Ponad 1 bln zł oszczędności Polaków

Data: 2012-12-14 22:49:01
Autor: boukun
Ponad 1 bln zł oszczędności Polaków
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:kag3mo$drr$1node1.news.atman.pl...
http://www.ekonomia24.pl/artykul/961445.html

"Oszczędności zgromadzone przez gospodarstwa domowe na koniec września 2012 roku były warte 1,02 bln zł. To najwyższa wartość w historii..."

Anatol

Tylko patrzeć, jak zrobią teraz kolejny masowy skok na kasę Polaków... Belka zaciera ręce, jak kiedyś Balcerowicz...
Ja mam całkiem inne dane, mianowiciwe, że ludzie toną w długach, na koszt takich Czarneckich...
http://www.wrobieni.org/viewtopic.php?f=17&t=326

Byłem dzisiaj w Idea Banku, szukają głupich, co im na 7,5% odłożą swoje oszczędności na lokatę długoterminową, z podatkiem Belki...
Tfu!

boukun

Ponad 1 bln zł oszczędności Polaków