Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi warsiaf ka

Data: 2013-05-16 17:17:07
Autor: DoQ
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi warsiaf ka

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,13912624,Warszawiacy_jada_S7_przez_wies__220_km_godz___WIDEO_.html

Policjanci z Bia艂obrzeg贸w zatrzymali czterech motocyklist贸w, kt贸rzy p臋dzili krajow膮 si贸demk膮 220 km/h.
Motocykli艣ci popisywali si臋 we wsi Kolonii Promna pod Bia艂obrzegami na krajowej si贸demce. Policjanci z tamtejszej drog贸wki zauwa偶yli cztery motocykle, kt贸re z du偶膮 pr臋dko艣ci膮 wyprzedzi艂y nieoznakowany radiow贸z. Policjanci natychmiast ruszyli za motocyklistami, kt贸rych pr臋dko艣膰 na wideorejestratorze znacznie przekracza艂a 200 km/godz. Po kilkukilometrowym po艣cigu zatrzymali do kontroli motocyklist贸w. Wszyscy czterej to warszawiacy, kt贸rzy chcieli pochwali膰 si臋 swoimi maszynami poza miastem. S膮 w wieku od 29 do 32 lat. Ka偶dy zosta艂 ukarany mandatem w wysoko艣ci 700 z艂otych i 13 punktami karnymi.
html

Data: 2013-05-16 16:09:30
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
DoQ wrote:

[...]

My艣l臋, 偶e to ca艂kiem dobra pr臋dko艣膰 jak na t膮 drog臋 (prawie autostrada, gdzie tam wie艣), w ko艅cu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego nie wyrz膮dzi wi臋kszych szk贸d.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 18:40:05
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 06:09 PM, t岽 wrote:
DoQ wrote:

[...]

oczywiscie:
http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/photo/car_vs_bike.jpg

Data: 2013-05-16 17:27:27
Autor: t岽
megrimsNO@interia.pl wrote:

oczywiscie:
http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/photo/car_vs_bike.jpg

Wyj膮tek potwierdzaj膮cy regu艂臋.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 21:36:06
Autor: TW Dziobak
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi warsiafka
U偶ytkownik "t谩麓聫" <t谩麓殴> napisa艂

Wyj膮tek potwierdzaj膮cy regu艂臋.

Tia? To mo偶e by艣 co艣 o wybuchowo艣ci LPG przy okazji doda艂.

Pieszy

Data: 2013-05-16 19:42:52
Autor: t岽
TW Dziobak wrote:

Tia? To mo偶e by艣 co艣 o wybuchowo艣ci LPG przy okazji doda艂.

Co ma piernik do wiatraka?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 21:41:50
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 21:36, TW Dziobak pisze:
Wyj膮tek potwierdzaj膮cy regu艂臋.
Tia? To mo偶e by艣 co艣 o wybuchowo艣ci LPG przy okazji doda艂.

Mieszanina LPG i powietrza nie wybucha, taki werdykt wyda艂 PMS - to ju偶 wiadome.

Data: 2013-05-16 21:46:59
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 09:36 PM, TW Dziobak wrote:
U偶ytkownik "t谩麓聫" <t谩麓殴> napisa艂

Wyj膮tek potwierdzaj膮cy regu艂臋.

Tia? To mo偶e by艣 co艣 o wybuchowo艣ci LPG przy okazji doda艂.

Pieszy

a we wiadrze z benzyn膮 mo偶na zgasic peta

Data: 2013-05-16 19:48:03
Autor: t岽
megrimsNO@interia.pl wrote:

a we wiadrze z benzyn膮 mo偶na zgasic peta

A nie mo偶na? :>

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:17:41
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 09:48 PM, t岽 wrote:
megrimsNO@interia.pl wrote:

a we wiadrze z benzyn膮 mo偶na zgasic peta

A nie mo偶na? :>

mo偶na mo偶na.

Data: 2013-05-16 22:30:04
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:17, megrimsNO@interia.pl pisze:
a we wiadrze z benzyn膮 mo偶na zgasic peta
A nie mo偶na? :>
mo偶na mo偶na.

A spr贸buj odkr臋ci膰 w gara偶u zaw贸r w 11kg butli propan-butan i wej艣膰 po godzinie z papierosem. Podobno nic si臋 nie wydarzy :)

Data: 2013-05-16 20:32:16
Autor: t岽
DoQ wrote:

A spr贸buj odkr臋ci膰 w gara偶u zaw贸r w 11kg butli propan-butan i wej艣膰 po
godzinie z papierosem. Podobno nic si臋 nie wydarzy :)

Udusi艂by si臋, bo propan butan wyprze powietrze. A potem gara偶 zapadnie si臋 pod ziemie, bo jest od tego powietrza ci臋偶szy.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:37:08
Autor: DoQ

http://www.interia.tv/wideo-wraz-z-sypialnia-zapadl-sie-pod-ziemie-poszukiwania-ofiary-b,vId,1075662 ten pono膰 trzyma艂 pod 艂贸偶kiem tak膮 butl臋 :/

Data: 2013-05-16 20:44:47
Autor: t岽
DoQ wrote:

http://www.interia.tv/wideo-wraz-z-sypialnia-zapadl-sie-pod-ziemie-
poszukiwania-ofiary-b,vId,1075662
ten pono膰 trzyma艂 pod 艂贸偶kiem tak膮 butl臋 :/

Tutaj chyba dodatkowo zadzia艂a艂 SZATAN. Go艣膰 zapad艂 si臋 razem z butl膮 LPG do piek艂a.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:48:00
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:44, t岽 pisze:
[...]

LPG nadaj臋 si臋 do kuchenki i jarania pod kot艂em, dlatego go zabra艂 :/

Data: 2013-05-16 20:48:32
Autor: t岽
DoQ wrote:

LPG nadaj臋 si臋 do kuchenki i jarania pod kot艂em, dlatego go zabra艂 :/

Niech inni urzytkownicy LPG majo to na uwadze!

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:51:00
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:48, t岽 pisze:
LPG nadaj臋 si臋 do kuchenki i jarania pod kot艂em, dlatego go zabra艂 :/
Niech inni urzytkownicy LPG majo to na uwadze!

Bo Lucyfer Pali Gazem

Data: 2013-05-16 22:34:07
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:30, megrimsNO@interia.pl pisze:
A spr贸buj odkr臋ci膰 w gara偶u zaw贸r w 11kg butli propan-butan i wej艣膰 po
godzinie z papierosem. Podobno nic si臋 nie wydarzy :)
nie pale

To zapro艣 do gara偶u Romana.

Data: 2013-05-16 20:43:16
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
DoQ wrote:

To zapro艣 do gara偶u Romana.

Pi臋knego Romana?

http://www.youtube.com/watch?v=BN2m72aZI-M

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 23:16:21
Autor: PlaMa
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi wars iafka
W dniu 2013-05-16 22:34, DoQ pisze:

To zapro艣 do gara偶u Romana.

M贸wi si臋 Rumuna! troch臋 szacunku!

Data: 2013-05-16 23:18:37
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 23:16, PlaMa pisze:
To zapro艣 do gara偶u Romana.
M贸wi si臋 Rumuna! troch臋 szacunku!

Do Romana czy Rumuna??

Data: 2013-05-16 21:19:42
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
DoQ wrote:

Do Romana czy Rumuna??

Dobre pytanie...

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-17 13:23:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Hello PlaMa,

Thursday, May 16, 2013, 11:16:21 PM, you wrote:

To zapro do gara縰 Romana.
M體i si Rumuna! troch szacunku!

Spierdalaj!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-17 13:24:03
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
RoMan Mandziejewicz wrote:

Spierdalaj!

Dlaczego wyra偶asz si臋 tak wulgarnie? Nie potrafisz inaczej?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-17 18:06:00
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-17 15:24, t岽 pisze:

Spierdalaj!
Dlaczego wyra偶asz si臋 tak wulgarnie? Nie potrafisz inaczej?

Straszny gbur :(

Data: 2013-05-17 21:23:33
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
PlaMa wrote:

Straszny gbur :(

I nie lubi Rumun贸w. Ciekawe, co mu zrobili.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-18 11:44:55
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-17 23:23, t岽 pisze:

Straszny gbur :(
I nie lubi Rumun贸w. Ciekawe, co mu zrobili.

w Polsce to pewnie w艂amali mu si臋 na podw贸rko i roz艂o偶yli ob贸z wi臋c musia艂 im odda膰 mieszkanie ^^

Data: 2013-05-16 19:17:00
Autor: Rafa艂 Grzelak
megrimsNO@interia.pl wrote:

On 05/16/2013 06:09 PM, t岽 wrote:
> [...]
> autostrada, gdzie tam wie艣), w ko艅cu jechali bezpiecznie, a
> motocykl w razie czego nie wyrz膮dzi wi臋kszych szk贸d.

Tylko skad na autostradzie uderzenie w bok pod katem prostym?

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-05-16 21:24:49
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 09:17 PM, Rafa艂 Grzelak wrote:

Tylko skad na autostradzie uderzenie w bok pod katem prostym?

a sk膮d na 3 jezdniowej drodze w centrum 艁odzi uderzenie
jednego mercedesa w drugiego w bok pod k膮tem prostym?

https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

Data: 2013-05-16 19:47:41
Autor: t岽
megrimsNO@interia.pl wrote:

a sk膮d na 3 jezdniowej drodze w centrum 艁odzi uderzenie jednego
mercedesa w drugiego w bok pod k膮tem prostym?

https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

"Z takiej, 偶e wyprzedza si臋 z lewej strony. Warunkowo mo偶na z prawej, je艣li nie ma zagro偶enia, ale tutaj mamy kierowce w skodzie, kt贸ry nie锘 patrzy w lusterka i jego wina te偶 jest cz臋艣ciowo."

ROTFL!

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:17:21
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 09:47 PM, t岽 wrote:
megrimsNO@interia.pl wrote:

[...]

auto w poprzek postawione to C-klasa W203 kombi a nie 偶adna skoda

Data: 2013-05-16 20:22:38
Autor: t岽
megrimsNO@interia.pl wrote:

auto w poprzek postawione to C-klasa W203 kombi a nie 偶adna skoda

Jeste艣 pewien?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:25:06
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:22, t岽 pisze:
auto w poprzek postawione to C-klasa W203 kombi a nie 偶adna skoda
Jeste艣 pewien?

IMHO to Felicja kombi.

Data: 2013-05-16 20:25:51
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
DoQ wrote:

IMHO to Felicja kombi.

Ja stawiam na Fabi臋.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:26:52
Autor: DoQ
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi wars iafka
W dniu 2013-05-16 22:25, t岽 pisze:
IMHO to Felicja kombi.
Ja stawiam na Fabi臋.

Mo偶liwe.. ale teraz pewnie si臋 nie dowiemy, trzeba by by艂o autora filmu zapyta膰.

Data: 2013-05-16 20:31:17
Autor: t岽
DoQ wrote:

Mo偶liwe.. ale teraz pewnie si臋 nie dowiemy, trzeba by by艂o autora filmu
zapyta膰.

Ano, film ju偶 pewnie skopiowany na kt贸re艣 z kolei konto i do auta nie spos贸b ju偶 dotrze膰. Ale sp贸jrz na profil tylnej bocznej szyby, to ewidentnie Fabia kombi.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:34:57
Autor: megrimsNO@interia.pl

http://d.polskatimes.pl/k/r/1/88/f6/516eaa7f491a8_p.jpg

Data: 2013-05-16 22:38:35
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:34, megrimsNO@interia.pl pisze:
[...]

To raczej inne zdarzenie.

Data: 2013-05-16 20:41:23
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
DoQ wrote:

To raczej inne zdarzenie.

Ewidentnie, na filmie Skoda jest zielonkawa.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:43:13
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:41, t岽 pisze:
To raczej inne zdarzenie.
Ewidentnie, na filmie Skoda jest zielonkawa.

Zwr贸ci艂e艣 uwag臋, 偶e ma niespasowane prawe drzwi?
Pewnie walona :/

Data: 2013-05-16 20:43:54
Autor: t岽
DoQ wrote:

Zwr贸ci艂e艣 uwag臋, 偶e ma niespasowane prawe drzwi? Pewnie walona :/

Szrot z Niemiec odpicowany u Ziutka, jak to w Polsce. :/

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:57:26
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 10:38 PM, DoQ wrote:
[...]

kurde.. my艣la艂em, 偶e to :(

Data: 2013-05-17 08:16:53
Autor: Miroo
W dniu 2013-05-16 22:57, megrimsNO@interia.pl pisze:
[...]

Te偶 my艣la艂em, 偶e to samo: zgadza si臋 blok, przystanek, relingi na uderzonym. Ale na filmie nie ma TIRa na drugim pasie, wi臋c nie mo偶e to by膰 to samo zdarzenie  :->

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 22:30:22
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 10:26 PM, DoQ wrote:
W dniu 2013-05-16 22:25, t岽 pisze:
IMHO to Felicja kombi.
Ja stawiam na Fabi臋.

Mo偶liwe.. ale teraz pewnie si臋 nie dowiemy, trzeba by by艂o autora filmu
zapyta膰.

nie zapytasz. nie 偶yje

Data: 2013-05-16 20:08:51
Autor: Rafa艂 Grzelak
megrimsNO@interia.pl wrote:

> a sk膮d na 3 jezdniowej drodze w centrum 艁odzi uderzenie
jednego mercedesa w drugiego w bok pod k膮tem prostym?

https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

Ja wiem. Widzialem.

Dalej nie wiem jaki to ma zwiazek z autostrada. ;p

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-05-21 01:03:14
Autor: gadacz
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi wars iafka
W dniu 2013-05-16 18:40, megrimsNO@interia.pl pisze:
On 05/16/2013 06:09 PM, t岽 wrote:
DoQ wrote:

ciach

oczywiscie:
http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/photo/car_vs_bike.jpg

OT wygl膮da jak cytryna saxo?
a motora to ju偶 chyba nie ogarn臋 ;)
owiewk臋 wci臋艂o za g艂臋boko...

pozdr
gadacz

Data: 2013-05-16 19:06:46
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2013-05-16 18:09, t岽 pisze:

My艣l臋, 偶e to ca艂kiem dobra pr臋dko艣膰 jak na t膮 drog臋 (prawie autostrada,
gdzie tam wie艣), w ko艅cu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego
nie wyrz膮dzi wi臋kszych szk贸d.

300 kg przy 220 km/h ma wi臋ksz膮 energi臋 kinetyczn膮 ni偶 6 ton przy
50 km/h.

T.

Data: 2013-05-16 17:26:59
Autor: t岽
Tomasz Finke wrote:

300 kg przy 220 km/h ma wi臋ksz膮 energi臋 kinetyczn膮 ni偶 6 ton przy 50
km/h.

Jak to obliczy艂e艣?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 19:48:51
Autor: Shrek
On 2013-05-16 19:26, t岽 wrote:
Tomasz Finke wrote:

300 kg przy 220 km/h ma wi臋ksz膮 energi臋 kinetyczn膮 ni偶 6 ton przy 50
km/h.

Jak to obliczy艂e艣?

E=mV^2 Faktycznie si臋 pomyli艂 - powinno by膰 49km/h. Nie zmienia to faktu, 偶e przeci臋tny moto jad膮cy 220 km/h ma ponad czterokrotnie wi臋ksz膮 energi臋 ni偶 samoch贸d przy 50 km/h i niemal r贸wn膮 jak samoch贸d jad膮cy 100km/h.

Jakbym mia艂 wybiera膰, to jednak wol臋 si臋 zderza膰 z puszk膮 100km/h ni偶 z moto 220 km/h. Wi臋ksza powierzchnia zderzenia, strefy zgniotu, a moto to jak pocisk przechodzi.

Shrek.

Data: 2013-05-16 17:55:01
Autor: t岽
Shrek wrote:

[...]

Ale tu mamy motocykl.

Jakbym mia艂 wybiera膰, to jednak wol臋 si臋 zderza膰 z puszk膮 100km/h ni偶 z
moto 220 km/h. Wi臋ksza powierzchnia zderzenia, strefy zgniotu, a moto to
jak pocisk przechodzi.

Raczej przelatuje gdzie艣 nad i nie wyrz膮dza wi臋kszych szk贸d.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 20:03:01
Autor: Shrek

No przecie偶 pisz臋 - moto@220 ma tak膮 energi臋 jak puszka@100

[...]

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w mas艂o.

Shrek.

Data: 2013-05-16 19:49:25
Autor: t岽
Shrek wrote:

No przecie偶 pisz臋 - moto@220 ma tak膮 energi臋 jak puszka@100

I oto chodzi. Auta je偶d偶膮 100 i nic si臋 nie dzieje, to dlaczego moto nie mo偶e 220? Poza tym we藕 pod uwag臋 mniejsze rozmiary motocykla, kt贸re zmniejszaj膮 ryzyko tego, 偶e w co艣 trafi.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w mas艂o.

Wolisz zderzy膰 si臋 z TIR-em?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-17 06:06:52
Autor: Shrek
On 2013-05-16 21:49, t岽 wrote:

> [...]

> zmniejszaj膮 ryzyko tego, 偶e w co艣 trafi.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w mas艂o.

Shrek.

Data: 2013-05-22 00:06:58
Autor: Gotfryd Smolik news
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
On Thu, 16 May 2013, t岽 wrote:

Shrek wrote:

No przecie pisz - moto@220 ma tak energi jak puszka@100

I oto chodzi. Auta je縟勘 100 i nic si nie dzieje, to dlaczego moto nie
mo縠 220?

  Bo zasi阦 skutecznego ra縠nia mimo wci秐i阠ia hamulc體
do oporu jest jakby wi阫szy.

Poza tym we pod uwag mniejsze rozmiary motocykla, kt髍e
zmniejszaj ryzyko tego, 縠 w co trafi.

  Nie spos骲 si nie zgodzi, za to po utracie stabilno禼i
zdolno舵 do hamowania w por體naniu do katamaranu le縴
i kwiczy.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w mas硂.

Wolisz zderzy si z TIR-em?

  Czy TIR b阣zie mia w momencie uderzenia t sam energi(!)
i r體nie b阣zie mia ju wci秐i阾e hamulce?
  IMO odpowied wcale nie jest oczywista.
  Droga hamowania TIRa we wn阾rzu osob體ki (wzgl阣em osob體ki
"ruszonej" przy zderzeniu) mo縠 by istotnie kr髏sza
od miejsca w kt髍ym b阣zie kierownica motocykla.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-20 10:27:16
Autor: radekp@konto.pl
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Thu, 16 May 2013 20:03:01 +0200, w <kn370h$f14$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisa(-a):

> Raczej przelatuje gdzie nad i nie wyrz眃za wi阫szych szk骴.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w mas硂.

Popatrz na to z innej strony - jak ci wjedzie w tylny s硊pek, to "prawie" nie
poczujesz :).

Data: 2013-05-16 20:07:26
Autor: RadoslawF
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi wa rsiafka
Dnia 2013-05-16 19:55, U偶ytkownik t岽 napisa艂:

[...]

No popatrz a ten na fotce z linku na z艂o艣膰 tobie nie przelecia艂.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 19:49:58
Autor: t岽
RadoslawF wrote:

No popatrz a ten na fotce z linku na z艂o艣膰 tobie nie przelecia艂.

Kiedy艣 z nieba spad艂y 偶aby, czy obawiasz si臋 tego za ka偶dym razem gdy widzisz chmury?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:51:51
Autor: RadoslawF
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi wa rsiafka
Dnia 2013-05-16 21:49, U偶ytkownik t岽 napisa艂:

No popatrz a ten na fotce z linku na z艂o艣膰 tobie nie przelecia艂.

Kiedy艣 z nieba spad艂y 偶aby, czy obawiasz si臋 tego za ka偶dym razem gdy widzisz chmury?

Bez znaczenia. Jak ju偶 mnie trafi to samoch贸d mi skasuje niezale偶nie
czy przeleci czy nie.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 20:54:26
Autor: t岽
RadoslawF wrote:

[...]

Boisz si臋, 偶e przeleci Ci臋 偶aba? To by wyja艣nia艂o strach przed motocyklami...

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:55:22
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:54, t岽 pisze:
Bez znaczenia. Jak ju偶 mnie trafi to samoch贸d mi skasuje niezale偶nie czy
przeleci czy nie.
Boisz si臋, 偶e przeleci Ci臋 偶aba? To by wyja艣nia艂o strach przed
motocyklami...

....i zaci膮ganie si臋 gazem.

Data: 2013-05-16 20:56:36
Autor: t岽
DoQ wrote:

[...]

Narkotyki na 艣mietniki. Zdelegalizowa膰 LPG!

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 21:13:41
Autor: Baczek
[...]

GSXR 170kg + kierownik 100kg pr臋dko艣膰 220km/h ~ 13068000
Vectra 1320kg + 2x100kg pr臋dko艣膰 100km/h ~ 15200000

Tyle, 偶e cia艂o ludzkie chyba mniej "szkodowe" jest ni偶 metal i szk艂o.

Data: 2013-05-17 07:45:40
Autor: Jan Koval
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi warsiafka

U偶ytkownik "t谩麓聫" <t谩麓殴> napisa艂 w wiadomo艣ci news:519504ba$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
DoQ wrote:

[...]

Jechali nie wiele szybciej od wyprzedzanych przez nich samochod贸w.

Data: 2013-05-19 19:18:31
Autor: Marek Dyjor
t谩麓聫 wrote:
DoQ wrote:

[...]

no i stosownie to tego zastosowano ca艂kiem rozs膮dn膮 sankcj臋. Policjanci przeciez mogli zabra膰 im PJ za storzenei zagro偶enia w ruchu drogowym.

Data: 2013-05-19 22:41:35
Autor: t岽
Marek Dyjor wrote:

no i stosownie to tego zastosowano ca艂kiem rozs膮dn膮 sankcj臋. Policjanci
przeciez mogli zabra膰 im PJ za storzenei zagro偶enia w ruchu drogowym.

Nie mogli, bo w my艣l orzecznictwa zagro偶enie musi by膰 bezpo艣rednie, a nie teoretyczne. Tam 偶adnego bezpo艣redniego zagro偶enia nie by艂o.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 19:40:15
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Thu, 16 May 2013 17:17:07 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

[...]

to teraz poka偶 mi t臋 wie艣 na S7

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-05-16 22:20:33
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 21:40, masti pisze:
[...]

Ja? Dobrze si臋 czujesz?

Data: 2013-05-16 20:23:03
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
DoQ wrote:

Ja? Dobrze si臋 czujesz?

To ginekomasti, b膮d藕 wyrozumia艂y. :>

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-17 07:56:59
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Thu, 16 May 2013 22:20:33 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

[...]

a To ja wrzucam "njusa"?

Data: 2013-05-17 15:37:57
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-17 09:56, masti pisze:
[...]

a ja pisa艂em ten artyku艂?

Data: 2013-05-17 13:43:32
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Fri, 17 May 2013 15:37:57 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

[...]

na grupie jak najbardziej

Data: 2013-05-17 15:56:36
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-17 15:43, masti pisze:
[...]

I ja mam si臋 t艂umaczy膰 za jego tre艣膰?
Naprawd臋 dobrze si臋 czujesz?

Data: 2013-05-17 13:54:51
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Fri, 17 May 2013 15:56:36 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

[...]

to po co go wrzuci艂e艣? makrwanisz

Hint: http://sjp.pwn.pl/szukaj/dyskusja

Data: 2013-05-17 14:46:35
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Fri, 17 May 2013 16:06:52 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

[...]

a co w nim 艣miesznego?

Data: 2013-05-17 14:55:58
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Fri, 17 May 2013 16:51:40 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

[...]

wr贸偶ka? co w nim Ci臋 tak 艣mieszy艂o, ze a偶 musia艂e艣 go tu wrzuci膰 bez komentarza?

Data: 2013-05-17 15:24:02
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Fri, 17 May 2013 17:02:16 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

W dniu 2013-05-17 16:55, masti pisze:
twoja reakcja.
wr贸偶ka? co w nim Ci臋 tak 艣mieszy艂o, ze a偶 musia艂e艣 go tu wrzuci膰 bez
komentarza?

Zastan贸w si臋.

w艂a艣nie si臋 zastanawiam i dlatego Ci臋 pytam

Data: 2013-05-17 17:34:29
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-17 17:24, masti pisze:
[...]

Je艣li jazd臋 po S7 nazywa si臋 p臋dzeniem przez wie艣, a Ciebie to nie dziwi to mo偶e powiniene艣 chwyci膰 za pi贸ro?

Data: 2013-05-17 18:34:42
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Fri, 17 May 2013 17:34:29 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

[...]

a przeczyta艂e艣 Co ja napisa艂em? Ja sie Ciebie pytam co Ci臋 艣mieszy i dlaczego nie napisa艂e艣 po co wrzuci艂e艣 tego posta?

Data: 2013-05-20 21:33:47
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-17 20:34, masti pisze:
a przeczyta艂e艣 Co ja napisa艂em? Ja sie Ciebie pytam co Ci臋 艣mieszy i
dlaczego nie napisa艂e艣 po co wrzuci艂e艣 tego posta?

Lubisz si臋 przypierdala膰 dla zasady, czy tylko dlatego 偶e wypominam ci 偶e pijesz i piszesz?

Data: 2013-05-20 20:41:01
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Mon, 20 May 2013 21:33:47 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

W dniu 2013-05-17 20:34, masti pisze:
a przeczyta艂e艣 Co ja napisa艂em? Ja sie Ciebie pytam co Ci臋 艣mieszy i
dlaczego nie napisa艂e艣 po co wrzuci艂e艣 tego posta?

Lubisz si臋 przypierdala膰 dla zasady,

jestem po porstu ciekaw. nie mog臋?

czy tylko dlatego 偶e wypominam ci
偶e pijesz i piszesz?

nie ka偶dy jest tobie podobny

Data: 2013-05-20 23:09:46
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-20 22:41, masti pisze:
nie ka偶dy jest tobie podobny

Chcesz o tym porozmawia膰 na kozetce??

Pozdr.

Data: 2013-05-20 21:24:59
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Mon, 20 May 2013 23:09:46 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

W dniu 2013-05-20 22:41, masti pisze:
nie ka偶dy jest tobie podobny

Chcesz o tym porozmawia膰 na kozetce??

zarazi艂e艣 si臋 jak to?

Czyli wrzucasz co艣 nie wiedz膮c nawet po co

Data: 2013-05-20 23:51:39
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-20 23:24, masti pisze:
nie ka偶dy jest tobie podobny
zarazi艂e艣 si臋 jak to?

Zarazi艂e艣 si臋 od mkarwana??

Data: 2013-05-20 21:54:55
Autor: masti
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Dnia pi臋knego Mon, 20 May 2013 23:51:39 +0200 osobnik zwany DoQ napisa艂:

W dniu 2013-05-20 23:24, masti pisze:
nie ka偶dy jest tobie podobny
zarazi艂e艣 si臋 jak to?

Zarazi艂e艣 si臋 od mkarwana??

tak. A w temcie pytania g艂贸wnego?

Data: 2013-05-26 16:48:57
Autor: jerzu
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
On Mon, 20 May 2013 21:33:47 +0200, DoQ <pawel@doq.gmail.com> wrote:

Lubisz si przypierdala dla zasady, czy tylko dlatego 縠 wypominam ci 縠 pijesz i piszesz?

Raczej to pierwsze.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-05-16 22:32:30
Autor: Bart硂miej Kacprzak
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka

U縴tkownik "masti" <gone@to.hell> napisa w wiadomo禼i news:kn3cmu$p0k$1dont-email.me...
Dnia pi阫nego Thu, 16 May 2013 17:17:07 +0200 osobnik zwany DoQ napisa:

http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34889,13912624,Warszawiacy_jada_S7_przez_wies__220_km_godz___WIDEO_.html

Policjanci z Bia硂brzeg體 zatrzymali czterech motocyklist體, kt髍zy
p阣zili krajow si骴emk 220 km/h. Motocykli禼i popisywali si we wsi
Kolonii Promna pod Bia硂brzegami na krajowej si骴emce.

to teraz poka mi t wie na S7
Odpu舵 sobie, nie szkoda Ci czasu na tych dw骳h debili?

pozdr

--
Bartek
niebieska 9'99

Data: 2013-05-16 20:41:59
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
Bart鲁omiej Kacprzak wrote:

Odpu露忙 sobie, nie szkoda Ci czasu na tych dw贸ch debili?

A, cze艣膰 Bartu艣, ju偶 pospawa艂e艣 ram臋? :D

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 20:34:26
Autor: J.F.
Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi warsiaf ka
Dnia Thu, 16 May 2013 17:17:07 +0200, DoQ napisa(a):
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,13912624,Warszawiacy_jada_S7_przez_wies__220_km_godz___WIDEO_.html
Ka縟y zosta ukarany mandatem w wysoko禼i 700 z硂tych i 13 punktami karnymi.

Cos jeszcze przeskrobali, czy mandaty wzrosly ? J.

Data: 2013-05-16 21:40:18
Autor: K
W dniu 16-05-2013 20:34, J.F. pisze:
[...]

pewnie brak pasow ;]

Data: 2013-05-16 19:50:28
Autor: t岽
Ponad 200km/h przez wie, tak je糳zi warsiafka
K wrote:

pewnie brak pasow ;]

Albo przez kom贸rki gadali.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-16 22:53:23
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-16 17:17, DoQ pisze:

[...]

to na pewno nie ich wina tylko wstr臋tnych puszkarzy co nie patrz膮 w lusterka...

Ponad 200km/h przez wie艣, tak je藕dzi warsiaf ka