Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka

Data: 2013-05-16 16:09:30
Autor: tᴏ
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
DoQ wrote:

http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34889,13912624,Warszawiacy_jada_S7_przez_wies__220_km_godz___WIDEO_.html

Policjanci z Białobrzegów zatrzymali czterech motocyklistów, którzy
pędzili krajową siódemką 220 km/h. Motocykliści popisywali się we wsi
Kolonii Promna pod Białobrzegami na krajowej siódemce. Policjanci z
tamtejszej drogówki zauważyli cztery motocykle, które z dużą prędkością
wyprzedziły nieoznakowany radiowóz. Policjanci natychmiast ruszyli za
motocyklistami, których prędkość na wideorejestratorze znacznie
przekraczała 200 km/godz. Po kilkukilometrowym pościgu zatrzymali do
kontroli motocyklistów. Wszyscy czterej to warszawiacy, którzy chcieli
pochwalić się swoimi maszynami poza miastem. Są w wieku od 29 do 32 lat.
Każdy został ukarany mandatem w wysokości 700 złotych i 13 punktami
karnymi. html

Myślę, że to całkiem dobra prędkość jak na tą drogę (prawie autostrada, gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego nie wyrządzi większych szkód.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 18:40:05
Autor: megrimsNO@interia.pl
Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ wars iafka

oczywiscie:
http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/photo/car_vs_bike.jpg

Data: 2013-05-16 17:27:27
Autor: tᴏ
megrimsNO@interia.pl wrote:

oczywiscie:
http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/photo/car_vs_bike.jpg

Wyjątek potwierdzający regułę.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 21:36:06
Autor: TW Dziobak
Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał

Wyjątek potwierdzający regułę.

Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.

Pieszy

Data: 2013-05-16 19:42:52
Autor: tᴏ
TW Dziobak wrote:

Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.

Co ma piernik do wiatraka?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 21:41:50
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 21:36, TW Dziobak pisze:
Wyjątek potwierdzający regułę.
Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.

Mieszanina LPG i powietrza nie wybucha, taki werdykt wydał PMS - to już wiadome.

Data: 2013-05-16 21:46:59
Autor: megrimsNO@interia.pl
Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ wars iafka
On 05/16/2013 09:36 PM, TW Dziobak wrote:
Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał

Wyjątek potwierdzający regułę.

Tia? To może byś coś o wybuchowości LPG przy okazji dodał.

Pieszy

a we wiadrze z benzyną można zgasic peta

Data: 2013-05-16 19:48:03
Autor: tᴏ
megrimsNO@interia.pl wrote:

a we wiadrze z benzyną można zgasic peta

A nie można? :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:17:41
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 09:48 PM, tᴏ wrote:
megrimsNO@interia.pl wrote:

a we wiadrze z benzyną można zgasic peta

A nie można? :>

można można.

Data: 2013-05-16 22:30:04
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:17, megrimsNO@interia.pl pisze:
a we wiadrze z benzyną można zgasic peta
A nie można? :>
można można.

A spróbuj odkręcić w garażu zawór w 11kg butli propan-butan i wejść po godzinie z papierosem. Podobno nic się nie wydarzy :)

Data: 2013-05-16 20:32:16
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

A spróbuj odkręcić w garażu zawór w 11kg butli propan-butan i wejść po
godzinie z papierosem. Podobno nic się nie wydarzy :)

Udusiłby się, bo propan butan wyprze powietrze. A potem garaż zapadnie się pod ziemie, bo jest od tego powietrza cięższy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:37:08
Autor: DoQ

http://www.interia.tv/wideo-wraz-z-sypialnia-zapadl-sie-pod-ziemie-poszukiwania-ofiary-b,vId,1075662 ten ponoć trzymał pod łóżkiem taką butlę :/

Data: 2013-05-16 20:44:47
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

http://www.interia.tv/wideo-wraz-z-sypialnia-zapadl-sie-pod-ziemie-
poszukiwania-ofiary-b,vId,1075662
ten ponoć trzymał pod łóżkiem taką butlę :/

Tutaj chyba dodatkowo zadziałał SZATAN. Gość zapadł się razem z butlą LPG do piekła.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:48:00
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:44, tᴏ pisze:
[...]

LPG nadaję się do kuchenki i jarania pod kotłem, dlatego go zabrał :/

Data: 2013-05-16 20:48:32
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

LPG nadaję się do kuchenki i jarania pod kotłem, dlatego go zabrał :/

Niech inni urzytkownicy LPG majo to na uwadze!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:51:00
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:48, tᴏ pisze:
LPG nadaję się do kuchenki i jarania pod kotłem, dlatego go zabrał :/
Niech inni urzytkownicy LPG majo to na uwadze!

Bo Lucyfer Pali Gazem

Data: 2013-05-16 22:34:07
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:30, megrimsNO@interia.pl pisze:
A spróbuj odkręcić w garażu zawór w 11kg butli propan-butan i wejść po
godzinie z papierosem. Podobno nic się nie wydarzy :)
nie pale

To zaproś do garażu Romana.

Data: 2013-05-16 20:43:16
Autor: tᴏ
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
DoQ wrote:

To zaproś do garażu Romana.

Pięknego Romana?

http://www.youtube.com/watch?v=BN2m72aZI-M

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 23:16:21
Autor: PlaMa
Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ wars iafka
W dniu 2013-05-16 22:34, DoQ pisze:

To zaproś do garażu Romana.

Mówi się Rumuna! trochę szacunku!

Data: 2013-05-16 23:18:37
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 23:16, PlaMa pisze:
To zaproś do garażu Romana.
Mówi się Rumuna! trochę szacunku!

Do Romana czy Rumuna??

Data: 2013-05-16 21:19:42
Autor: tᴏ
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
DoQ wrote:

Do Romana czy Rumuna??

Dobre pytanie...

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-17 13:23:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
Hello PlaMa,

Thursday, May 16, 2013, 11:16:21 PM, you wrote:

To zapro do garau Romana.
Mwi si Rumuna! troch szacunku!

Spierdalaj!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-05-17 13:24:03
Autor: tᴏ
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
RoMan Mandziejewicz wrote:

Spierdalaj!

Dlaczego wyrażasz się tak wulgarnie? Nie potrafisz inaczej?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-17 18:06:00
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-17 15:24, tᴏ pisze:

Spierdalaj!
Dlaczego wyrażasz się tak wulgarnie? Nie potrafisz inaczej?

Straszny gbur :(

Data: 2013-05-17 21:23:33
Autor: tᴏ
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
PlaMa wrote:

Straszny gbur :(

I nie lubi Rumunów. Ciekawe, co mu zrobili.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-18 11:44:55
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-17 23:23, tᴏ pisze:

Straszny gbur :(
I nie lubi Rumunów. Ciekawe, co mu zrobili.

w Polsce to pewnie włamali mu się na podwórko i rozłożyli obóz więc musiał im oddać mieszkanie ^^

Data: 2013-05-16 19:17:00
Autor: Rafał Grzelak
megrimsNO@interia.pl wrote:

On 05/16/2013 06:09 PM, tᴏ wrote:
> [...]
> autostrada, gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a
> motocykl w razie czego nie wyrządzi większych szkód.

Tylko skad na autostradzie uderzenie w bok pod katem prostym?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-05-16 21:24:49
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 09:17 PM, Rafał Grzelak wrote:

Tylko skad na autostradzie uderzenie w bok pod katem prostym?

a skąd na 3 jezdniowej drodze w centrum Łodzi uderzenie
jednego mercedesa w drugiego w bok pod kątem prostym?

https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

Data: 2013-05-16 19:47:41
Autor: tᴏ
megrimsNO@interia.pl wrote:

a skąd na 3 jezdniowej drodze w centrum Łodzi uderzenie jednego
mercedesa w drugiego w bok pod kątem prostym?

https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

"Z takiej, że wyprzedza się z lewej strony. Warunkowo można z prawej, jeśli nie ma zagrożenia, ale tutaj mamy kierowce w skodzie, który nie patrzy w lusterka i jego wina też jest częściowo."

ROTFL!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:17:21
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 09:47 PM, tᴏ wrote:
megrimsNO@interia.pl wrote:

[...]

auto w poprzek postawione to C-klasa W203 kombi a nie żadna skoda

Data: 2013-05-16 20:22:38
Autor: tᴏ
megrimsNO@interia.pl wrote:

auto w poprzek postawione to C-klasa W203 kombi a nie żadna skoda

Jesteś pewien?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:25:06
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:22, tᴏ pisze:
auto w poprzek postawione to C-klasa W203 kombi a nie żadna skoda
Jesteś pewien?

IMHO to Felicja kombi.

Data: 2013-05-16 20:25:51
Autor: tᴏ
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
DoQ wrote:

IMHO to Felicja kombi.

Ja stawiam na Fabię.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:26:52
Autor: DoQ
Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ wars iafka
W dniu 2013-05-16 22:25, tᴏ pisze:
IMHO to Felicja kombi.
Ja stawiam na Fabię.

Możliwe.. ale teraz pewnie się nie dowiemy, trzeba by było autora filmu zapytać.

Data: 2013-05-16 20:31:17
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Możliwe.. ale teraz pewnie się nie dowiemy, trzeba by było autora filmu
zapytać.

Ano, film już pewnie skopiowany na któreś z kolei konto i do auta nie sposób już dotrzeć. Ale spójrz na profil tylnej bocznej szyby, to ewidentnie Fabia kombi.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:34:57
Autor: megrimsNO@interia.pl

http://d.polskatimes.pl/k/r/1/88/f6/516eaa7f491a8_p.jpg

Data: 2013-05-16 22:38:35
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:34, megrimsNO@interia.pl pisze:
[...]

To raczej inne zdarzenie.

Data: 2013-05-16 20:41:23
Autor: tᴏ
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
DoQ wrote:

To raczej inne zdarzenie.

Ewidentnie, na filmie Skoda jest zielonkawa.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:43:13
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:41, tᴏ pisze:
To raczej inne zdarzenie.
Ewidentnie, na filmie Skoda jest zielonkawa.

Zwróciłeś uwagę, że ma niespasowane prawe drzwi?
Pewnie walona :/

Data: 2013-05-16 20:43:54
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Zwróciłeś uwagę, że ma niespasowane prawe drzwi? Pewnie walona :/

Szrot z Niemiec odpicowany u Ziutka, jak to w Polsce. :/

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:57:26
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 10:38 PM, DoQ wrote:
[...]

kurde.. myślałem, że to :(

Data: 2013-05-17 08:16:53
Autor: Miroo
W dniu 2013-05-16 22:57, megrimsNO@interia.pl pisze:
[...]

Też myślałem, że to samo: zgadza się blok, przystanek, relingi na uderzonym. Ale na filmie nie ma TIRa na drugim pasie, więc nie może to być to samo zdarzenie  :->

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 22:30:22
Autor: megrimsNO@interia.pl
On 05/16/2013 10:26 PM, DoQ wrote:
W dniu 2013-05-16 22:25, tᴏ pisze:
IMHO to Felicja kombi.
Ja stawiam na Fabię.

Możliwe.. ale teraz pewnie się nie dowiemy, trzeba by było autora filmu
zapytać.

nie zapytasz. nie żyje

Data: 2013-05-16 20:08:51
Autor: Rafał Grzelak
megrimsNO@interia.pl wrote:

> a skąd na 3 jezdniowej drodze w centrum Łodzi uderzenie
jednego mercedesa w drugiego w bok pod kątem prostym?

https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

Ja wiem. Widzialem.

Dalej nie wiem jaki to ma zwiazek z autostrada. ;p

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-05-21 01:03:14
Autor: gadacz
Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ wars iafka
W dniu 2013-05-16 18:40, megrimsNO@interia.pl pisze:
On 05/16/2013 06:09 PM, tᴏ wrote:
DoQ wrote:

ciach

oczywiscie:
http://datas.evilox.com/medias/photos/car_vs_bike/photo/car_vs_bike.jpg

OT wygląda jak cytryna saxo?
a motora to już chyba nie ogarnę ;)
owiewkę wcięło za głęboko...

pozdr
gadacz

Data: 2013-05-16 19:06:46
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2013-05-16 18:09, tᴏ pisze:

Myślę, że to całkiem dobra prędkość jak na tą drogę (prawie autostrada,
gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego
nie wyrządzi większych szkód.

300 kg przy 220 km/h ma większą energię kinetyczną niż 6 ton przy
50 km/h.

T.

Data: 2013-05-16 17:26:59
Autor: tᴏ
Tomasz Finke wrote:

300 kg przy 220 km/h ma większą energię kinetyczną niż 6 ton przy 50
km/h.

Jak to obliczyłeś?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 19:48:51
Autor: Shrek
On 2013-05-16 19:26, tᴏ wrote:
Tomasz Finke wrote:

300 kg przy 220 km/h ma większą energię kinetyczną niż 6 ton przy 50
km/h.

Jak to obliczyłeś?

E=mV^2 Faktycznie się pomylił - powinno być 49km/h. Nie zmienia to faktu, że przeciętny moto jadący 220 km/h ma ponad czterokrotnie większą energię niż samochód przy 50 km/h i niemal równą jak samochód jadący 100km/h.

Jakbym miał wybierać, to jednak wolę się zderzać z puszką 100km/h niż z moto 220 km/h. Większa powierzchnia zderzenia, strefy zgniotu, a moto to jak pocisk przechodzi.

Shrek.

Data: 2013-05-16 17:55:01
Autor: tᴏ
Shrek wrote:

[...]

Ale tu mamy motocykl.

Jakbym miał wybierać, to jednak wolę się zderzać z puszką 100km/h niż z
moto 220 km/h. Większa powierzchnia zderzenia, strefy zgniotu, a moto to
jak pocisk przechodzi.

Raczej przelatuje gdzieś nad i nie wyrządza większych szkód.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 20:03:01
Autor: Shrek

No przecież piszę - moto@220 ma taką energię jak puszka@100

[...]

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w masło.

Shrek.

Data: 2013-05-16 19:49:25
Autor: tᴏ
Shrek wrote:

No przecież piszę - moto@220 ma taką energię jak puszka@100

I oto chodzi. Auta jeżdżą 100 i nic się nie dzieje, to dlaczego moto nie może 220? Poza tym weź pod uwagę mniejsze rozmiary motocykla, które zmniejszają ryzyko tego, że w coś trafi.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w masło.

Wolisz zderzyć się z TIR-em?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-17 06:06:52
Autor: Shrek
On 2013-05-16 21:49, tᴏ wrote:

> [...]

> zmniejszają ryzyko tego, że w coś trafi.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w masło.

Shrek.

Data: 2013-05-22 00:06:58
Autor: Gotfryd Smolik news
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
On Thu, 16 May 2013, tᴏ wrote:

Shrek wrote:

No przecie pisz - moto@220 ma tak energi jak puszka@100

I oto chodzi. Auta jed 100 i nic si nie dzieje, to dlaczego moto nie
moe 220?

  Bo zasig skutecznego raenia mimo wcinicia hamulcw
do oporu jest jakby wikszy.

Poza tym we pod uwag mniejsze rozmiary motocykla, ktre
zmniejszaj ryzyko tego, e w co trafi.

  Nie sposb si nie zgodzi, za to po utracie stabilnoci
zdolno do hamowania w porwnaniu do katamaranu ley
i kwiczy.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w maso.

Wolisz zderzy si z TIR-em?

  Czy TIR bdzie mia w momencie uderzenia t sam energi(!)
i rwnie bdzie mia ju wcinite hamulce?
  IMO odpowied wcale nie jest oczywista.
  Droga hamowania TIRa we wntrzu osobwki (wzgldem osobwki
"ruszonej" przy zderzeniu) moe by istotnie krtsza
od miejsca w ktrym bdzie kierownica motocykla.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-20 10:27:16
Autor: radekp@konto.pl
Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka
Thu, 16 May 2013 20:03:01 +0200, w <kn370h$f14$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisa(-a):

> Raczej przelatuje gdzie nad i nie wyrzdza wikszych szkd.

Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w maso.

Popatrz na to z innej strony - jak ci wjedzie w tylny supek, to "prawie" nie
poczujesz :).

Data: 2013-05-16 20:07:26
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-05-16 19:55, Użytkownik tᴏ napisał:

[...]

No popatrz a ten na fotce z linku na złość tobie nie przeleciał.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 19:49:58
Autor: tᴏ
RadoslawF wrote:

No popatrz a ten na fotce z linku na złość tobie nie przeleciał.

Kiedyś z nieba spadły żaby, czy obawiasz się tego za każdym razem gdy widzisz chmury?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:51:51
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-05-16 21:49, Użytkownik tᴏ napisał:

No popatrz a ten na fotce z linku na złość tobie nie przeleciał.

Kiedyś z nieba spadły żaby, czy obawiasz się tego za każdym razem gdy widzisz chmury?

Bez znaczenia. Jak już mnie trafi to samochód mi skasuje niezależnie
czy przeleci czy nie.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 20:54:26
Autor: tᴏ
RadoslawF wrote:

[...]

Boisz się, że przeleci Cię żaba? To by wyjaśniało strach przed motocyklami...

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 22:55:22
Autor: DoQ
W dniu 2013-05-16 22:54, tᴏ pisze:
Bez znaczenia. Jak już mnie trafi to samochód mi skasuje niezależnie czy
przeleci czy nie.
Boisz się, że przeleci Cię żaba? To by wyjaśniało strach przed
motocyklami...

....i zaciąganie się gazem.

Data: 2013-05-16 20:56:36
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

[...]

Narkotyki na śmietniki. Zdelegalizować LPG!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-16 21:13:41
Autor: Baczek
[...]

GSXR 170kg + kierownik 100kg prędkość 220km/h ~ 13068000
Vectra 1320kg + 2x100kg prędkość 100km/h ~ 15200000

Tyle, że ciało ludzkie chyba mniej "szkodowe" jest niż metal i szkło.

Data: 2013-05-17 07:45:40
Autor: Jan Koval

Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości news:519504ba$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
DoQ wrote:

[...]

Jechali nie wiele szybciej od wyprzedzanych przez nich samochodów.

Data: 2013-05-19 19:18:31
Autor: Marek Dyjor
tᴏ wrote:
DoQ wrote:

[...]

no i stosownie to tego zastosowano całkiem rozsądną sankcję. Policjanci przeciez mogli zabrać im PJ za storzenei zagrożenia w ruchu drogowym.

Data: 2013-05-19 22:41:35
Autor: tᴏ
Marek Dyjor wrote:

no i stosownie to tego zastosowano całkiem rozsądną sankcję. Policjanci
przeciez mogli zabrać im PJ za storzenei zagrożenia w ruchu drogowym.

Nie mogli, bo w myśl orzecznictwa zagrożenie musi być bezpośrednie, a nie teoretyczne. Tam żadnego bezpośredniego zagrożenia nie było.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Ponad 200km/h przez wie, tak jedzi warsiafka