dywan... Za maksa... Kazdy team, niezaleznie od potrzeb i
> planow rozwojowych.

Tak oni tak, ale pytalem tak realnie.

Przeciez poza nimi nie ma topowych FA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 16:40:46
Autor: wiLQ
> [...]

A do czego aspiruja bo wg mnie o powalczenie w 1 rundzie i moze
sprobowanie ja przejsc. Nie wiem w czym Dalembert mialbym im

Jeszcze jedno bo pominales ten drobiazg: kontrakt Dalemberta ma trade
kickera... i Sam nie ma powodu by z niego zrezygnowac [co bardziej
paskudziloby payroll Thunder niz to sugerujesz].
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 16:27:48
Autor: wiLQ
> [...]

> doswiadczenia w playoffs jest bez sensu .

Dlaczego, jesli Dalembert moze ich wzmocnic to czemu tego nie zrobic.

Bo z nim czy bez niego odpadna w 1 rundzie. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 07:37:52
Autor: sooobi
On 15 Lut, 16:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dlaczego, jesli Dalembert moze ich wzmocnic to czemu tego nie zrobic.

Bo z nim czy bez niego odpadna w 1 rundzie.

Jesli jakims cudem w 1 rundzie wpadna na Suns to jestem sklonny
postawic na nich kase? wchodzisz? oczywiscie zaklad mialby byc
finalozowany przed samymi PO.

Data: 2010-02-15 16:46:03
Autor: wiLQ
> [...]

Jesli jakims cudem w 1 rundzie wpadna na Suns to jestem sklonny
postawic na nich kase? wchodzisz? oczywiscie zaklad mialby byc

ROTFL, "jesli jakims cudem" dobrze okresla sytuacje.
Zwlaszcza w zwiazku z prawdopodobnym trejdem Amare.

OKC trafia na Jazz, Nuggets lub Spurs i bez kontuzji u rywali powinni
oczekiwac porazki w kazdej z serii [zwlaszcza, ze nie beda miec HCA].

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 07:48:56
Autor: sooobi
On 15 Lut, 16:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Jesli jakims cudem w 1 rundzie wpadna na Suns to jestem sklonny
> postawic na nich kase? wchodzisz? oczywiscie zaklad mialby byc
> finalozowany przed samymi PO.

ROTFL, "jesli jakims cudem" dobrze okresla sytuacje.

Pewnie ale jeszcze mamy troche meczy do konca sezonu. nie mozemy
wykluczyc takiej sytuacji

Data: 2010-02-15 21:20:45
Autor: wiLQ
Pomysl na oddanie Dalemberta

> ROTFL, "jesli jakims cudem" dobrze okresla sytuacje.

Pewnie ale jeszcze mamy troche meczy do konca sezonu. nie mozemy
wykluczyc takiej sytuacji

Prawda, ale dlaczego OKC mieliby podejmowac decyzje liczac na cud?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 20:47:54
Autor: sooobi
On 15 Lut, 21:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Pewnie ale jeszcze mamy troche meczy do konca sezonu. nie mozemy
> wykluczyc takiej sytuacji

Prawda, ale dlaczego OKC mieliby podejmowac decyzje liczac na cud?

Przeczytaj raz jeszcze od czego zaczela sie dyskusja. Napisales ze
odpadna z Dalembertem czy bez. Ja twierdze ze jesli wpadna jakims
cudem na Suns(nawet z Amare) to przejda 1 runde.

Data: 2010-02-16 14:23:48
Autor: wiLQ
> [...]

odpadna z Dalembertem czy bez. Ja twierdze ze jesli wpadna jakims
cudem na Suns(nawet z Amare) to przejda 1 runde.

No i? Moje w/w pytanie wciaz jest aktualne.
Wg tej argumentacji sciagniecie Dalemberta nabraloby sensu dla OKC tylko
gdyby w 1 rundzie trafili na Suns co jak sam ujales wymagaloby cudu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-16 05:31:01
Autor: sooobi
On 16 Lut, 14:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Wg tej argumentacji sciagniecie Dalemberta nabraloby sensu dla OKC tylko
gdyby w 1 rundzie trafili na Suns co jak sam ujales wymagaloby cudu.

Ale Dalemberta mieliby dluzej niz 1 sezon, a placiliby za niego 5
baniek. Sadzisz ze za tyle kupiliby podobnego centra?

Data: 2010-02-16 22:49:23
Autor: wiLQ
> [...]

> gdyby w 1 rundzie trafili na Suns co jak sam ujales wymagaloby cudu.

Ale Dalemberta mieliby dluzej niz 1 sezon,

Bo dwa, super.

a placiliby za niego 5
baniek. Sadzisz ze za tyle kupiliby podobnego centra?

Placiliby nie 5, a o 5 wiecej niz za Collisona, wiec to jest Twoja
wersja kreatywnej ksiegowosci ;-) I wg mnie caly czas umyka Ci ich dlugoterminowa perspektywa, ktorej nie
zamienia na pare wygranych wiecej bo im sie to po prostu nie oplaca.
Maja Collisona i Krstica, ktorzy wystarczajaco solidnie wypelniaja
minuty zanim nie przejmie ich ten wlasciwy... cholera wie czy to bedzie
Ibaka czy moze Mullens, wiec o ile zgadzam sie, ze przydalby im sie
defensywny center o tyle Dalemberta IMHO powinni miec daleko na liscie. Kto bylby idealny? Gortat! Choc pewnie bardziej prawdopodbne jest
uderzenie po jakiegos mlodziaka z tego draftu i/lub ... Thabeeta.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-16 14:35:12
Autor: s
Pomysl na oddanie Dalemberta
Wg tej argumentacji sciagniecie Dalemberta nabraloby sensu dla OKC tylko
gdyby w 1 rundzie trafili na Suns co jak sam ujales wymagaloby cudu.

Ja to sie nie zdziwie, jezeli Presti po prostu usiadzie z zalozonymi "rencyma" i pozwoli druzynie dojrzec.
Ewentualnie uzupelni sklad o role players za jakies MLE.

A kase spokojnie pokisi na extensions, zeby za chwile nie musial robic wyprzedazy, jak coponiektorzy.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-15 15:13:03
Autor: wiLQ
[...]

IMHO kiepski pomysl bo Dalembert jest za stary dla tamtej paczki [i juz
za rok bylby sprzedany jako wygasajacy], a w dodatku Thunder juz ma jego
mlodsza i duzo tansza wersje w osobie Ibaki.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-15 06:22:05
Autor: sooobi
On 15 Lut, 15:13, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

za rok bylby sprzedany jako wygasajacy], a w dodatku Thunder juz ma jego
mlodsza i duzo tansza wersje w osobie Ibaki.

Tylko kiedy Ibaka bedzie tak dobry jak Dal, pewnie wtedy kiedy Dalowi
konczylby sie wlasnie kontrakt, wiec nie widze problemu.

Data: 2010-02-15 16:32:30
Autor: wiLQ
> [...]

> mlodsza i duzo tansza wersje w osobie Ibaki.

Tylko kiedy Ibaka bedzie tak dobry jak Dal,

W przyszlym sezonie?

pewnie wtedy kiedy Dalowi
konczylby sie wlasnie kontrakt, wiec nie widze problemu.

Problem polega na tym, ze Dalembert bedzie mu zabieral minuty.

--
pzdr
wiLQ

Pomysl na oddanie Dalemberta