Pomysłowe japońce-sposób na brak parkingów

Data: 2010-07-29 09:47:38
Autor: jack
Pomysłowe japońce-sposób na brak parkingów
Ciekawe co na to powiedziała by straż:
http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5%82anie
pozdro.jack

Data: 2010-07-29 13:05:39
Autor: Andrzej Lawa
jack pisze:
Ciekawe co na to powiedziała by straż:
http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5%82anie
pozdro.jack

Nie "japońce" a Chińczycy - nie słyszysz, że to chiński? I nie widzisz,
że jeżdżą po prawej stronie?

A pomysł dobry, ale na krótką metę - póki nie trafi się jakiś bardziej
spostrzegawczy funkcjonariusz ;)

Data: 2010-07-29 13:08:40
Autor: CeSaR
Pomysłowe japońce-sposób na brak parkingów
http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5%82anie

W Japonii chyba się jeździ po innej stronie...

Data: 2010-07-29 23:08:23
Autor: jack
Pomysłowe japońce-sposób na brak parkingów
> http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5%82anie

W Japonii chyba się jeździ po innej stronie...

Dla mnie wszystkie zółte to japońce,tak jak wszyscy mieszkańcy byłego związku
sowiedzkiego to ruskie.
pozdro.jack
ps.ze nie wspomnę o czechosłowakach.

Data: 2010-07-29 23:12:04
Autor: G Nowak
[...]

A gdyby nie liczna emigracja Polska dla 99% zachodu dalej lezalaby w Azji a dla 1% w Afryce.

--
Pozdr

Data: 2010-07-31 13:19:51
Autor: Andrzej Lawa
jack pisze:

Dla mnie wszystkie zółte to japońce,tak jak wszyscy mieszkańcy byłego związku
sowiedzkiego to ruskie.
pozdro.jack
ps.ze nie wspomnę o czechosłowakach.

Po jesteś małym, ciemnym polaczkiem.

Prawdziwy Polak jest w stanie uszanować tożsamość innych nacji, bo jego
też by drażniło, jakby ktoś go z Rosjaninem mylił.

Data: 2010-07-30 07:54:39
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Thu, 29 Jul 2010 09:47:38 +0200, jack na pl.misc.samochody napisał(a):

Ciekawe co na to powiedziała by straż:
http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5%82anie
pozdro.jack

W USA coraz popularniejsze są imitacje hydrantu. W NYC znalezienie miejsca
do zaparkowania blisko domu, to nieraz droga przez mękę. W związku z tym,
jak już ktoś sobie takie miejsce znajdzie, to po to aby przypadkowy turysta
mu tegoż miejsca nie zajął w czasie gdy on jedzie po kawę do sklepu na
rogu, stawia tą imitację i tyle. A jak wiadomo "na pompie" stawać nie można
;). W ogóle - boom na wszelkiego rodzaju seat saver'y przybiera na sile -
róznego rodzaju imitacje rozlanej kawy, lodów, itp. mają powodzenie.

"Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się
pomyliłem. Oscar Wilde"

Pomysłowe japońce-sposób na brak parkingów