Ponad 130 cudów eucharystycznych

Data: 2011-10-03 20:23:26
Autor: abc
Ponad 130 cudów eucharystycznych
Przemiana Hostii w kawałek ludzkiego ciała, a wina mszalnego w krew ludzką,
wieloletnie posty eucharystyczne, lewitacje i cudowne uzdrowienia - historia
Kościoła zna ponad 130 cudów związanych z Eucharystią.

Zdarzają się w chwilach zwątpienia w rzeczywistą obecność Chrystusa w
Najświętszym Sakramencie, podczas prób profanacji, ale także jako nagroda za
wiarę i miłość.

Więcej
http://liturgia.wiara.pl/doc/976648.Kosciol-zna-ponad-130-cudow-eucharystycznych

Data: 2011-10-03 20:26:34
Autor: wolim
W dniu 2011-10-03 20:23, abc pisze:
Przemiana Hostii w kawałek ludzkiego ciała, a wina mszalnego w krew ludzką,
wieloletnie posty eucharystyczne, lewitacje i cudowne uzdrowienia

Hmm. To się nadaje do "Niedowiary". Albo na stos...

Pzdry,
MW

Data: 2011-10-03 20:31:19
Autor: abc
Ponad 130 cudów eucharystycznych
Hmm. To się nadaje do "Niedowiary". Albo na stos...

Padnij na kolana podczas konsekracji i powtarzaj za św. Tomaszem "Pan mój i Bóg mój!"

Data: 2011-10-03 20:36:01
Autor: wolim
W dniu 2011-10-03 20:31, abc pisze:
Hmm. To się nadaje do "Niedowiary". Albo na stos...

Padnij na kolana podczas konsekracji i powtarzaj za św. Tomaszem "Pan
mój i Bóg mój!"

Już padłem, turlam się po podłodze i nie mogę dojść do siebie... ze śmiechu.

Kościół katolicki nie ma daleko do starych okultystów, druidów i innych tego typu... Odwraca się tyłem, mamrocze pod nosem, sypie proszkiem, kropi płynem, pije krew, je żywe mięśnie... Brakuje tylko kurzych łapek i łuski jaszczurki.

A KYSZZZZ! NA STOS!

Data: 2011-10-04 08:54:34
Autor: abc
[...]

Hmm... czyli jednak opętanie...

Data: 2011-10-04 05:30:22
Autor: sofu

--

Koścół Rzymsko-Katolicki  jest szczegółnie odrażającą sektą religijną o bałwochwalczym charakterze.
Udało mu się na drodze trwającej całe wieki samoewolucji zmienić monoteizm w religii na całe stado wiekszych lub mniejszych bożków do których się modli. Przy czym ustawicznie stara się temu zaprzeczać mimo, że z boga zrobił jakiś trójpostaciowy dziwoląg i do roli boskiej podnióśł pewna żydówkę o której w biblii nawet tej sfałszowanej poprzez cenzurę nic nie słychać. Odrzucił szeroko rozumianą wiarę w prawdziwego boga na rzecz neopogańskich wierzeń, świąt i obrzędów.

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Ponad 130 cudów eucharystycznych