Poncyljusz w drodze poza PiS.

Data: 2010-11-10 16:22:07
Autor: brat_olin
Poncyljusz w drodze poza PiS.

"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote

- Moją powinnością jest apel do władz PiS o zmianę decyzji, ale mam świadomość, że może nie być odzewu, albo będą szykany wobec mnie. I wtedy będę musiał dołączyć do Joanny i Elżbiety - zapowiada jeden z PiS-owskich liberałów

Jakby to ujal szwejkowski Szymko z Budziejowic - "Nachalne sa te kurwy
i zuchwale" - i nie chodzilo mu bynajmniej o niewiasty lekkiego sie prowadzenia..
Poncyliusz z "Joanna i Elzbieta" pasowaliby jak ulal!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-11-10 16:41:08
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ibedam$gio$1news.onet.pl...
[...]

A do oszołomów pisowskich po prostu nie pasują.

--
stevep

Data: 2010-11-10 09:29:42
Autor: brat_olin
"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa w wiadomo c

> Jakby to ujal szwejkowski Szymko z Budziejowic - "Nachalne sa te kurwy
> i zuchwale" - i nie chodzilo mu bynajmniej o niewiasty lekkiego sie
> prowadzenia. Poncyliusz z "Joanna i Elzbieta" pasowaliby jak ulal!

A do oszolomow pisowskich po prostu nie pasuja.

W PiS coraz mniej oszolomstwa, p. Stefanie.
Przechodza do Tuska.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-11-11 07:35:07
Autor: pluton
Poncyljusz w drodze poza PiS.
W PiS coraz mniej oszolomstwa, p. Stefanie.
Przechodza do Tuska.

Jakies nazwiska ? Gilowska zdaje sie wyleciala z po i poszla lizac rowa
wariatowi.

Nullification

Data: 2010-11-11 12:41:50
Autor: cirrus
Poncyljusz w drodze poza PiS.
Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:82e346c0-80f3-4c94-b30d-72c5da2560baj2g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Ktos juz przeszedl? Tam nie miejsce dla oszolomow.

--
stevep

Data: 2010-11-11 12:56:38
Autor: brat_olin
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:ibgkq7$c4v$1news.vectranet.pl...
[...]

Powyzsza trojka ma juz propozycje w PO. No i chocby Niesiol, ktorego w Pis nie chciano.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-11-11 12:57:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ibgllf$qsv$1news.onet.pl...
[...]

Wskaż źródło tej informacji!

Data: 2010-11-11 16:53:42
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cdbda4f$1news.home.net.pl...
[...]

Rutynowe źródło wielbicieli PiS-u magiel.

--
stevep

Data: 2010-11-11 16:52:49
Autor: cirrus
[...]

Do PO wielbicieli Jarusia nie przyjmują, a zamiast Niesiołowskiego przyjeli Michała Kamińskiego z ZCHN, a teraz go wyrzucą.

--
stevep

Poncyljusz w drodze poza PiS.