Ponad 14 mln zł zebrano do godz. 18 podczas XX Finału WOŒP. Tak trzymać!

Data: 2012-01-08 18:28:23
Autor: raff
Ponad 14 mln zł zebrano do godz. 18 podczas XX Finału WOŒP. Tak trzymać!
A nie moglibyscie tak kurwa jeszcze na autostrade nazbierac ??

R.

Data: 2012-01-08 18:28:56
Autor: Leprechaun
Ponad 14 mln zł zebrano do godz. 18 podczas XX Finału WOOP. Tak trzymać!

Uzytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:sgkjg7di3g94f5crfsh93kecsppevk91bd4ax.com...
A nie moglibyscie tak kurwa jeszcze na autostrade nazbierac ??

R.

Zamknij morde tlusciochu!

BomBel

Data: 2012-01-08 18:55:10
Autor: XL
Dnia Sun, 08 Jan 2012 18:28:23 +0100, raff napisał(a):

A nie moglibyscie tak kurwa jeszcze na autostrade nazbierac ??

R.

I na elektrownię atomową.
--
XL

Data: 2012-01-08 21:11:56
Autor: raff
Ponad 14 mln zł zebrano do godz. 18 podczas XX Finału WO?P. Tak trzymać!
On Sun, 8 Jan 2012 18:55:10 +0100, XL <ikselk@gazeta.pl> wrote:

Dnia Sun, 08 Jan 2012 18:28:23 +0100, raff napisał(a):

A nie moglibyscie tak kurwa jeszcze na autostrade nazbierac ??

R.

I na elektrownię atomową.

No to zbierac kaweckie i inne ciule, bo jeszcze duzo brakuje !

R.

Data: 2012-01-09 05:09:36
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 21:11:56 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ile by nie uzbierali to i tak nie wystarczy, aby ci przywrócić rozum  Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2012-01-09 05:08:31
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 18:55:10 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dnia Sun, 08 Jan 2012 18:28:23 +0100, raff napisał(a):

A nie moglibyscie tak kurwa jeszcze na autostrade nazbierac ??

R.

I na elektrownię atomową.

I na psychiatrę dla was.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-09 11:14:41
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 05:08:31 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Do psychiatry sam się nadajesz, chcąc kupować prąd od Rosjan i Niemców.
--
XL

Data: 2012-01-09 15:36:20
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 11:14:41 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Co za geniusz, rozszyfrowałaś mnie, jestem na usługach opcji rosyjsko-  niemieckiej.

--
stevep

Data: 2012-01-09 15:45:44
Autor: XL
Dnia Mon, 09 Jan 2012 15:36:20 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Idź się lecz - jak mówiłam. To, że Cię tam nie chcieli, to jeszcze nie
tragedia, do czegoś się jeszcze nadasz. Tylko porzuć te sny...
--
XL

Data: 2012-01-10 03:59:55
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 15:45:44 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale może ciebie zechcą, może idiotek im brak.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-09 16:05:15
Autor: Obserwato
Ponad 14 mln zł zebrano do godz. 18 podczas XX Finału WOŒP. Tak trzymać!
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a): Co za geniusz, rozszyfrowałaś mnie, jestem na usługach opcji rosyjsko-  niemieckiej

ty przede wszystskim jest rozbuchany jak ten zydowski bicz i na dodatek
porabany.  Takich po prostu sie leczy jednym celnym ciosem w falszywa, sprzedajna morde - kolaboracie esbucki.

Data: 2012-01-10 04:00:45
Autor: stevep
Dnia 09-01-2012 o 17:05:15  Obserwato <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

[...]

No to spróbuj tchórzliwy debilu.

--
stevep

Data: 2012-01-10 03:10:22
Autor: Obserwator
Ponad 14 mln zł zebrano do godz. 18 podczas XX Finału WOŒP. Tak trzymać!
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a): No to spróbuj tchórzliwy debilu.

*************************

...za kazda inwektywe, dostaniesz jeden policzek.

Data: 2012-01-10 15:27:09
Autor: stevep
Dnia 10-01-2012 o 04:10:22  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):

No to spróbuj tchórzliwy debilu.

*************************

..za kazda inwektywe, dostaniesz jeden policzek.

A ty kopa za każdą groźbę.

--
stevep

Data: 2012-01-10 17:02:00
Autor: Leprechaun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7vg3jsy50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Tu są jego wypociny:
http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-01-09 05:08:02
Autor: stevep
Dnia 08-01-2012 o 18:28:23 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

A nie moglibyscie tak kurwa jeszcze na autostrade nazbierac ??

R.

Co za bezinteresowna zawiść Kurwikowski.

--
stevep

Ponad 14 mln zł zebrano do godz. 18 podczas XX Finału WOŒP. Tak trzymać!