Ponawiam post proszę o pomoc kierownica Saitek R220

Data: 2015-02-27 03:10:39
Autor: oirek
Ponawiam post proszę o pomoc kierownica Saitek R220
Witam mój problem polega na tym że nie mogę dobrać sterowników do tej kierownicy. Na stronie saiteka pobrałem ale jest coś nie tak niby w windowsowym teście jest ok ale w grach gaz jest tak jakby był cały czas wciśnięty. Po odinstalowaniu tych sterowników jest jeszcze gorzej. System Windows 7 Ultimate Procesor E 6300 pamięć DDR2 3 Gb grafika Radeon X1600Pro. Proszę o radę i pomoc. Pozdrawiam

Ponawiam post proszę o pomoc kierownica Saitek R220