Poncyliusz: "MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEDZY BĘDĄ DALEJ TACY ODWAŻNI."

Data: 2009-06-15 20:34:10
Autor: awe
Poncyliusz: "MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEDZY BĘDĄ DALEJ TACY ODWAŻNI."
Wypierniczyc Bielana i Kaminskiego - ot cala reforma ktora mozna by zalecic. Dyskusja na temat niemcow byla sluszna - sam przeciez o tym pisalem, ale to nie byl absolutnie zaden sposob na pozyskanie wyborow.
Wyborca olal rzad PO, a nie  chcialo mu sie na nie pojsc aby oddac glos na PiS poniewaz mu zaden Niemiec nie zagrazal. Wczesniej bowiem prawdodpodobnie zakladal iz" umrze z glodu".Innymi slowy to tak jakby wam grozil atak serca ale podlizujacy sie lekarz oferowal by wam na te przypadlosc leczenie przyziebienia
awe

Poncyliusz: "MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEDZY BĘDĄ DALEJ TACY ODWAŻNI."