Pomysła dla rzadu - problem emerytur rozwiazany

Data: 2009-09-20 20:04:37
Autor: Znachor
Pomysła dla rzadu - problem emerytur rozwiazany
Nalezy podniesc wiek emerytalny na 80 lat.
Kobiety tez. Jak rownouprawnienie to rownouprawnienie.

Data: 2009-09-20 20:42:20
Autor: boukun

Użytkownik "Znachor" <doktor@judym.pl> napisał w wiadomości news:h95rem$5uj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nalezy podniesc wiek emerytalny na 80 lat.
Kobiety tez. Jak rownouprawnienie to rownouprawnienie.

A po co, dzisiaj i tak nikt nie dożywa emerytury http://www.youtube.com/watch?v=ixQF1b5U4kg&feature=channel

boukun

Data: 2009-09-20 21:14:04
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 20:04:37 +0200, Znachor napisał(a):

Nalezy podniesc wiek emerytalny na 80 lat.
Kobiety tez. Jak rownouprawnienie to rownouprawnienie.

I każdy musi odebrać osobiście, koniec z przelewami!
Piotr

Data: 2009-09-21 06:24:57
Autor:
On Sun, 20 Sep 2009 21:14:04 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Sun, 20 Sep 2009 20:04:37 +0200, Znachor napisał(a):

> Nalezy podniesc wiek emerytalny na 80 lat.
> Kobiety tez. Jak rownouprawnienie to rownouprawnienie.

I każdy musi odebrać osobiście, koniec z przelewami!

 jak nie odbierze - nie ma! brawo ! pomysl godny elektoratu pis!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-21 12:34:53
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Sep 2009 06:24:57 +0200, <heŽsk> napisał(a):

 jak nie odbierze - nie ma! brawo ! pomysl godny elektoratu pis!

Hm, popatrz... A ja tylko wczułem się w filozofię obecnego rządu.
Piotr

Pomysła dla rzadu - problem emerytur rozwiazany