Data: 2009-10-19 11:12:58 | |
Autor: Lech | |
Pomysły współpracy z agencją nieruchomości | |
Użytkownik "Lukasz Mozdzen" <luke5@o2.pl> napisał w wiadomości news:hbgbte$jqv$1inews.gazeta.pl... Witam, Witaj, prosisz o poradę marketingową, która warta jest pieniądze :) Oczywiście ktoś z grupowiczów może wpaść na ten właściwy pomysł i wrzuci Ci go na grupę, ale zastanów się, czy to jest dobry sposób, skoro z owym pomysłem zaznajomi się konkretna liczba Twoich aktualnych i/lub potencjalnych konkurentów? To oczywiście Twój wybór, a rozwiązanie akurat Twojego problemu jest dość proste, tyle że tu chodzi mi raczej o zasadę. Ja bym Ci radził zwrócić się do jakiejść małej agencji marketingowej, lub marketera-freelancera, a z pocałowaniem rączki dostaniesz gotowe, rozpisane na detale rozwiązanie z pomysłem, sposobem realizacji i budżetem (pewnie jeszcze w dwóch, trzech wersjach kosztowych). Ewentualnie, jeżeli nie chcesz wydawać na to pieniędzy, to racjonalniej będzie zwrócić się z pytaniem do owych agencji mieszkaniowych/nieruchomości z sakramentalnym pytaniem: "czy mógłbym coś dla was zrobić?" :) Pozostaje trzecia opcja - samodzielne spędzenie kilkudzisięciu godzin na opracowywaniu i weryfikowaniu pomysłu i planu jego wdrożenia i budżetowania - jest równie godna polecenia jak zwrócenie się do specjalistów, gdyż uniezależnia cię od "outsourcingu", wzbogaca Cię o doświadczenie i nie dopuszcza konkurentów do Twoich rozwiązań. powodzenia Lech |
|