[Gazownia] Pomysł nowego ministra sportu: Zróbmy staw na Kasprowym

Data: 2013-12-12 16:27:48
Autor: WW
[Gazownia] Pomysł nowego ministra sportu: Zróbmy staw na Kasprowym
W dniu 2013-12-12 09:13, Olin pisze:

Według wstępnej koncepcji zbiornik wodny o pojemności do 1000 metrów
sześciennych miałby powstać w rejonie Myślenickich Turni.

Jedna armatka, to ok. 25 m3 wody na godzinę.
Przy 10 armatkach oznacza to 250 m3 wody na godzinę.
Zatem zbiornik o pojemności 1000 m3 wystarcza na 4 godziny naśnieżania.

Na moje oko, 10 armatek na Kasprowy, to zbyt mało.

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-12-12 19:18:56
Autor: Henek Dąbrowski
W dniu 2013-12-12 16:27, WW pisze:
> Jedna armatka, to ok. 25 m3 wody na godzinę.

może niech się podłączą do czarnego gąsienicowego ?
;-)

Pzdr Henek

Data: 2013-12-13 19:43:55
Autor: J.F
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości grup
[...]

z drugiej strony te 1000m3 wody wystarcza na jakies 2000m3 sztucznego sniegu,
a to jest np 2km*10m*10cm ... fajna nartostrada.

A zbiornik tylko w liczbie wyglada duzy - to raptem 10x10x10m, jakby kto pozwolil wkopac tak gleboko, albo np 32x32x1m - to nawet stawem trudno nazwac.

Tylko ... zbiornik to najmniejszy problem, tu trzeba zmiany myslenia polowy zainteresowanych, dyrekcji parku, pseudo- i prawdziwych ekologow, aby sie zgodzili na powstanie prawdziwej stacji narciarskiej.

J.

Data: 2013-12-13 20:17:15
Autor: Henek Dąbrowski
[Gazownia] Pomys� nowego ministra sport u: Zr�bmy staw na Kasprowym
W dniu 2013-12-13 19:43, J.F pisze:
> Tylko ... zbiornik to najmniejszy problem, tu trzeba zmiany myslenia
> polowy zainteresowanych, dyrekcji parku, pseudo- i prawdziwych ekologow,
> aby sie zgodzili na powstanie prawdziwej stacji narciarskiej.

Faktycznie, nie jest możliwe żeby tyle osób zgłupiało naraz ...

Pzdr Henek

Data: 2013-12-13 21:40:56
Autor: gl
[Gazownia] Pomys� nowego ministra sportu: Zr�bmy staw na Kasprowym

Faktycznie, nie jest możliwe żeby tyle osób zgłupiało naraz ...

ależ skąd aż taki pesymizm w (sumie) takim młodym wieku???

g. -- -

Data: 2013-12-16 09:30:28
Autor: Olin
Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:40:56 +0100, gl napisał(a):

ależ skąd aż taki pesymizm w (sumie) takim młodym wieku???

Codzienny kontakt z ludem sprzyja trzeźwemu osądowi rzeczywistości.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeśli ktoś ma odpowiedzi na wszystkie pytania, to dowód,
że Bóg nie jest z nim"
papież Franciszek

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-12-18 21:30:01
Autor: Henek Dąbrowski
W dniu 2013-12-16 09:30, Olin pisze:

Codzienny kontakt z ludem sprzyja trzeźwemu osądowi rzeczywistości.

Chciałem zauważyć że słowa "lud" i "trzeźwy" wykluczają się ( przy najmniej u mnie na wsi )

Pzdr Henek

[Gazownia] Pomysł nowego ministra sportu: Zróbmy staw na Kasprowym