Ponad połowa Polaków nie ma żadnych oszczędności

Data: 2013-11-02 00:06:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Ponad połowa Polaków nie ma żadnych oszczędności
Ponad połowa Polaków nie ma oszczędności

2013-10-31 15:06 Z sondażu CBOS wynika, że niemal dwie trzecie Polaków uważa, że w mamy od czynienia z poważnym, światowym kryzysem ekonomicznym - podaje Polskie Radio. W porównaniu z 2012 rokiem nastąpiły zmiany w postrzeganiu przyczyn kryzysu ekonomicznego. Rok temu niemal połowa badanych twierdziła, że kryzys jest spowodowany nadmiernymi wydatkami niektórych rządów na świadczenia społeczne. W obecnym badaniu opinię taką wyrażało 40 proc.  respondentów.  Jak wynika z badań CBOS mniej Polaków ma oszczędności (spadek o 5 punktów procentowych). 55 proc. gospodarstw domowych nie ma żadnych oszczędności.  ja, Polskie Radio

Data: 2013-11-02 08:43:53
Autor: leszek niewiadomski
Am 02.11.2013 08:06, schrieb mcmlxxi.xi.xi@gmail.com:
[...]

A moze nie oplaca sie oszczedzac? Stopy procentowe sa niskie wiec lepiej kupowac, brac na raty niz czekac az oszczednosci zje inflacja.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-11-02 01:15:56
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 2 listopada 2013 08:43:53 UTC+1 użytkownik leszek niewiadomski napisał:
> [...]

A moze nie oplaca sie oszczedzac? Stopy procentowe sa niskie wiec lepiej kupowac, brac na raty niz czekac az oszczednosci zje inflacja.

Mysle ze takich "sprytnych" jest może w tej puli 55% tak z 5%
Reszta PO prostu nie ma już z czego oszczedzac.
I co miesiąc będzie ich więcej...

Ponad połowa Polaków nie ma żadnych oszczędności