Pończocho wróć!

Data: 2011-10-12 22:49:49
Autor: Ikselka
Pończocho wróć!

"Ekonomiści biją na alarm! Komisja Europejska chce ratować zagrożone
kryzysem zagraniczne banki kosztem... oszczędności Polaków. Proponowane
przepisy umożliwią bowiem obcym bankierom wykorzystanie pieniędzy z
należących do nich polskich banków na uzupełnienie strat poniesionych w
krajach macierzystych.(...)
Wprowadzenie tych regulacji byłoby niebezpieczne, bo będzie sprzyjało
rozprzestrzenianiu się kryzysu i przenoszenia jego kosztów na inne kraje -
uważa Ireneusz Jabłoński, ekspert ds. bankowości z Centrum im. Adama
Smitha.
- Rozwiązanie proponowane przez KE sprzyja tzw. hazardowi moralnemu, czyli
pokusie nadużycia. Bo banki będą ryzykowały wiedząc, że mogą pokryć
ewentualne straty - mówi prof. Elżbieta Mączyńska, szefowa Polskiego
Towarzystwa Ekonomicznego.(...)"

Więcej
http://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/unia-chce-zabrac-oszczednosci-polakow_209272.html

--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile ona się nie podda.

Data: 2011-10-12 14:00:21
Autor: Antenka
Pończocho wróć!
On 12 Paź, 22:49, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
"Ekonomi ci bij na alarm! Komisja Europejska chce ratowa zagro one
kryzysem zagraniczne banki kosztem... oszcz dno ci Polak w. Proponowane
przepisy umo liwi bowiem obcym bankierom wykorzystanie pieni dzy z
nale cych do nich polskich bank w na uzupe nienie strat poniesionych w
krajach macierzystych.(...)
Wprowadzenie tych regulacji by oby niebezpieczne, bo b dzie sprzyja o
rozprzestrzenianiu si kryzysu i przenoszenia jego koszt w na inne kraje -
uwa a Ireneusz Jab o ski, ekspert ds. bankowo ci z Centrum im. Adama
Smitha.
- Rozwi zanie proponowane przez KE sprzyja tzw. hazardowi moralnemu, czyli
pokusie nadu ycia. Bo banki b d ryzykowa y wiedz c, e mog pokry
ewentualne straty - m wi prof. El bieta M czy ska, szefowa Polskiego
Towarzystwa Ekonomicznego.(...)"

Wi cejhttp://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/unia-chce-zabrac-oszczed...

Wi cejhttp://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/unia-chce-zabrac-oszczed...(...)"

--
XL
Los demokracji tak naprawd spoczywa w r kach opozycyjnej partii, na ile
ona si nie podda.
 Barbara Fedyszak-Radziejowska

Jest rozwiązanie - pończocha lub skarpeta albo trzymanie pieniędzy
tylko i wyłącznie w polskich bankach ( takich pewnie już nie ma) albo
w "SKOK-u" -100% polski kapitał  ;-)

Antenka

Data: 2011-10-12 14:22:28
Autor: J-23
Pończocho wróć!
On 12 Paź, 23:00, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jest rozwiązanie - pończocha lub skarpeta albo trzymanie pieniędzy
tylko i wyłącznie w polskich bankach ( takich pewnie już nie ma) albo

PKO BP i Narodowy Bank Polski, sa polskie w 100%

Data: 2011-10-13 19:49:37
Autor: jadrys
Pończocho wróć!
W dniu 2011-10-12 23:22, J-23 pisze:

PKO BP  sa polskie w 100%

Skąda ta pewność? PrzecieĹź ten bank jest spółką giełdową. A z mojej  gotĂłwki ktĂłra leĹźała w tym banku "uwolniła" mnie jakaś szwajcarska spółka finansowa.

Data: 2011-10-13 20:36:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Pończocho wróć!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j778e0$u6v$1news.onet.pl...
W dniu 2011-10-12 23:22, J-23 pisze:

PKO BP  sa polskie w 100%

Skąda ta pewność? Przecież ten bank jest spółką giełdową. A z mojej gotówki która leżała w tym banku "uwolniła" mnie jakaś szwajcarska spółka finansowa.

Jak to - wyjęli ci z konta?

Data: 2011-10-13 16:32:08
Autor: stevep
Pończocho wróć!
Dnia 12-10-2011 o 23:00:21 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie po to ta akcja, żeby nabić kasę PiS-owi.

--
stevep

Data: 2011-10-12 23:12:59
Autor: Aicha
Pończocho wróć!
W dniu 2011-10-12 22:49, Ikselka pisze:

"Ekonomiści biją na alarm!

Eee... już myślałam, że o szeleście koronek będzie...

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-10-13 08:40:43
Autor: Polok_Prawdziwy
Pończocho wróć!
W dniu 2011-10-12 22:49, Ikselka pisze:

> "Ekonomiści biją na alarm!

Eee... już myślałam, że o szeleście koronek będzie...

Cha...!!! nowo Maryna...!!!

- nowet znajomo zinksej grupy deskusyjnej...

Witomciem piknie...!

Ło cycory pytać siem niebedem, bom świadom, ze pikne, znacysiem wielgachne mos,
atakie straśnie uwielbiom.

Wimtes, ze głowem i sparkem niełodparady mos, awinc, jak do PRAWDZIWEJ MARYNY
beblać dociem bedem...

Napewno zadajes sem pytanie, cotoza CHOP domie beblo i skond mie zno...?
Toci chentnie łodpowim - to JO jezem...!!!

Łoscypki, kierpce, zezane ważechy i inkse fyrlacki psedowom i łokrutne bismesy
wycyniom....
Łod piknych Maryn i smacnej łokowitki niestroniem, a WYPASIONYCH FRATRUW
straśnie sanujem i coroku do Censtochowy na PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE nabosaka
chodzem...

Uwielbiom tes PiSikuw z POKRAKIEM nacele i WIMIEMŁOCIECAPSENOśWINTSEGO zawse
wchlewiku separować ich bedem...

Witoj AJCHO na PESPE....!!!
- piknych i straśnie mondrych zecy siem tukej nacytos, bomy syćkie tukej
łokrutnie ymteligemtne som...

A rozrywki mieć bedzies coniemiara... ;)

Data: 2011-10-13 08:19:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Pończocho wróć!

[...]

Jakich "polckich bankuw" ...!?

- JUS NIMA polckich bankuw ty DURNOMARYNO...!!!

Gdywom SOLIDURNOść, WOLNOść, DEMOKRACYJEM i KAPITULIZM "wywalcyła", tości
wciongu 20-u lot syćko POPSEDOWAŁY...!!!

Nowet PEKAŁO MAKARONIOżE wykupiły...

Iteroski bankieży robiom sem cochcom ze SWOJIMI bankami...!!!

"Miołeś chamie złoty rug"...

Data: 2011-10-13 08:22:19
Autor: Kacper
Pończocho wróć!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kfcutmak04tj$.tyjztabp81vn.dlg40tude.net...

[...]

czyli szkoda gadać, jedna z nielicznych jak nie jedyna blokada która pomogła nam przetrwać jako tako zaczyna pękać.
Mam nadzieję że nie sprzedamy tu naszego kraju tak jak sprzedajemy własny jeszcze nie wydobyty gaz łupkowy za bezcen,
zakładają że jeszcze nie zniszczymy sobie kraju przez eksploatację.
Eeehhhh Polsko (politycy) do kąd zmierzasz?

Rafał

Data: 2011-10-15 23:02:39
Autor: Ikselka
Pończocho wróć!
Dnia Thu, 13 Oct 2011 08:22:19 +0200, Kacper napisał(a):

czyli szkoda gadać, jedna z nielicznych jak nie jedyna blokada która pomogła nam przetrwać jako tako zaczyna pękać.

Ano zaczyna.
--
XL
Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył

    * Źródło: Barbara Fedyszak-Radziejowska  - Walka z krzyżem to powtórka
z PRL, naszdziennik.pl, 11 sierpnia 2010

Data: 2011-10-13 10:51:34
Autor: Zahir
Pończocho wróć!

[...]

Pędź szybciutko do banku i wybierz te zaooszczędzone na czarną godzinę 2 tys zł.

--
Zahir

Data: 2011-10-15 23:04:26
Autor: Ikselka
Pończocho wróć!
Dnia Thu, 13 Oct 2011 10:51:34 +0200, Zahir napisał(a):

[...]

Jest znacznie gorzej, niż myślisz - ja JUŻ nie mam w banku ani grosza 3-)

Data: 2011-11-02 12:34:28
Autor: quent
Pończocho wróć!
Problem w tym, że pończocha nie wróci bo bankierzy wypromowali pieniądz fiducjarny i bez konta w banku Kowalskiemu nie jest łatwo w codziennym życiu.

Bankierzy kręcą tym światem a demokracje są idealnymi ustrojami aby im w tym kręceniu nie przeszkadzać. Nikt bankierom nie przeszkodzi w uchwalaniu kolejnych praw, które pozwalają im zminimalizować straty kosztem naszych kieszeni.
Marne szanse...

Np. w takiej Libii bankierzy zrobili demokrację i teraz w Libii zacznie się życie na kredyt

http://prawda2.info/viewtopic.php?t=18330

--
Pozdr.
www.elipsa.info