Poncyliusz: nie o to chodzi³o, szkoda PiS-u.

Data: 2010-03-08 09:11:04
Autor: Artur Borubar
Poncyliusz: nie o to chodzi³o, szkoda PiS-u.
Nie tego oczekiwa³em po kongresie, jestem zadowolony z paneli, ale prze³omem w sensie przekazu na zewn±trz nie ma. Szkoda mi PiS-u, nie chcê ¿eby sta³ siê parti± marginaln± - mówi³ w RMF FM Pawe³ Poncyliusz. Wczoraj zakoñczy³ siê kongres PiS, na którym po raz kolejny wybrano Jaros³awa Kaczyñskiego na prezesa partii.- G³osowanie by³o tajne, wybór zosta³ dokonany. Nie bêdê siê obna¿a³ z tego, kto na kogo g³osowa³ - odpowiada³ Poncyliusz na pytanie o to, czy by³ w¶ród 51 pos³ów, którzy g³osowali przeciwko Kaczyñskiemu.

Zdaniem Poncyliusza, "Jaros³aw Kaczyñski jest trochê jak cz³owiek orkiestra - raz jest Gowinem, raz Palikotem". - Powinien staæ na górce jako dowódca i zarz±dzaæ, a nie biæ siê w pierwszym szeregu - oceni³ pose³ PiS. - Ja móg³bym byæ w takim pierwszym szeregu - doda³. Przyzna³ te¿, ¿e "¿a³uje, ¿e nie by³o innej kandydatury". - Namawia³em Girzyñskiego, ale nie zosta³ zg³oszony. Trzeba jednak przyznaæ, ¿e prezes Kaczyñski jest dzi¶ gwarantem spójno¶ci partii - podsumowa³ Pawe³ Poncyliusz.

http://wiadomosci.onet.pl/2138212,11,nie_o_to_chodzilo__szkoda_pis-u,item.html

Przemek

Coraz wiêcej cz³onków picu nie ukrywa ¿azenowania wywo³anego przez "wyre¿yserowany telezjazd". Tajemnic± owiana jest te¿ liczba g³osuj±cych. Skoro na telezje¼dzie by³o 1200 osób, za kurduplem g³osowa³o 999, przeciw 51, wstrzyma³o siê 14, to gdzie s± pozosta³e 136 osób?

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jaros³awa Kaczyñskiego wykaza³o, ¿e w czasie rz±dów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzros³a o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbowa³ na rzecz Totalizatora Sportowego, jak równie¿ blokowa³ ustawê zakazuj±c± pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamiñskiego chcia³o wp³ywac na kszta³t ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 289 dni kompromitowania RP!

Poncyliusz: nie o to chodzi³o, szkoda PiS-u.