Poncyliusz: "MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEDZY BĘDĄ DALEJ TACY ODWAŻNI."

Data: 2009-06-15 12:41:45
Autor: PiSnawodefotomontaż
Poncyliusz: "MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEDZY BĘDĄ DALEJ TACY ODWAŻNI."
 W tym tygodniu odbędzie się komitet polityczny oraz rada polityczna i mam nadzieję, że tam również będą odważni ci koledzy, którzy w ostatnich dniach kierowali różne słowa odnośnie kampanii PiS - mówił w TVN24 Paweł Poncyljusz. Dodał, że co prawda "nie warto już płakać nad rozlanym mlekiem", jednak w gronie partii warto porozmawiać o błędach podczas kampanii. A tych - zdaniem polityka - jest kilka.- Ostatnie dni drogo kosztowały Prawo i Sprawiedliwość - stwierdził Paweł Poncyljusz. Poseł oświadczył, że skoro już wybuchła dyskusja na temat kampanii wyborczej PiS, to warto omówić tę sprawę, ale w wąskim, partyjnym gronie. - A jest o czym rozmawiać - przyznał poseł.

Poseł PiS o nierównych proporcjach
Według Poncyljusza, ważne jest wyciągnięcie wniosków z tej kampanii, "zwłaszcza, że dwa kolejne lata są latami wyborczymi". Poseł PiS twierdził, że jego partia "powinna położyć większy nacisk na kampanię indywidualną". - Kampanią billboardową i spotami wiele dalej nie pójdziemy - przyznał polityk.

"Pula pieniędzy na indywidualną kampanię była niewielka"

Według niego, "pula pieniędzy na indywidualną kampanię była niewielka w stosunku do pieniędzy wydanych na kampanie medialne".

W PiS wrze. Do Ziobry dołączają następni

Zaznaczenie terenu, zdystansowanie się od kontrowersyjnych dokonań PiS, a... czytaj więcej >
I to - jak tłumaczył Poncyljusz - powinno się zmienić. - Kandydaci powinni prowadzić nieskrępowaną finansowo kampanię - ocenił poseł.

Poncyljusz snuł wizje, jak kandydaci jego partii "biorą do ręki wystarczającą liczbę materiałów i udają się na ulice". - Ważne jest to na przykład w okręgach wielkomiejskich, gdzie indywidualni kandydaci mogą bardziej podobać się wyborcom, niż partia jako całość - mówił poseł. I dodał, że tak było w jego przypadku.

Dyskusja po słowach Ziobry

Dyskusja na temat rozliczenia eurokampanii rozpoczęła się w powyborczy poniedziałek. Zbigniew Ziobro, który z najlepszym wynikiem w PiS zdobył mandat europosła, w wywiadzie dla radiowych "Sygnałów Dnia" powiedział m.in.: "być może osoby, które odpowiadają za sferę przekazu i komunikacji po stronie PiS powinny podjąć pewną refleksję i może się odsunąć".

Wypowiedź ta wywołała liczne komentarze na temat możliwego rozłamu w PiS. W odpowiedzi Kaczyński jeszcze tego samego dnia polecił Ziobrze, by skoncentrował się na nauce języków obcych. Do dyskusji włączyła się też Jolanta Szczypińska, która stwierdziła, że brała udział w najbardziej egoistycznej kampanii.

http://www.tvn24.pl/-1,1605161,0,1,posel-pis-z-billboardami-i-spotami-dalej-nie-pojdziemy,wiadomosc.html

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-15 20:34:10
Autor: awe
Poncyliusz: "MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEDZY BĘDĄ DALEJ TACY ODWAŻNI."
Wypierniczyc Bielana i Kaminskiego - ot cala reforma ktora mozna by zalecic. Dyskusja na temat niemcow byla sluszna - sam przeciez o tym pisalem, ale to nie byl absolutnie zaden sposob na pozyskanie wyborow.
Wyborca olal rzad PO, a nie  chcialo mu sie na nie pojsc aby oddac glos na PiS poniewaz mu zaden Niemiec nie zagrazal. Wczesniej bowiem prawdodpodobnie zakladal iz" umrze z glodu".Innymi slowy to tak jakby wam grozil atak serca ale podlizujacy sie lekarz oferowal by wam na te przypadlosc leczenie przyziebienia
awe

Poncyliusz: "MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEDZY BĘDĄ DALEJ TACY ODWAŻNI."