Ponad 90 milionów w „usługach obcych ” – rodzina Owsiaków na swoim!

Data: 2020-01-13 00:35:39
Autor: Lord Donald
Ponad 90 milionów w „usługach obcych ” – rodzina Owsiaków na swoim!
Ponad 90 milionów w ,,usługach obcych" - rodzina Owsiaków na swoim!

Ponad 90 milionów w ,,usługach obcych" - rodzina Owsiaków na swoim!
Trudno będzie w to uwierzyć, ale to zaledwie szkic anatomii brudnego biznesu nazywanego charytatywnością, pełen opis wypełniłby strony pracy magisterskiej. Mój opis jest skrócony, bo ma dotrzeć do jak najszerszej grupy nieświadomych darczyńców WOŚP. Nie będę walczył z wiatrakami i dyżurnymi ,,argumentami" w stylu: ,,moje dziecko było leczone...", ,,wszędzie w szpitalach są serduszka", ,,co ty zrobiłeś dla dzieci..". Przedstawię suche fakty i w sposób jednoznaczny wykażę, że Owsiak stworzył gigantyczny biznes rodzinny za publiczne i społeczne pieniądze, wydawane na organizację ,,Finałów". Ratowanie zdrowia i życia dzieci w tej propagandowej i finansowej piramidzie jest ostatnim i najmniej istotnym ogniwem dopiętym na alibi.

Cała struktura WOŚP i przyległych do fundacji firm pracuje w następującym cyklu: zebrać jak najwięcej pieniędzy i nie wydawać tak długo jak się da. Do dziś nie są rozliczone trzy kolejne ,,Finały" WOŚP, gdzie zebrano ponad 400 milionów złotych, co łatwo sprawdzić tutaj: http://zbiorki.... Na koncie WOŚP znajduje się w tej chwili około 200 milionów nie wydanych na sprzęt pieniędzy, chociaż według fałszywej legendy polskie dzieci bez tego sprzętu by poumierały. W tym czasie rosną odsetki w granicach 2-4 milionów, które nigdy nie idą na cele zbiórki, ale na organizację ,,eventów". Wydawaniem pieniędzy zebranych przez WOŚP tak naprawdę zajmuje się ,,Złoty Melon" z jednoosobowym zarządem i prezesem Jerzym Owsiakiem. Firma ta obsługuje wszystkie najważniejsze imprezy WOŚP i bierze udział w ,,konkursach ofert" na zakup sprzętu. W ciągu 10 lat Owsiak jako prezes ,,Złotego Melona" rozdysponował ponad 90 milionów w ,,usługach obcych", dokładnie 90 026 552,79 zł.

Czytaj dalej:
https://www.kontrowersje.net/ponad_90_milion_w_w_us_ugach_obcych_rodzina_owsiak_w_na_swoim?fbclid=IwAR1HWKhyzWqm1X_MoPtPX74iDvGX97ojCykl5C3cHzpp54EoykKmXf4wauU

Hej debilki, nie lepiej wpłacić na szpital bezpośrednio?

Data: 2020-01-12 17:46:49
Autor: mrbluesky.pl
Ponad 90 milionów w „usługach obcych” – rodz ina Owsiaków na swoim!
Hej debilki, nie lepiej wpłacić na szpital bezpośrednio?
-- -
KOmu by sie chcialo wsPOlczuc bezOwsikowo?
I serduszka nie dostaniesz w ten jeden dzien roku...
No i Owsik umrze z glodu...samyje bolszyje straty naroda ;)

Data: 2020-01-12 22:59:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 00:35:41 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Oszalałeś, Grodzkiemu?
Owsiak ideałem nie jest, ale ktoś musi konowałom patrzeć na ręce.
A że w Starym Zakonie napisano "Młócącemu wołu nie zawiązuj pyska", to jasną sprawą jest, że nie robi zupełnie za darmo. Czy w U.K. i U.S. tamtejsze charities też robią za darmo? Wręcz odwrotnie, biorą znacznie większe procentowo prowizje, takie, że dla biednych mało co zostaje. W Polsce też można wymienić od chu-chu fundacji, które stosują "zachodnie standardy". Pod tym względem Owsiak jest proporcjonalnie tani jak barszcz!

Data: 2020-01-13 00:03:38
Autor: japanizer
On Monday, January 13, 2020 at 3:59:55 PM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]

A że w Starym Zakonie napisano "Młócącemu wołu nie zawiązuj pyska", to jasną sprawą jest, że nie robi zupełnie za darmo. Czy w U.K. i U.S. tamtejsze charities też robią za darmo? Wręcz odwrotnie, biorą znacznie większe procentowo prowizje, takie, że dla biednych mało co zostaje. W Polsce też można wymienić od chu-chu fundacji, które stosują "zachodnie standardy". Pod tym względem Owsiak jest proporcjonalnie tani jak barszcz!

A widział ktoś kiedyś rozliczenie Kościoła Katolickiego w Polsce? Ile z tego co uzbierali, wydali na swoją statutową misję, czyli pomoc ubogim?

Data: 2020-01-13 02:22:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 09:03:39 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

A widział ktoś kiedyś rozliczenie Kościoła Katolickiego w Polsce? Ile z tego co uzbierali, wydali na swoją statutową misję, czyli pomoc ubogim?

No właśnie. Fundacje okołokościelne w Czeciej bynajmniej nie wyróżniają się na plus. Prawie ten sam (z odchyleniem standardowym) stopień marnotrawstwa, co w innych filantropiach w kraju i za granicą.

Data: 2020-01-13 23:49:02
Autor: andal
Ponad 90 milionów w na swoim!

wrote:
> [...]

się na plus. Prawie ten sam (z odchyleniem standardowym) stopień
marnotrawstwa, co w innych filantropiach w kraju i za granicą.

 ponarzekaj szczerze, ile im dales ?

Data: 2020-01-13 07:20:51
Autor: Runt
W dniu 2020-01-13 o 00:35, kremlowski sługus  Lord Donald pisze:
Ponad 90 milionów w ,,usługach obcych" - rodzina Owsiaków na swoim!

Tylko ty biedaku wciąz klepiesz biedę! ;-)

Hej debilki, nie lepiej wpłacić na szpital bezpośrednio?

Debilku, mało ci jeszcze? Podatki, VAT itp nie wystarczają?
40 mln na łapówki to za mało? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Ponad 90 milionów w „usługach obcych ” – rodzina Owsiaków na swoim!