Pończocho wróć!

Data: 2011-10-12 14:00:21
Autor: Antenka
Pończocho wróć!
On 12 PaĽ, 22:49, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
"Ekonomi ci bij na alarm! Komisja Europejska chce ratowa zagro one
kryzysem zagraniczne banki kosztem... oszcz dno ci Polak w. Proponowane
przepisy umo liwi bowiem obcym bankierom wykorzystanie pieni dzy z
nale cych do nich polskich bank w na uzupe nienie strat poniesionych w
krajach macierzystych.(...)
Wprowadzenie tych regulacji by oby niebezpieczne, bo b dzie sprzyja o
rozprzestrzenianiu si kryzysu i przenoszenia jego koszt w na inne kraje -
uwa a Ireneusz Jab o ski, ekspert ds. bankowo ci z Centrum im. Adama
Smitha.
- Rozwi zanie proponowane przez KE sprzyja tzw. hazardowi moralnemu, czyli
pokusie nadu ycia. Bo banki b d ryzykowa y wiedz c, e mog pokry
ewentualne straty - m wi prof. El bieta M czy ska, szefowa Polskiego
Towarzystwa Ekonomicznego.(...)"

Wi cejhttp://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/unia-chce-zabrac-oszczed...

Wi cejhttp://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/unia-chce-zabrac-oszczed...(...)"

--
XL
Los demokracji tak naprawd spoczywa w r kach opozycyjnej partii, na ile

Jest rozwi±zanie - pończocha lub skarpeta albo trzymanie pieniędzy
tylko i wył±cznie w polskich bankach ( takich pewnie już nie ma) albo
w "SKOK-u" -100% polski kapitał  ;-)

Antenka

Data: 2011-10-12 14:22:28
Autor: J-23
Pończocho wróć!
On 12 PaĽ, 23:00, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jest rozwi±zanie - pończocha lub skarpeta albo trzymanie pieniędzy
tylko i wył±cznie w polskich bankach ( takich pewnie już nie ma) albo

PKO BP i Narodowy Bank Polski, sa polskie w 100%

Data: 2011-10-13 19:49:37
Autor: jadrys
Pończocho wróć!
W dniu 2011-10-12 23:22, J-23 pisze:

PKO BP  sa polskie w 100%

SkÄ…da ta pewność? PrzecieĹĽ ten bank jest spółkÄ… gieĹ‚dowÄ…. A z mojej  gotĂłwki ktĂłra leĹĽaĹ‚a w tym banku "uwolniĹ‚a" mnie jakaĹ› szwajcarska spółka finansowa.

Data: 2011-10-13 20:36:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Pończocho wróć!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j778e0$u6v$1news.onet.pl...
W dniu 2011-10-12 23:22, J-23 pisze:

PKO BP  sa polskie w 100%

Skąda ta pewność? Przecież ten bank jest spółką giełdową. A z mojej gotówki która leżała w tym banku "uwolniła" mnie jakaś szwajcarska spółka finansowa.

Jak to - wyjęli ci z konta?

Data: 2011-10-13 16:32:08
Autor: stevep
Pończocho wróć!
Dnia 12-10-2011 o 23:00:21 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie po to ta akcja, żeby nabić kasę PiS-owi.

--
stevep

Pończocho wróć!