Pończocho wróć!

Data: 2011-10-12 23:12:59
Autor: Aicha
Pończocho wróć!
W dniu 2011-10-12 22:49, Ikselka pisze:

"Ekonomiści biją na alarm!

Eee... już myślałam, że o szeleście koronek będzie...

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-10-13 08:40:43
Autor: Polok_Prawdziwy
Pończocho wróć!
W dniu 2011-10-12 22:49, Ikselka pisze:

> "Ekonomiści biją na alarm!

Eee... już myślałam, że o szeleście koronek będzie...

Cha...!!! nowo Maryna...!!!

- nowet znajomo zinksej grupy deskusyjnej...

Witomciem piknie...!

Ło cycory pytać siem niebedem, bom świadom, ze pikne, znacysiem wielgachne mos,
atakie straśnie uwielbiom.

Wimtes, ze głowem i sparkem niełodparady mos, awinc, jak do PRAWDZIWEJ MARYNY
beblać dociem bedem...

Napewno zadajes sem pytanie, cotoza CHOP domie beblo i skond mie zno...?
Toci chentnie łodpowim - to JO jezem...!!!

Łoscypki, kierpce, zezane ważechy i inkse fyrlacki psedowom i łokrutne bismesy
wycyniom....
Łod piknych Maryn i smacnej łokowitki niestroniem, a WYPASIONYCH FRATRUW
straśnie sanujem i coroku do Censtochowy na PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE nabosaka
chodzem...

Uwielbiom tes PiSikuw z POKRAKIEM nacele i WIMIEMŁOCIECAPSENOśWINTSEGO zawse
wchlewiku separować ich bedem...

Witoj AJCHO na PESPE....!!!
- piknych i straśnie mondrych zecy siem tukej nacytos, bomy syćkie tukej
łokrutnie ymteligemtne som...

A rozrywki mieć bedzies coniemiara... ;)

--

Pończocho wróć!