Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji

Data: 2012-07-01 23:43:26
Autor: kogutek
Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji
No, kolejny sukces rz±du Tuska...

Ponad 7,5 tysi±ca nauczycieli w całym kraju straci pracę z końcem sierpnia tego
 roku, co najmniej dwa razy tyle będzie miało zmniejszony wymiar godzin lekcyjnych - wynika z danych zebranych przez dziennikarzy PAP w okręgach ZNP, kuratoriach i w samorz±dach.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ponad-75-tys-nauczycieli-straca-prace-z-
koncem-wakacji,wid,14720639,wiadomosc.html

Nauczyciele zapierdalać jak inne grupy społeczne Niemcom dupy podcierać w Niemczech do 67 lat, albo wegetować na ¶mietnikach...

Innej alternatywy nie ma...

"Euro-entuzjazm" się skończył, spadamy na ziemię...

boukun
O co Ci chodzi? Przecież im tylko dobrze zrobi±. Nauczyciele zawsze byli
najm±drzejsi. Przynajmniej tak im się wydawało. To jak ich zwolni± to
pozakładaj± działalno¶ć gospodarcz±. Jako najlepsi i najm±drzejsi sukces maj±
wpisany do życiorysu. Żałować należy tych co ich zostawi±. --

Data: 2012-07-02 06:16:45
Autor: Wiesiaczek
Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji
On Sun, 01 Jul 2012 23:43:26 +0000, kogutek wrote:

No, kolejny sukces rzÄ…du Tuska...

Ponad 7,5 tysiąca nauczycieli w całym kraju straci pracę z końcem
sierpnia tego
 roku, co najmniej dwa razy tyle bÄ™dzie miaĹ‚o zmniejszony wymiar godzin
lekcyjnych - wynika z danych zebranych przez dziennikarzy PAP w
okręgach ZNP, kuratoriach i w samorządach.
[...]

w Niemczech do 67 lat, albo wegetować na śmietnikach...

Innej alternatywy nie ma...

"Euro-entuzjazm" się skończył, spadamy na ziemię...

boukun

O co Ci chodzi? PrzecieĹĽ im tylko dobrze zrobiÄ…. Nauczyciele zawsze byli
najmądrzejsi. Przynajmniej tak im się wydawało. To jak ich zwolnią to
pozakładają działalność gospodarczą. Jako najlepsi i najmądrzejsi sukces
mają wpisany do życiorysu. Żałować należy tych co ich zostawią.

Chyba w szkole dali Ci popalić? :)

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-07-02 09:21:03
Autor: kogutek
Wiesiaczek <cietkazielinska@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
es
> mają wpisany do życiorysu. Żałować należy tych co ich zostawią.

Tak jak każdemu kto nie był wazeliniarzem i kablem i kogo rodzice nie nosili
nauczycielom prezentów. Gdyby nie przerwy to za spraw± nauczycieli szkoła była
by nie do zniesienia dla ucznia. I to nie przez uczniów tylko nauczycieli.
Przy dzieciach też dostałem po dupie przez ich głupotę. Bo jak inaczej nazwać
zachowanie nauczycielki od wf jak zażyczyła sobie zielone spodenki z
niebieskimi lampasami. Upo¶ledzona umysłowo to trochę za delikatne okre¶lenie.
To samo z plastyk±. Tylko takie kredki i farby jak ona chce. I latanie po
sklepach żeby kupić. O cymbałkach i fujarce nie wspomnę bo jeszcze która¶
przeczyta i będzie miała pomysł na skrzypce. I do tego jebnięte mamusie ci±gle
robi±ce składki na prezenty. Na wysoko¶ci zadania stanęły dzieci z klasy
dziecka. Koniec podstawówki. Stwierdziły że nie żadna mamusia wazeliniara
zbierze pieni±dze na prezent tylko one. I dadz± temu nauczycielowi co go
lubi±. Nie pamiętam co kupiły. Ale dały to najbardziej wymagaj±cej
nauczycielce od matematyki. A ich wychowawczyni za całokształt nawet kwiatka
od nich nie dostała. I czytam że kilka tysięcy z nich pójdzie na bruk.Może w
końcu nauczycielami będ± zostawali najlepsi a nie każdy kto nie ma pomysłu na
życie. Jak uważaj± że s± najm±drzejsi to dostan± od państwa kasę na
rozpoczęcie działalno¶ci gospodarczej. Prywatne szkoły mog± pozakładać.  Jak
będ± dobre to kuratoria zlikwiduj± państwowe szkoły i dzieci będ± uczyły się
tylko w prywatnych. jak z lekarzami dało się tak zrobić to z nauczycielami też
się da. mało kto wie że z wyj±tkiem szpitali cała służba zdrowia jest w Polsce
prywatna. I nie ma specjalnej różnicy że jak się idzie do lekarza pierwszego
kontaktu to się nie płaci bo płaci im NFZ. A jak płaci to wybiera dobrych. Po
to robi± przetargi i zbieraj± opinie o gabinetach. Znam przypadek że były
skargi do NFZ na lekarza rodzinnego i z nim kontraktu nie podpisali. To ludzie
powinni na ulice wyj¶c w jego obronie czy się cieszyć. Tak samo z
nauczycielami. Jak się pozbyć miernot to wyjdzie to wszystkim na dobre.    --

Data: 2012-07-02 16:46:21
Autor: Kaczysta
Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji
Trzeba zlikwidować szkoły i wprowadzić odpłatne edukowanie dzieci - podobnie jak w przypadku opieki zdrowotnej. W głowach się ludziom poprzewracało - posyłaj± swoich gamoni i leni do szkoły darmowej, nie potrafi± w domu dopilnować - więc niech bul± ciężk± forsę za edukację swoich dzieci. To bzdura z maturami dla każdego: najwyżej 30%  ma predyspozycje do podjęcia studiów wyższych. Reszta - gotować, zmywać, sprz±tać, targać taczki.
AZ

Data: 2012-07-02 14:49:51
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 02 Jul 2012 16:46:21 +0200, Kaczysta wrote:

Trzeba zlikwidować szkoły i wprowadzić odpłatne edukowanie dzieci -
podobnie jak w przypadku opieki zdrowotnej. W głowach się ludziom
poprzewracało - posyłają swoich gamoni i leni do szkoły darmowej, nie
potrafią w domu dopilnować - więc niech bulą ciężką forsę za edukację
swoich dzieci. To bzdura z maturami dla kaĹĽdego: najwyĹĽej 30%  ma
predyspozycje do podjęcia studiów wyższych. Reszta - gotować, zmywać,
sprzątać, targać taczki. AZ

Już niedługo...
Feudalizm nadchodzi coraz szybciej.

Data: 2012-07-02 17:16:58
Autor: boukun
Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomo¶ci news:4ff1b3bd$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo pieni±dze rosn± na drzewach...

boukun

Data: 2012-07-02 17:33:07
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Ciebie powinno się edukować przymusowo:
KONSTYTUCJA  RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Rozdział II
WOLNO¦CI, PRAWA I OBOWIˇZKI CZŁOWIEKA I OBYWATELA
Art. 70.
Punkt. 2. - Nauka w szkołach publicznych jest bezpłatna. Ustawa może dopu¶cić ¶wiadczenie niektórych usług edukacyjnych przez publiczne szkoły wyższe za odpłatno¶ci±.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-02 13:43:11
Autor: boukun
Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jsqnau$7qr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czego bez sensu podżegasz przeciwko tej czy innej grupie społecznej? W ten sposób władza będzie czuła akceptację społęczn± do likwidacji i wykluczaniu kolejnych grup społecznych. Wtedy nauczyciele powinni bić brawo?

boukun

Data: 2012-07-02 19:20:46
Autor: kogutek
> [...]

Czego bez sensu podżegasz przeciwko tej czy innej grupie społecznej? W ten sposób władza będzie czuła akceptację społęczn± do likwidacji i wykluczaniu kolejnych grup społecznych. Wtedy nauczyciele powinni bić brawo?

Nie wiesz dlaczego? Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Kiedy w Łodzi nowa władza
rozpierdalała fabryki i włókniarki i szwaczki l±dowały na bruku to żaden
nauczyciel słowa nie powiedział. Byli wtedy nietykalni. To teraz mog± od
zwykłych ludzi co najwyżej liczyć na kopa w dupę. A na miejsce przy ¶mietniku
 musz± poczekać do momentu aż spokorniej±. Solidarno¶ć w wydaniu RP to się
nazywa. Nie podżegam tylko jestem do nich tak samo solidarny jak oni kiedy¶ do
innych. A jak by mnie kto¶ spytał czy zwolnić 7,5 tysi±ca to bym powiedział że
nie. Zwolnić minimum 15 tysięcy złych nauczycieli. A jak by się tylu złych nie
udało zebrać to należy dobrać z dobrych. --

Data: 2012-07-02 21:35:57
Autor: u2
W dniu 2012-07-02 21:20, kogutek pisze:
Zwolnić minimum 15 tysięcy złych nauczycieli. A jak by się tylu złych nie
udało zebrać to należy dobrać z dobrych. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ha, gwniana retoryka, znana juz z historii.

Data: 2012-07-02 22:39:06
Autor: boukun
Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jsssae$rn6$1inews.gazeta.pl...

> [...]

nie. Zwolnić minimum 15 tysięcy złych nauczycieli. A jak by się tylu złych nie
udało zebrać to należy dobrać z dobrych.

I to jest ta nowa Solidarno¶ć Polska.

Nie ma najmniejszych szans, by¶my odzyskali wolno¶ć, reżim doskonale sobie zdaje z tego sprawę...

boukun

Ponad 7,5 tys. nauczycieli strac± pracę z końcem wakacji